Oliebollenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik een oliebol halen vanmiddag?
Nee, had je vanochtend al moeten doenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik een oliebol halen vanmiddag?
Oh hoezo kan dat om 13:15 's middags niet meer? Hier in het centrum kan je sochtends helemaal nog niet halen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, had je vanochtend al moeten doen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, had je vanochtend al moeten doen
Ze hebben chips met hotdogsmaak.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Ik zag ook dat de HEMA allemaal nieuwe broodjes heeft enz maar ik had nou niet echt zoiets van ja dat moet ik proberen.
De HEMA hotdog met de classis HEMA saus blijft toch altijd het beste.
Die snackgozer was wel enthousiast.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben chips met hotdogsmaak.
slecht centrumquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hoezo kan dat om 13:15 's middags niet meer? Hier in het centrum kan je sochtends helemaal nog niet halen.
ja nu ben je te laat en moet je maar wachten tot morgenochtendquote:
Maar dan lig ik in bed te rotten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
slecht centrum
[..]
ja nu ben je te laat en moet je maar wachten tot morgenochtend
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan lig ik in bed te rotten.
Pffff ben je wel goed.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon fris en fruitig om 0800 naast je bed staan in de startblokken om oliebollen te halen.
Heeft ie lekker door de regen gelopen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ah daar is mijn eigenwijze verzopen kat weer.
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ie lekker door de regen gelopen?
Enig idee hoeveel SpÂmbar je gemist hebt?quote:
nooit gehad en dat zal voor eeuwig zo blijvenquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Ik zag ook dat de HEMA allemaal nieuwe broodjes heeft enz maar ik had nou niet echt zoiets van ja dat moet ik proberen.
De HEMA hotdog met de classic HEMA saus blijft toch altijd het beste.
Wtfquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad en dat zal voor eeuwig zo blijven
Ik sta morgen om 0900 in de sportschool, dus ben ook om 0800 m'n bed al uit.quote:
ieuwl -1 in de nachtquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
gewoon de kamer vullen met degene die er in zijn gestemd. En vervelend als partij A B en C niet met elkaar in alles overeen komen, maar ga maar eens doen wat het land wil.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien moeten we politiek gewoon opheffen
Ah, je kent 'm goed?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een extreem domme en naïeve man.
Druk. Ieder weekend nu bezig met telescoop maken. Meer werk. Meer school. Meer moe.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel SpÂmbar je gemist hebt?
Maar hoe is het leven?
quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een extreem domme en naïeve man.
Dit is toch een feitelijk juiste uitspraak?quote:Inmiddels heeft NRC duidelijk gemaakt wat er precies aan de hand is. Wijers heeft zich in een appbericht kritisch uitgelaten over Yesilgöz. Hij noemde haar "die feeks van de VVD".
/dev/null?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Druk. Ieder weekend nu bezig met telescoop maken. Meer werk. Meer school. Meer moe.
Je weet waar je de spambar heen kan sturen.
Jij hebt meer vertrouwen in Buma?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met zulke gezichten zijn niet mijn ding.
Ja, klopt toch gewoon. Ik zie niet wat het probleem nou is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch een feitelijk juiste uitspraak?
Dat is zijn geloof in de Heere!quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Conservatieve pedante kutkop maar daar zie ik nog wel een twinkeling in zijn ogen.
Yesquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weer op je eigen eiland??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |