Same.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb geen smaak dus dan klopt het wel.
Ja, ik zie het.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Item over ROMARIO bij Tijd voor Max
RRRRRRRRRRRRRROMARIO SOSSA FARIAAAAquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Item over ROMARIO bij Tijd voor Max
Dus in de Waal kan je beter in een strakke zwembroek zwemmen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
Onderzoek bevestigt: strakke zwembroek hygiënischer dan wijd model - https://nos.nl/l/2590460
Vind 2 en 4 wel het meeste jou eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik heb 2 matten nodig en ik heb er 4 gevonden die ik wil hebben. HELP!
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
Onderzoek bevestigt: strakke zwembroek hygiënischer dan wijd model - https://nos.nl/l/2590460
Allemaal pissende kinderen in het zwembad, maar nee de zwembroek gaat het verschil maken in waterkwaliteit. Dat klinkt licht naïef.quote:Onderzoeker Maarten Keuten van de TU Delft vindt de onderzoeksresultaten daarentegen veelzeggend, omdat zwembaden vaak een flinke dobber hebben aan het schoonhouden van het water. "Er zijn zelfs zwembaden die om die reden moeten sluiten",
Ik denk juist dat een wijde zwembroek hygiënischer is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Allemaal pissende kinderen in het zwembad, maar nee de zwembroek gaat het verschil maken in waterkwaliteit. Dat klinkt licht naïef.
Die 2 goals van Zjuul waren ook van ongekende schoonheid. Hansie refereerde er al aan. Die worden gewoon vaak vergeten. Ik benoem ze wel regelmatig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRROMARIO SOSSA FARIAAAA
goed voor 3 van de 5 goals tegen Steaua Boekarest in de met 5-1 gewonnen return.
Juul Ellerman was ook een goeie speler
quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Allemaal pissende kinderen in het zwembad, maar nee de zwembroek gaat het verschil maken in waterkwaliteit. Dat klinkt licht naïef.
ja niemand pist ooit in het zwembad als je het ze vraagt maar iedereen doet het. Ons lab is er maar druk mee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja, het zijn altijd de anderen die dat doen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja niemand pist ooit in het zwembad als je het ze vraagt maar iedereen doet het. Ons lab is er maar druk mee.
Hier zit veel meer waarheid in dan je denktquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het zijn altijd de anderen die dat doen.
Net als dat er niemand op de PVV stemt.
Gewoon naakt zwemmen. Valt het meer op.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
Maar als de zwembroeken strak genoeg zitten wordt iedere man vanzelf steriel. Dus er zit wel een kern van waarheid in.
En dat voor een kwartje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net iemand in de prullenbak hier op straat wroeten op zoek naar blikjes denk ik, en toen moest ik denken aan dat zakje met kattendiarree dat ik er vorige week in had gegooid en ik hoop maar dat er die dag niemand in die prullenbak heeft staan graaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |