quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog even zeggen hoe blij ik ben dat ik kan scrollen. Ik weet niet waarom ik er zolang mee heb gewacht.
Ik heb het klepje niet teruggedaanquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu maar hopen dat de batterij nooit meer leeg gaat
wat doe je daar? gym?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thuis achter de computer Op Mars
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Taart eten op afscheidsfeestje van collega.
wat is kadayif?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht een chocoladetaart maar het bleek Dubai achtig te zijn met pistache en kadayif.
Onder CL haar bureau.quote:
Af en toe ff zo doen....quote:
Kadayif is een deegsoort, ook wel bekend als kataifi of engelenhaar, dat bestaat uit zeer fijne, draderige slierten uit de Midden-Oosterse keuken. Het wordt gebruikt in zoete gerechten zoals het dessert künefe en de populaire "Dubai-reep", en staat bekend om zijn knapperige textuur na bereiding.quote:
O gadver dat is die chocola met een pruik erin.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kadayif is een deegsoort, ook wel bekend als kataifi of engelenhaar, dat bestaat uit zeer fijne, draderige slierten uit de Midden-Oosterse keuken. Het wordt gebruikt in zoete gerechten zoals het dessert künefe en de populaire "Dubai-reep", en staat bekend om zijn knapperige textuur na bereiding.
Dat hoort erbij bij jou.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry voor die enorme langgerekte wind van net, zat echt even dwars.
aaahquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kadayif is een deegsoort, ook wel bekend als kataifi of engelenhaar, dat bestaat uit zeer fijne, draderige slierten uit de Midden-Oosterse keuken. Het wordt gebruikt in zoete gerechten zoals het dessert künefe en de populaire "Dubai-reep", en staat bekend om zijn knapperige textuur na bereiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |