huehuequote:
En sambal.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even een aansteker bij houden.
Doe maar vlak. Die er ook nog bij.quote:
Ik vind het helemaal prima.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaan Ambar en ik aan het bier en voetbal kijken.
Trek je aan dat ding scheurt de huid bovenop je hoofd in tweeënquote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb de nagelknipper gebruikt. Ik had er bijna aan getrokken.
Oké, staat genoteerd, ik ga de boot boeken.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima.
1 april tot 4 april it is.
Volgens mij loopt er gewoon een slagader langs.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je aan dat ding scheurt de huid bovenop je hoofd in tweeën
En werkelijk ALLE zenuwen in een menselijk lichaam.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij loopt er gewoon een slagader langs.
Not sure if seriousquote:Op donderdag 13 november 2025 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, staat genoteerd, ik ga de boot boeken.
quote:Op donderdag 13 november 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En werkelijk ALLE zenuwen in een menselijk lichaam.
Terug zo vroegquote:Op donderdag 13 november 2025 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
De boot kost ¤ 39,30 per persoon. Heen om 15.05 uur en terug om 12.30 uur.
Ja, je moet er ook nog naartoe en zo. Is toch een paar uur treinen. En je moet toch redelijk vroeg uit het huisje?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terug zo vroeg
En heen zo laat![]()
Een date op een boot sla zelfs ik af.quote:
Ik heb altijd heen boot iets van 1 uur en terug iets van 3 uur.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je moet er ook nog naartoe en zo. Is toch een paar uur treinen. En je moet toch redelijk vroeg uit het huisje?
Dan neem je dus de snelboot. Is wel iets duurder, maar dat is wel de moeite waard.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb altijd heen boot iets van 1 uur en terug iets van 3 uur.
De tassen worden opgehaald door de fietsverhuurder bij het huisje. Dus daar niet mee zeulen. Lekker nog de dag genieten van het eiland
Heel verstandig! Dat moet je niet hebben.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er was een situatie poging tot versieren naar mij. Niet in mee gegaan. Op mijn strepen gaan staan.
Ik zie dat de boot die ik altijd nam niet vaartquote:Op donderdag 13 november 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan neem je dus de snelboot. Is wel iets duurder, maar dat is wel de moeite waard.
Die nieuwe boten zijn ook lelijk.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie dat de boot die ik altijd nam niet vaart
Zou wel jammer zijn als we ergens bij Griend schipbreuk lijden.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reccie en mienie op de boot
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk is het laagwater en kun je zo teruglopenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als we ergens bij Griend schipbreuk lijden.
Ja, de Titanic naspelen gaat daar niet zo goed.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het laagwater en kun je zo teruglopen
Denk dat je beter een paar kilometer kunt wadlopen dan een paar kilometer onder de zeespiegel terecht komenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de Titanic naspelen gaat daar niet zo goed.
Van wadlopen word je wel viezer.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je beter een paar kilometer kunt wadlopen dan een paar kilometer onder de zeespiegel terecht komen
Allemaal bruinhemden?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer genezen van de frontpage.
Ik heb geen idee wat bruinhemden zijn eigenlijk.quote:
Knokploegleden van Hitler.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat bruinhemden zijn eigenlijk.
Verzopen katquote:Op donderdag 13 november 2025 21:55 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga ervan uit dat ik haar vanzelf wel hoor want het wordt vannacht kutweer.
quote:Op donderdag 13 november 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hoorde deze dreigement en dacht na nee.
Ik schakelde precies op tijd in, ze begonnen net met aftellenquote:Op donderdag 13 november 2025 21:50 schreef Recce het volgende:
Het aftellen is weer bij L-4.30 aangekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |