Alsnog knap om dan precies op het rondje te landenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Zag er allemaal heel solide uit. Het bootje is trouwens 116 meter lang.
Ja, was heel precies. Ik ben benieuwd of ze nu een beetje vaker gaan lanceren, want dat is wel het probleem bij Blue Origin. SpaceX lanceert nu 150 keer per jaar of zo. Dit is nog maar de tweede vlucht van Blue Origin en ze zijn al jaren en jaren bezig.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog knap om dan precies op het rondje te landen
Oké. Ik heb er zin in.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is 7 tot 10 april geworden. Landal was net iets goedkoper
Ja het moet gewoon een dienstregeling krijgen, dat het straks ook betaalbaar wordt voor het gewone plebs om de ruimte in te gaanquote:Op donderdag 13 november 2025 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, was heel precies. Ik ben benieuwd of ze nu een beetje vaker gaan lanceren, want dat is wel het probleem bij Blue Origin. SpaceX lanceert nu 150 keer per jaar of zo. Dit is nog maar de tweede vlucht van Blue Origin en ze zijn al jaren en jaren bezig.
Nou, dat gaat de komende tientallen jaren niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het moet gewoon een dienstregeling krijgen, dat het straks ook betaalbaar wordt voor het gewone plebs om de ruimte in te gaan
Dus het wordt morgen niet naar de sportschool voor mij?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:00 schreef Ama het volgende:
Ach ik zal morgen op de fiets ook wel een verzopen kat zijn.
Ik wacht gewoon geduldig afquote:Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat gaat de komende tientallen jaren niet gebeuren.
Zorgen dat je een Robocop wordtquote:Op donderdag 13 november 2025 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor rennen er al overal Terminators rond.
Je mag in de bedstee of stapelbed slapenquote:
Komt ie eindelijk?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Mij lijkt dat boek van Frank van de Goot wel interessant.
Heul veelquote:Op donderdag 13 november 2025 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is de co2 uitstoot van zo'n spaceship?
Waarom dan? Ik bedoel, is het waard voor die 10 seconden?quote:
Maar dat is toch helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik bedoel, is het waard voor die 10 seconden?
Kan dat geld en overige resources niet besteed worden aan het herstellen van deze planeet?
Als ik iets geleerd heb in het leven dat leven niet leuk is. En de juiste dingen doen al helemaal nietquote:Op donderdag 13 november 2025 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet leuk.
Daarom, waarom zou je geld uitgeven aan dingen die niet leuk zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik iets geleerd heb in het leven dat leven niet leuk is. En de juiste dingen doen al helemaal niet
*kras*quote:Op donderdag 13 november 2025 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik iets geleerd heb in het leven dat leven niet leuk is. En de juiste dingen doen al helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |