quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog even zeggen hoe blij ik ben dat ik kan scrollen. Ik weet niet waarom ik er zolang mee heb gewacht.
Ik heb het klepje niet teruggedaanquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu maar hopen dat de batterij nooit meer leeg gaat
wat doe je daar? gym?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thuis achter de computer Op Mars
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Taart eten op afscheidsfeestje van collega.
wat is kadayif?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht een chocoladetaart maar het bleek Dubai achtig te zijn met pistache en kadayif.
Onder CL haar bureau.quote:
Af en toe ff zo doen....quote:
Kadayif is een deegsoort, ook wel bekend als kataifi of engelenhaar, dat bestaat uit zeer fijne, draderige slierten uit de Midden-Oosterse keuken. Het wordt gebruikt in zoete gerechten zoals het dessert künefe en de populaire "Dubai-reep", en staat bekend om zijn knapperige textuur na bereiding.quote:
O gadver dat is die chocola met een pruik erin.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kadayif is een deegsoort, ook wel bekend als kataifi of engelenhaar, dat bestaat uit zeer fijne, draderige slierten uit de Midden-Oosterse keuken. Het wordt gebruikt in zoete gerechten zoals het dessert künefe en de populaire "Dubai-reep", en staat bekend om zijn knapperige textuur na bereiding.
Dat hoort erbij bij jou.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry voor die enorme langgerekte wind van net, zat echt even dwars.
aaahquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kadayif is een deegsoort, ook wel bekend als kataifi of engelenhaar, dat bestaat uit zeer fijne, draderige slierten uit de Midden-Oosterse keuken. Het wordt gebruikt in zoete gerechten zoals het dessert künefe en de populaire "Dubai-reep", en staat bekend om zijn knapperige textuur na bereiding.
Lamp staat hier al de hele dag zo'n beetje aan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:50 schreef Ama het volgende:
Nou kaarsjes kunnen ook wel weer prima aan.
Ik heb het idee dat ik al uren aan het overwerken benquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lamp staat hier al de hele dag zo'n beetje aan.
wrom?quote:
Oh hier staat hij al de hele dag aan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lamp staat hier al de hele dag zo'n beetje aan.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik nu weet dat iedereen onder het bureau van gerrie zit
ow ik dacht van de engelenhaarvraagquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik nu weet dat iedereen onder het bureau van gerrie zit
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht van de engelenhaarvraag
en ik zit er niet onder.
heb net de witlof in ham en kaas gerold.. 4 rolletjes in de ovenschaal en de rest in de vriezer.
Eens. Al is het hier nu wel droog.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Ik zit ook gewoon thuis hoor want het is veel te regenachtig om naar iemand anders toe te gaan.
Ik heb het idee dat het hier de hele dag nog niet droog is geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Al is het hier nu wel droog.
Hier viel het reuzemee qua regen vandaag tijdens het werkquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk dan beter weer dan vandaag.
Lekker. wat voor soep?quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
Ik begin langzaam maar eens met soep maken.
Groente en ik eet daar een stokbroodje met kruidenboter bij.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Groente en ik eet daar een stokbroodje met kruidenboter bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |