Dan stopt ie toch gewoon als jurylid?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
Waylon over The voice of Holland:
[..]
Eeuhm, huh?
Ik denk dat je dat zelf ook wel goed kan inschatten of dat nodig is. Ik ben bijna drie weken geleden voorover gevallen in huis op het laminaat en de blauwe plekken zijn eindelijk bijna weg.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht het weekend wel even af.
Zoals die bal hier onder.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks lekker groen over de railing hangen.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die bal hier onder.
[ afbeelding ]
Niemand werkt op vrijdag of ze werken thuis.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik wist niet dat de A12 zo leeg kon zijn.
Goed werk van Joris.
ben opnieuw begonnen, is nu wel beter.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]awhhh
Stond ook op mijn lijstje, maar ik speel nu EUV.
Europa Universalis V. Grand strategy game.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben opnieuw begonnen, is nu wel beter.
Wat is EUV?
Woah k ga zo ook de a12 opquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik wist niet dat de A12 zo leeg kon zijn.
Goed werk van Joris.
klinkt leukquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europa Universalis V. Grand strategy game.
Om te demonstreren?quote:
Lekker plakken.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals die bal hier onder.
[ afbeelding ]
Is het ook.quote:
Is het mailadres wel van facebook?quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Eeeh ik kreeg op Instagram en FB de melding dat mijn PayPal ofzo was gekoppeld? Ik weet van niks. is ook een totaal ander e-mailadres dan dat ik voor die twee websites gebruik
Ik weet hier verder niets van, maar die melding kan ook het begin van de scam zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Eeeh ik kreeg op Instagram en FB de melding dat mijn PayPal ofzo was gekoppeld? Ik weet van niks. is ook een totaal ander e-mailadres dan dat ik voor die twee websites gebruik
Ik kreeg de meldingen op Insta en FB zelf, niet via de mail. Maar heb m'n PayPal daar nu verwijderd. Krijg ik deze mail.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het mailadres wel van facebook?
quote:Meta Platforms, Inc. heeft je automatische betaling geannuleerd. Er worden geen kosten meer in rekening gebracht voor deze automatische betaling. Neem contact op met Meta Platforms, Inc. als je vragen hebt over deze annulering.
Je wachtwoord voor alle zekerheid veranderen bij Insta en FB.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg de meldingen op Insta en FB zelf, niet via de mail. Maar heb m'n PayPal daar nu verwijderd. Krijg ik deze mail.
[..]
MetaPay heet het, via het Accountcentrum in Facebook. Daar heb ik het maar weggehaald.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat je Paypal niet aan fb of insta kan koppelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |