Zou wel jammer zijn als we ergens bij Griend schipbreuk lijden.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reccie en mienie op de boot
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk is het laagwater en kun je zo teruglopenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als we ergens bij Griend schipbreuk lijden.
Ja, de Titanic naspelen gaat daar niet zo goed.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het laagwater en kun je zo teruglopen
Denk dat je beter een paar kilometer kunt wadlopen dan een paar kilometer onder de zeespiegel terecht komenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de Titanic naspelen gaat daar niet zo goed.
Van wadlopen word je wel viezer.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je beter een paar kilometer kunt wadlopen dan een paar kilometer onder de zeespiegel terecht komen
Allemaal bruinhemden?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer genezen van de frontpage.
Ik heb geen idee wat bruinhemden zijn eigenlijk.quote:
Knokploegleden van Hitler.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat bruinhemden zijn eigenlijk.
Verzopen katquote:Op donderdag 13 november 2025 21:55 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga ervan uit dat ik haar vanzelf wel hoor want het wordt vannacht kutweer.
quote:Op donderdag 13 november 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hoorde deze dreigement en dacht na nee.
Ik schakelde precies op tijd in, ze begonnen net met aftellenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:50 schreef Recce het volgende:
Het aftellen is weer bij L-4.30 aangekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |