"tsatsiki"quote:Op donderdag 13 november 2025 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar sommige letters plakken wel een beetje. Misschien zit er tsatsiki tussen
Maar ik heb afgesproken om te gaan.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker op de bank blijven zitten.
#boek mij voor motivational speeches
quote:De informateur heeft er geen seconde aan gedacht om te stoppen met zijn nieuwe rol. Dat vindt Wijers "helemaal niet nodig". "Ik ben ervan overtuigd dat het vertrouwen zal ontstaan als wij ons werk goed doen."
Code groen, wel regen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Oh het gaat morgen echt kut weer worden volgens mij.
Ja zal best maar ik vind het echt zwaar matig om door de regen te fietsen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Geen problemen hoor Ama. Beetje nattigheid, that's it.
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige die dat vind.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zal best maar ik vind het echt zwaar matig om door de regen te fietsen.
Wat?!?!!quote:Op donderdag 13 november 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo hebben ze die chocoladedingetjes uit de Tum Tum mix gehaald. Ik heb ook maar 3 van die harde suikersnoepjes.
[ link | afbeelding ]
Zeelandquote:Op donderdag 13 november 2025 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waar is dit? Waddengebied?
Hier lijkt het mee te gaan vallen. Toch hoop ik op weinig post en kijkend naar de rest van deze week is die kans heel grootquote:Op donderdag 13 november 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Oh het gaat morgen echt kut weer worden volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |