Ja zal best maar ik vind het echt zwaar matig om door de regen te fietsen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Geen problemen hoor Ama. Beetje nattigheid, that's it.
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige die dat vind.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zal best maar ik vind het echt zwaar matig om door de regen te fietsen.
Wat?!?!!quote:Op donderdag 13 november 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Hoezo hebben ze die chocoladedingetjes uit de Tum Tum mix gehaald. Ik heb ook maar 3 van die harde suikersnoepjes.
[ link | afbeelding ]
Zeelandquote:Op donderdag 13 november 2025 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waar is dit? Waddengebied?
Hier lijkt het mee te gaan vallen. Toch hoop ik op weinig post en kijkend naar de rest van deze week is die kans heel grootquote:Op donderdag 13 november 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Oh het gaat morgen echt kut weer worden volgens mij.
Nice. Ik ken het als mijn broekzak per zeiljacht. M;n pa had zo'n ding. Af en toe nog wel eens, maar dan buitenom.quote:
Verkeerde accountquote:
het is dan ook nog praktisch zomer buitenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
Nog steeds erg weinig kerstverlichting bij de mensen thuis gespot buiten.
Gaan we daar wonenquote:
🤢🤢🤢🤢🤢🤢quote:Op donderdag 13 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)urel-at-xenos-378210
Nou nou..quote:Op donderdag 13 november 2025 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook nog praktisch zomer buiten
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)urel-at-xenos-378210
quote:
quote:
Gezelliquote:
Hier in de wijk iets verderop wel. Maar dat was ook wel de verwachting. Ik wacht eigenlijk op de normale mensen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
Nog steeds erg weinig kerstverlichting bij de mensen thuis gespot buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |