SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Daar gaat het ook echt totaal niet overquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nooit ruzie met Paypal. Maar ik heb het ook niet aan FB gekoppeld.
Ik ook niet maar mijn bankrekening ligt er wel steeds uit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nooit ruzie met Paypal. Maar ik heb het ook niet aan FB gekoppeld.
Ohquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaat het ook echt totaal niet over
Ik ook niet. Kreeg een melding dat m'n PP gesynchroniseerd was met m'n accounts. Dus ik denk 'wat'.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:21 schreef Ama het volgende:
Ik wist niet überhaupt dat je het kan koppelen aan FB.
Dat is wel heel erg vaag.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kreeg een melding dat m'n PP gesynchroniseerd was met m'n accounts. Dus ik denk 'wat'.
En dan een gedrocht van een TTquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan een gedrocht van een TT
STING!quote:
Nu heb ik PP daar weggehaald en krijg ik dus een mail dat m'n betaling is geannuleerd. Welke betaling?quote:
Uuuuuuuh wtf.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu heb ik PP daar weggehaald en krijg ik dus een mail dat m'n betaling is geannuleerd. Welke betaling?
*is diep teleurgesteld*quote:
Story of my life.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*is diep teleurgesteld*
FB heeft wel zo'n marktplaats gedeelte.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist überhaupt niet dat je iets kon kopen via FB of IG.
Dit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist überhaupt niet dat je iets kon kopen via FB of IG.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Varen nu langs samui Bijna thuis![]()
Ik ga straks ook nog badmintonnen
Oh, ben je niet helemaal gaar?quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Varen nu langs samui Bijna thuis![]()
Ik ga straks ook nog badmintonnen
Fijn zeg! Nu weer helemaal een stuiterbal dus.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb vannacht echt als een baby geslapen.
De trein is tegenwoordig toch voor de elite?quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Voor de treiners onder ons: het dal vrij-abonnement dinges is een maand gratis.
Ik heb al Dal Voordeel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Voor de treiners onder ons: het dal vrij-abonnement dinges is een maand gratis.
Dal Vrij een maand lang gratis was wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bedoel ikIk weet al die namen niet.
https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel
quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dal Vrij een maand lang gratis was wel mooi geweest.
CL weet het wel te verkopenquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dal Vrij een maand lang gratis was wel mooi geweest.
je moet wel genoeg frisse buitenlucht ademen.... hop hop naar buiten jijquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar 1 uur en 40 minuten buiten geweestvolgens mij is er nog wel binnenwerk te doen
Straks, als ik naar huis magquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet wel genoeg frisse buitenlucht ademen.... hop hop naar buiten jij
Hip Hip HOORAY!quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:43 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Yuki is jarig!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met Yukiquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:43 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd 🥳quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:43 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard, anders slaapt hij niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij neemt natuurlijk het tweepersoonsbed met Ambar.
Proficiat Yukiquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:43 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik moest naar kantoor toe.quote:
Jep. Echt weer om de hele dag thuis te blijven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Het is wel echt vandaag zo'n typische herfstdag.
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kerstmuziek aan en een kerstdorp opbouwen
Hup, pics van jou in die gekochte jurk.quote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hup, pics van jou in die gekochte jurk.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
ik was zo klaar met het passen van jurken dat nadat ik deze aan had en zeiden van dit is hem ik hem binnen no time weer uit had
ja en paste ook niets. Die ik heb gekozen gaan we wat aanpassen nogquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
De hele tijd kleding passen is ook wel kut.
mag hier nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:41 schreef dud0r het volgende:
Gewoon geen kleding dragenheb je het probleem van het passen ook niet.
Krijgen we uiteindelijk wel een foto te zien? Snap dat je er misschien zelf niet op wil staan maar ben wel benieuwd naar de jurk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en paste ook niets. Die ik heb gekozen gaan we wat aanpassen nog
wat flauw zegquote:
ja met de bruiloft zal ik er een foto van makenquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen we uiteindelijk wel een foto te zien? Snap dat je er misschien zelf niet op wil staan maar ben wel benieuwd naar de jurk.
Pics van jou zonder gekochte jurk, we doen niet moeilijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
ik was zo klaar met het passen van jurken dat nadat ik deze aan had en zeiden van dit is hem ik hem binnen no time weer uit had
Had ik zo'n bloedhekel aan vroegah. Op een gegeven moment was het een wedstrijdje "heb ik mijn eigen kleren weer aan voordat me moeder weer wat nieuws door het gordijn steekt of niet"quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
De hele tijd kleding passen is ook wel kut.
Gehuurdquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van jou zonder gekochte jurk, we doen niet moeilijk
quote:Overlast door daklozen en veiligelanders: Station Emmen wordt mogelijk veiligheidsrisicogebied
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met de bruiloft zal ik er een foto van maken
Loop niet zo te vissenquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van jou helemaal zonder jurk dan?
is niet volgens de fok policyquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van jou helemaal zonder jurk dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die foto ooit gaat komenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
maar vooruit danOh wel een beetje breed aan de heupen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
maar vooruit danStaat je goed! Kleedt ook mooi af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Een tankauto met soep die rondrijdt en dan met een slang aan je huis kan koppelen en je interne soeptank kan vullen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
een Soep thuisbezorgdienst zou handig zijn voor immobiele lamtakken als ik.
Thuisbesoept.nl
Weet niet of dat de boodschap goed overbrengt trouwens.
Nou wat houdt je tegen om het zelf te beginnen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
een Soep thuisbezorgdienst zou handig zijn voor immobiele lamtakken als ik.
Thuisbesoept.nl
Weet niet of dat de boodschap goed overbrengt trouwens.
Dat klinkt meteen als hele matige soep.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Een tankauto met soep die rondrijdt en dan met een slang aan je huis kan koppelen en je interne soeptank kan vullen.
Net zoiets als met een mestkelder maar dan de terugweg.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Een tankauto met soep die rondrijdt en dan met een slang aan je huis kan koppelen en je interne soeptank kan vullen.
Ik loop drie seizoenen achter.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die Stranger Things gaan kijken deze maand en volgende maand? Ik wil weten met wie ik kan praten straks.
👀 Ohquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop drie seizoenen achter.
Ik wil een qooker met soep.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan in principe dezelfde infrastructuur voor gebruikt worden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoiets als met een mestkelder maar dan de terugweg.
Lekkere zilte worst in de hete nattigheid met bonkjes douwenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kraan open voor erwtensoep met bonkjes en worst.
Ik heb het idee dat we het hier niet meer hebben over een maaltijdquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere zilte worst in de hete nattigheid met bonkjes douwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |