Nou ik heb ook alleen maar lampjes om voor het keukenraam te hangen hoor.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:46 schreef Donna het volgende:
[..]
De eerste zijn in de buurt. Als 2 normale mensen.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is gewoon een normale reactie op een chocolade mint hater
Precies, zulks heidenen dienen toegesproken te wordenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is gewoon een normale reactie op een chocolade mint hater
Dat kanquote:
Oh shit kom ik aan met m'n rendier van 1.65m en m'n 3 meter hoge kerstboom lampjes ding voor in de tuin.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb ook alleen maar lampjes om voor het keukenraam te hangen hoor.![]()
Goed dat je je eigen fouten inzietquote:
Echt hequote:Op donderdag 13 november 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Precies, zulks heidenen dienen toegesproken te worden
Nou ja ik woon ook echt in zo'n doodstuk dat ik het eigenlijk vooral voor mezelf doe.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh shit kom ik aan met m'n rendier van 1.65m en m'n 3 meter hoge kerstboom lampjes ding voor in de tuin.
Ohquote:Op donderdag 13 november 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed dat je je eigen fouten inziet
quote:
Een man met smaakquote:
https://misterbricks.nl/lego-40499-arrenslee.htmlquote:Op donderdag 13 november 2025 19:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga dit jaar wel Kerstverlichting ophangen en ook weer 'ns iets van Lego bouwen voor op de vensterbank. Lichtjes erin, liev.
ik had gewoon een t-shirt aan buitenquote:Op donderdag 13 november 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister wel ja
Vandaag wat minder
Ik had een sjaal om buiten vanmiddagquote:Op donderdag 13 november 2025 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gewoon een t-shirt aan buiten
Niet nog even de zee in geweest?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een sjaal om buiten vanmiddag
MOC hier.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://misterbricks.nl/lego-40499-arrenslee.html
Deze ben ik momenteel aan het bouwen
Verrassend genoeg nietquote:
Geen extra zachte voetjes dusquote:
Nee, maar ze zijn al zachtquote:
Ja maar nog zachterquote:
Immer zachterquote:
Maar heb je nou al een ijsje gehaald?quote:
Neequote:Op donderdag 13 november 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je nou al een ijsje gehaald?
Gaat eens doen danquote:
Had het denk ik gister moeten doenquote:
Had je het iemand moeten laten halenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had het denk ik gister moeten doen
Maar toen kon ik niets meer na het wandelen
Die webcast doet nog niksquote:
Even knippen.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
Ik heb zo'n losstaand dingetje naast m'n nagel. Ik wil er aan trekken, maar dat is nooit een goed idee.
Jawel doequote:Op donderdag 13 november 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
Ik heb zo'n losstaand dingetje naast m'n nagel. Ik wil er aan trekken, maar dat is nooit een goed idee.
Waar wil je naartoe?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet tegenwoordig met een schip met geld op vakantie gaan. Man³
Terschelling. Lekker met Meneer Âmbar.quote:
Even een aansteker bij houden.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
Ik ga wel mee, dan is het betaalbaarder.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terschelling. Lekker met Meneer Âmbar.
Maar een midweekje zou mij gewoon met alle kosten erbij zo richting 600 euro gaan kosten
Vijl of vlakschuurmachinequote:Op donderdag 13 november 2025 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Te kort om er lekker bij te kunnen.
Heb de nagelknipper gebruikt. Ik had er bijna aan getrokken.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even een aansteker bij houden.
Is goed. 6 persoons huisje zag ik.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, dan is het betaalbaarder.
Dan gaan Ambar en ik aan het bier en voetbal kijken.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is goed. 6 persoons huisje zag ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |