SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gewoon een Magic Mouse halen, heb je dat gezeik met batterijen nietquote:
Ook al geprobeerd, past er niet tussen.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:54 schreef Nizno het volgende:
gewoon een mes in steken en omhoog wippen
Ga jij met haar mee naar de EHBO dan?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:54 schreef Nizno het volgende:
gewoon een mes in steken en omhoog wippen
Nee die mag je opladen wanneer het perfect uitkomt.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een Magic Mouse halen, heb je dat gezeik met batterijen niet
hoe bot zijn jouw messen??quote:Op donderdag 13 november 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, past er niet tussen.
Die hoef je ook maar 3 keer per jaar op te ladenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die mag je opladen wanneer het perfect uitkomt.
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het klepje zit er echt heel strak in.
Maar dan waarschijnlijk net tijdens een belangrijke opdracht die over drie minuten af moet zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hoef je ook maar 3 keer per jaar op te laden
ga terug naar de a c tionquote:Op donderdag 13 november 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het klepje zit er echt heel strak in.
Kun je hem er even snel een minuutje in doen en dan kan die daarna weer een uur meequote:Op donderdag 13 november 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan waarschijnlijk net tijdens een belangrijke opdracht die over drie minuten af moet zijn.
O echt?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je hem er even snel een minuutje in doen en dan kan die daarna weer een uur mee
quote:
quote:A Magic Mouse 2 takes approximately 2 hours to fully charge. A brief 2-3 minute charge can provide enough power for several hours of use.
zoutzuurquote:
Vaak wel. Niet altijd. Is maar 1% van mijn inbedrijfstellerstas.quote:
En nu even goed scrollen!quote:Op donderdag 13 november 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Groetjes vanaf de nieuwe muis.
Je hoort hem echt niet klikken
t batterijenklepje is nu het enige dat lawaai maakt zekerquote:Op donderdag 13 november 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
hehe.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Het is net alsof ik weer doof ben nu ik hem niet hoor klikken
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
dan heb je nog wat scrollwerk in te halenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:05 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij liep ik al twee jaar te kutten met scrollen
dat kan ook aan FOK! liggen natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Nu nog een werkend draadloos toetsenbord, want bij die ene die ik had kwam de helft van de tekst niet door.
Ik heb nog een grieks draadloos toetsenbord, omdat m'n oude werkgever te cheap was om een normale te kopenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Nu nog een werkend draadloos toetsenbord, want bij die ene die ik had kwam de helft van de tekst niet door.
ruikt die naar gyros?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog een grieks draadloos toetsenbord, omdat m'n oude werkgever te cheap was om een normale te kopen![]()
Dan gewoon lekker op de bank blijven zitten.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks nog gaan sporten, maar geen zin om nog naar buiten te gaan.
Witte kwakjesquote:Op donderdag 13 november 2025 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar sommige letters plakken wel een beetje. Misschien zit er tsatsiki tussen
ik heb me al afgemeld voor het sportenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker op de bank blijven zitten.
#boek mij voor motivational speeches
Zweet op het voorhoofd?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe het klepje maar niet terug.
Nu eten.
van een puber jongen geweestquote:
"tsatsiki"quote:Op donderdag 13 november 2025 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar sommige letters plakken wel een beetje. Misschien zit er tsatsiki tussen
Maar ik heb afgesproken om te gaan.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker op de bank blijven zitten.
#boek mij voor motivational speeches
quote:De informateur heeft er geen seconde aan gedacht om te stoppen met zijn nieuwe rol. Dat vindt Wijers "helemaal niet nodig". "Ik ben ervan overtuigd dat het vertrouwen zal ontstaan als wij ons werk goed doen."
Code groen, wel regen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Oh het gaat morgen echt kut weer worden volgens mij.
Ja zal best maar ik vind het echt zwaar matig om door de regen te fietsen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Geen problemen hoor Ama. Beetje nattigheid, that's it.
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige die dat vind.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zal best maar ik vind het echt zwaar matig om door de regen te fietsen.
Wat?!?!!quote:Op donderdag 13 november 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo hebben ze die chocoladedingetjes uit de Tum Tum mix gehaald. Ik heb ook maar 3 van die harde suikersnoepjes.
[ link | afbeelding ]
Zeelandquote:Op donderdag 13 november 2025 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waar is dit? Waddengebied?
Hier lijkt het mee te gaan vallen. Toch hoop ik op weinig post en kijkend naar de rest van deze week is die kans heel grootquote:Op donderdag 13 november 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Oh het gaat morgen echt kut weer worden volgens mij.
Nice. Ik ken het als mijn broekzak per zeiljacht. M;n pa had zo'n ding. Af en toe nog wel eens, maar dan buitenom.quote:
Verkeerde accountquote:
het is dan ook nog praktisch zomer buitenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
Nog steeds erg weinig kerstverlichting bij de mensen thuis gespot buiten.
Gaan we daar wonenquote:
🤢🤢🤢🤢🤢🤢quote:Op donderdag 13 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)urel-at-xenos-378210
Nou nou..quote:Op donderdag 13 november 2025 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook nog praktisch zomer buiten
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)urel-at-xenos-378210
quote:
quote:
Gezelliquote:
Hier in de wijk iets verderop wel. Maar dat was ook wel de verwachting. Ik wacht eigenlijk op de normale mensen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
Nog steeds erg weinig kerstverlichting bij de mensen thuis gespot buiten.
Gister wel jaquote:Op donderdag 13 november 2025 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook nog praktisch zomer buiten
Oh als ik wacht op de normale mensen kan ik beter verhuizen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
In de wijk iets verderop wel. Maar dat was ook wel de verwachting. Ik wacht eigenlijk op de normale mensen.
*gooit naakslakquote:Op donderdag 13 november 2025 19:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Behalve als het om mijn reactie gaat over mint chocolade.
Ja naar mij. Gaan we samen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh als ik wacht op de normale mensen kan ik beter verhuizen.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat je vriendelijk bent.
Is gewoon een normale reactie op een chocolade mint haterquote:Op donderdag 13 november 2025 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat je vriendelijk bent.
Nou ik heb ook alleen maar lampjes om voor het keukenraam te hangen hoor.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:46 schreef Donna het volgende:
[..]
De eerste zijn in de buurt. Als 2 normale mensen.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is gewoon een normale reactie op een chocolade mint hater
Precies, zulks heidenen dienen toegesproken te wordenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is gewoon een normale reactie op een chocolade mint hater
Dat kanquote:
Oh shit kom ik aan met m'n rendier van 1.65m en m'n 3 meter hoge kerstboom lampjes ding voor in de tuin.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb ook alleen maar lampjes om voor het keukenraam te hangen hoor.![]()
Goed dat je je eigen fouten inzietquote:
Echt hequote:Op donderdag 13 november 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Precies, zulks heidenen dienen toegesproken te worden
Nou ja ik woon ook echt in zo'n doodstuk dat ik het eigenlijk vooral voor mezelf doe.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh shit kom ik aan met m'n rendier van 1.65m en m'n 3 meter hoge kerstboom lampjes ding voor in de tuin.
Ohquote:Op donderdag 13 november 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed dat je je eigen fouten inziet
quote:
Een man met smaakquote:
https://misterbricks.nl/lego-40499-arrenslee.htmlquote:Op donderdag 13 november 2025 19:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga dit jaar wel Kerstverlichting ophangen en ook weer 'ns iets van Lego bouwen voor op de vensterbank. Lichtjes erin, liev.
ik had gewoon een t-shirt aan buitenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister wel ja
Vandaag wat minder
Ik had een sjaal om buiten vanmiddagquote:Op donderdag 13 november 2025 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gewoon een t-shirt aan buiten
Niet nog even de zee in geweest?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een sjaal om buiten vanmiddag
MOC hier.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://misterbricks.nl/lego-40499-arrenslee.html
Deze ben ik momenteel aan het bouwen
Verrassend genoeg nietquote:
Geen extra zachte voetjes dusquote:
Nee, maar ze zijn al zachtquote:
Ja maar nog zachterquote:
Immer zachterquote:
Maar heb je nou al een ijsje gehaald?quote:
Neequote:Op donderdag 13 november 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je nou al een ijsje gehaald?
Gaat eens doen danquote:
Had het denk ik gister moeten doenquote:
Had je het iemand moeten laten halenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had het denk ik gister moeten doen
Maar toen kon ik niets meer na het wandelen
Die webcast doet nog niksquote:
Even knippen.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
Ik heb zo'n losstaand dingetje naast m'n nagel. Ik wil er aan trekken, maar dat is nooit een goed idee.
Jawel doequote:Op donderdag 13 november 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
Ik heb zo'n losstaand dingetje naast m'n nagel. Ik wil er aan trekken, maar dat is nooit een goed idee.
Waar wil je naartoe?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet tegenwoordig met een schip met geld op vakantie gaan. Man³
Terschelling. Lekker met Meneer Âmbar.quote:
Even een aansteker bij houden.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
Ik ga wel mee, dan is het betaalbaarder.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terschelling. Lekker met Meneer Âmbar.
Maar een midweekje zou mij gewoon met alle kosten erbij zo richting 600 euro gaan kosten
Vijl of vlakschuurmachinequote:Op donderdag 13 november 2025 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Te kort om er lekker bij te kunnen.
Heb de nagelknipper gebruikt. Ik had er bijna aan getrokken.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even een aansteker bij houden.
Is goed. 6 persoons huisje zag ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, dan is het betaalbaarder.
Dan gaan Ambar en ik aan het bier en voetbal kijken.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is goed. 6 persoons huisje zag ik.
huehuequote:
En sambal.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even een aansteker bij houden.
Doe maar vlak. Die er ook nog bij.quote:
Ik vind het helemaal prima.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaan Ambar en ik aan het bier en voetbal kijken.
Trek je aan dat ding scheurt de huid bovenop je hoofd in tweeënquote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb de nagelknipper gebruikt. Ik had er bijna aan getrokken.
Oké, staat genoteerd, ik ga de boot boeken.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima.
1 april tot 4 april it is.
Volgens mij loopt er gewoon een slagader langs.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je aan dat ding scheurt de huid bovenop je hoofd in tweeën
En werkelijk ALLE zenuwen in een menselijk lichaam.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij loopt er gewoon een slagader langs.
Not sure if seriousquote:Op donderdag 13 november 2025 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, staat genoteerd, ik ga de boot boeken.
quote:Op donderdag 13 november 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En werkelijk ALLE zenuwen in een menselijk lichaam.
Terug zo vroegquote:Op donderdag 13 november 2025 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
De boot kost ¤ 39,30 per persoon. Heen om 15.05 uur en terug om 12.30 uur.
Ja, je moet er ook nog naartoe en zo. Is toch een paar uur treinen. En je moet toch redelijk vroeg uit het huisje?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terug zo vroeg
En heen zo laat![]()
Een date op een boot sla zelfs ik af.quote:
Ik heb altijd heen boot iets van 1 uur en terug iets van 3 uur.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je moet er ook nog naartoe en zo. Is toch een paar uur treinen. En je moet toch redelijk vroeg uit het huisje?
Dan neem je dus de snelboot. Is wel iets duurder, maar dat is wel de moeite waard.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb altijd heen boot iets van 1 uur en terug iets van 3 uur.
De tassen worden opgehaald door de fietsverhuurder bij het huisje. Dus daar niet mee zeulen. Lekker nog de dag genieten van het eiland
Heel verstandig! Dat moet je niet hebben.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er was een situatie poging tot versieren naar mij. Niet in mee gegaan. Op mijn strepen gaan staan.
Ik zie dat de boot die ik altijd nam niet vaartquote:Op donderdag 13 november 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan neem je dus de snelboot. Is wel iets duurder, maar dat is wel de moeite waard.
Die nieuwe boten zijn ook lelijk.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie dat de boot die ik altijd nam niet vaart
Zou wel jammer zijn als we ergens bij Griend schipbreuk lijden.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reccie en mienie op de boot
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk is het laagwater en kun je zo teruglopenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als we ergens bij Griend schipbreuk lijden.
Ja, de Titanic naspelen gaat daar niet zo goed.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het laagwater en kun je zo teruglopen
Denk dat je beter een paar kilometer kunt wadlopen dan een paar kilometer onder de zeespiegel terecht komenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de Titanic naspelen gaat daar niet zo goed.
Van wadlopen word je wel viezer.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je beter een paar kilometer kunt wadlopen dan een paar kilometer onder de zeespiegel terecht komen
Allemaal bruinhemden?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer genezen van de frontpage.
Ik heb geen idee wat bruinhemden zijn eigenlijk.quote:
Knokploegleden van Hitler.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat bruinhemden zijn eigenlijk.
Verzopen katquote:Op donderdag 13 november 2025 21:55 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga ervan uit dat ik haar vanzelf wel hoor want het wordt vannacht kutweer.
quote:Op donderdag 13 november 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hoorde deze dreigement en dacht na nee.
Ik schakelde precies op tijd in, ze begonnen net met aftellenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:50 schreef Recce het volgende:
Het aftellen is weer bij L-4.30 aangekomen.
Alsnog knap om dan precies op het rondje te landenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Zag er allemaal heel solide uit. Het bootje is trouwens 116 meter lang.
Ja, was heel precies. Ik ben benieuwd of ze nu een beetje vaker gaan lanceren, want dat is wel het probleem bij Blue Origin. SpaceX lanceert nu 150 keer per jaar of zo. Dit is nog maar de tweede vlucht van Blue Origin en ze zijn al jaren en jaren bezig.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog knap om dan precies op het rondje te landen
Oké. Ik heb er zin in.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is 7 tot 10 april geworden. Landal was net iets goedkoper
Ja het moet gewoon een dienstregeling krijgen, dat het straks ook betaalbaar wordt voor het gewone plebs om de ruimte in te gaanquote:Op donderdag 13 november 2025 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, was heel precies. Ik ben benieuwd of ze nu een beetje vaker gaan lanceren, want dat is wel het probleem bij Blue Origin. SpaceX lanceert nu 150 keer per jaar of zo. Dit is nog maar de tweede vlucht van Blue Origin en ze zijn al jaren en jaren bezig.
Nou, dat gaat de komende tientallen jaren niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het moet gewoon een dienstregeling krijgen, dat het straks ook betaalbaar wordt voor het gewone plebs om de ruimte in te gaan
Dus het wordt morgen niet naar de sportschool voor mij?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:00 schreef Ama het volgende:
Ach ik zal morgen op de fiets ook wel een verzopen kat zijn.
Ik wacht gewoon geduldig afquote:Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat gaat de komende tientallen jaren niet gebeuren.
Zorgen dat je een Robocop wordtquote:Op donderdag 13 november 2025 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor rennen er al overal Terminators rond.
Je mag in de bedstee of stapelbed slapenquote:
Komt ie eindelijk?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Mij lijkt dat boek van Frank van de Goot wel interessant.
Heul veelquote:Op donderdag 13 november 2025 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is de co2 uitstoot van zo'n spaceship?
Waarom dan? Ik bedoel, is het waard voor die 10 seconden?quote:
Maar dat is toch helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik bedoel, is het waard voor die 10 seconden?
Kan dat geld en overige resources niet besteed worden aan het herstellen van deze planeet?
Als ik iets geleerd heb in het leven dat leven niet leuk is. En de juiste dingen doen al helemaal nietquote:Op donderdag 13 november 2025 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet leuk.
Daarom, waarom zou je geld uitgeven aan dingen die niet leuk zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik iets geleerd heb in het leven dat leven niet leuk is. En de juiste dingen doen al helemaal niet
*kras*quote:Op donderdag 13 november 2025 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik iets geleerd heb in het leven dat leven niet leuk is. En de juiste dingen doen al helemaal niet
om half 1 heb ik de bus naar de haven en dan de boot. om 1700 weer thuisquote:Op vrijdag 14 november 2025 02:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een dagje op het vasteland?
quote:Op vrijdag 14 november 2025 03:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om half 1 heb ik de bus naar de haven en dan de boot. om 1700 weer thuis
quote:Op vrijdag 14 november 2025 06:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Nog iets van de aardbeving gehoord?
quote:In de provincie Groningen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een aardbeving met een kracht van 3,4 plaatsgevonden. Volgens metingen van het KNMI is dit een van de zwaarste bevingen die de pronvincie heeft getroffen sinds de metingen zijn gestart. Meerdere mensen melden dat ze de beving hebben gevoeld.
wat hebbie?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Inderdaad rond 19:00 gaan slapen gisteren, was vrij vlot weg ook. Mooi ruim 12 uur aan rust en herstel kunnen werken. Wel nog steeds veel pijn nu. Tweede dag is het ergste zeggen ze.
hier nog geen regen gezienquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:16 schreef Donna het volgende:
Het regent al sinds 23:00 non stop. Allemachtig!
Jij neemt natuurlijk het tweepersoonsbed met Ambar.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag in de bedstee of stapelbed slapen
Nee maar las op fb dat sommige mensen het op Pha-Ngan hebben gevoeld.quote:
WOensdagavond gevallen in huis. van alles verdraaid en verrekt. Niks gebroken. Veel pijn.quote:
Deze lancering heeft twee satellieten richting Mars gestuurd. Die gaan daar vanaf september 2027 het magneetveld en de interactie met de zonnewind bij Mars onderzoeken. Er zaten geen mensen in.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik bedoel, is het waard voor die 10 seconden?
Kan dat geld en overige resources niet besteed worden aan het herstellen van deze planeet?
Hmm misschien toch langs de huisarts?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOensdagavond gevallen in huis. van alles verdraaid en verrekt. Niks gebroken. Veel pijn.
Ik wacht het weekend wel even af.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm misschien toch langs de huisarts?
quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:24 schreef Moeraskat het volgende:
Anno 117 is wel leuk, maar snap er nog geen kont van, en ben nu al blut.![]()
Ga je op de boot ook iets eten?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar las op fb dat sommige mensen het op Pha-Ngan hebben gevoeld.
Ik zit nu op de boot. Die vertrekt over 10 min
Ja. Blij dat ik daar niet zit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:23 schreef Recce het volgende:
Die regen in het noorden is wel serious business.
Ditte.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:23 schreef Recce het volgende:
Die regen in het noorden is wel serious business.
Heb net een stukje cheesecake op. Misschien nog noodles maar denk het niet. En er schijnen grote golven te zijn dus misschien wordt het een nare rit:pquote:
Oh leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net een stukje cheesecake op. Misschien nog noodles maar denk het niet. En er schijnen grote golven te zijn dus misschien wordt het een nare rit:p
Straks lekker groen over de railing hangen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net een stukje cheesecake op. Misschien nog noodles maar denk het niet. En er schijnen grote golven te zijn dus misschien wordt het een nare rit:p
quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks lekker groen over de railing hangen.
Maar daar verdienen de rijke mensen geen geld mee. Dus daarom "geef het volk/plebs brood en spelen". Alleen wordt het brood ook steeds duurderquote:Op donderdag 13 november 2025 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon naar de horizon kijken. Dan kun je tenminste beter projectielkotsenquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eeuhm, huh?quote:Waylon vindt dat de nieuwe regels te ver doorgeslagen zijn en noemt de werkwijze een "motie van wantrouwen". "Het is vervelend om een zendertje te dragen en dat er altijd twee mensen bij staan, waarvan een de zender in de gaten moet houden. En dan nog moet je moeilijk vragen of je iemand mag aanraken. Er is binnen mijn team nooit iets gebeurd. Het was transparant."
Dan stopt ie toch gewoon als jurylid?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
Waylon over The voice of Holland:
[..]
Eeuhm, huh?
Ik denk dat je dat zelf ook wel goed kan inschatten of dat nodig is. Ik ben bijna drie weken geleden voorover gevallen in huis op het laminaat en de blauwe plekken zijn eindelijk bijna weg.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht het weekend wel even af.
Zoals die bal hier onder.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks lekker groen over de railing hangen.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die bal hier onder.
[ afbeelding ]
Niemand werkt op vrijdag of ze werken thuis.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik wist niet dat de A12 zo leeg kon zijn.
Goed werk van Joris.
ben opnieuw begonnen, is nu wel beter.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]awhhh
Stond ook op mijn lijstje, maar ik speel nu EUV.
Europa Universalis V. Grand strategy game.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben opnieuw begonnen, is nu wel beter.
Wat is EUV?
Woah k ga zo ook de a12 opquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik wist niet dat de A12 zo leeg kon zijn.
Goed werk van Joris.
klinkt leukquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis V. Grand strategy game.
Om te demonstreren?quote:
Lekker plakken.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die bal hier onder.
[ afbeelding ]
Is het ook.quote:
Is het mailadres wel van facebook?quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Eeeh ik kreeg op Instagram en FB de melding dat mijn PayPal ofzo was gekoppeld? Ik weet van niks. is ook een totaal ander e-mailadres dan dat ik voor die twee websites gebruik
Ik weet hier verder niets van, maar die melding kan ook het begin van de scam zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Eeeh ik kreeg op Instagram en FB de melding dat mijn PayPal ofzo was gekoppeld? Ik weet van niks. is ook een totaal ander e-mailadres dan dat ik voor die twee websites gebruik
Ik kreeg de meldingen op Insta en FB zelf, niet via de mail. Maar heb m'n PayPal daar nu verwijderd. Krijg ik deze mail.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het mailadres wel van facebook?
quote:Meta Platforms, Inc. heeft je automatische betaling geannuleerd. Er worden geen kosten meer in rekening gebracht voor deze automatische betaling. Neem contact op met Meta Platforms, Inc. als je vragen hebt over deze annulering.
Je wachtwoord voor alle zekerheid veranderen bij Insta en FB.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg de meldingen op Insta en FB zelf, niet via de mail. Maar heb m'n PayPal daar nu verwijderd. Krijg ik deze mail.
[..]
MetaPay heet het, via het Accountcentrum in Facebook. Daar heb ik het maar weggehaald.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat je Paypal niet aan fb of insta kan koppelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |