Nee ik moest naar kantoor toe.quote:
Jep. Echt weer om de hele dag thuis te blijven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Het is wel echt vandaag zo'n typische herfstdag.
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kerstmuziek aan en een kerstdorp opbouwen
Hup, pics van jou in die gekochte jurk.quote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hup, pics van jou in die gekochte jurk.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
ik was zo klaar met het passen van jurken dat nadat ik deze aan had en zeiden van dit is hem ik hem binnen no time weer uit had
ja en paste ook niets. Die ik heb gekozen gaan we wat aanpassen nogquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
De hele tijd kleding passen is ook wel kut.
mag hier nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:41 schreef dud0r het volgende:
Gewoon geen kleding dragenheb je het probleem van het passen ook niet.
Krijgen we uiteindelijk wel een foto te zien? Snap dat je er misschien zelf niet op wil staan maar ben wel benieuwd naar de jurk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en paste ook niets. Die ik heb gekozen gaan we wat aanpassen nog
wat flauw zegquote:
ja met de bruiloft zal ik er een foto van makenquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen we uiteindelijk wel een foto te zien? Snap dat je er misschien zelf niet op wil staan maar ben wel benieuwd naar de jurk.
Pics van jou zonder gekochte jurk, we doen niet moeilijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
ik was zo klaar met het passen van jurken dat nadat ik deze aan had en zeiden van dit is hem ik hem binnen no time weer uit had
Had ik zo'n bloedhekel aan vroegah. Op een gegeven moment was het een wedstrijdje "heb ik mijn eigen kleren weer aan voordat me moeder weer wat nieuws door het gordijn steekt of niet"quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
De hele tijd kleding passen is ook wel kut.
Gehuurdquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van jou zonder gekochte jurk, we doen niet moeilijk
quote:Overlast door daklozen en veiligelanders: Station Emmen wordt mogelijk veiligheidsrisicogebied
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met de bruiloft zal ik er een foto van maken
Loop niet zo te vissenquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van jou helemaal zonder jurk dan?
is niet volgens de fok policyquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van jou helemaal zonder jurk dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die foto ooit gaat komenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
maar vooruit danOh wel een beetje breed aan de heupen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
maar vooruit danStaat je goed! Kleedt ook mooi af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Een tankauto met soep die rondrijdt en dan met een slang aan je huis kan koppelen en je interne soeptank kan vullen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
een Soep thuisbezorgdienst zou handig zijn voor immobiele lamtakken als ik.
Thuisbesoept.nl
Weet niet of dat de boodschap goed overbrengt trouwens.
Nou wat houdt je tegen om het zelf te beginnen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
een Soep thuisbezorgdienst zou handig zijn voor immobiele lamtakken als ik.
Thuisbesoept.nl
Weet niet of dat de boodschap goed overbrengt trouwens.
Dat klinkt meteen als hele matige soep.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Een tankauto met soep die rondrijdt en dan met een slang aan je huis kan koppelen en je interne soeptank kan vullen.
Net zoiets als met een mestkelder maar dan de terugweg.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Een tankauto met soep die rondrijdt en dan met een slang aan je huis kan koppelen en je interne soeptank kan vullen.
Ik loop drie seizoenen achter.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die Stranger Things gaan kijken deze maand en volgende maand? Ik wil weten met wie ik kan praten straks.
👀 Ohquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop drie seizoenen achter.
Ik wil een qooker met soep.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan in principe dezelfde infrastructuur voor gebruikt worden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoiets als met een mestkelder maar dan de terugweg.
Lekkere zilte worst in de hete nattigheid met bonkjes douwenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kraan open voor erwtensoep met bonkjes en worst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |