SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Daar gaat het ook echt totaal niet overquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nooit ruzie met Paypal. Maar ik heb het ook niet aan FB gekoppeld.
Ik ook niet maar mijn bankrekening ligt er wel steeds uit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nooit ruzie met Paypal. Maar ik heb het ook niet aan FB gekoppeld.
Ohquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaat het ook echt totaal niet over
Ik ook niet. Kreeg een melding dat m'n PP gesynchroniseerd was met m'n accounts. Dus ik denk 'wat'.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:21 schreef Ama het volgende:
Ik wist niet überhaupt dat je het kan koppelen aan FB.
Dat is wel heel erg vaag.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kreeg een melding dat m'n PP gesynchroniseerd was met m'n accounts. Dus ik denk 'wat'.
En dan een gedrocht van een TTquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan een gedrocht van een TT
STING!quote:
Nu heb ik PP daar weggehaald en krijg ik dus een mail dat m'n betaling is geannuleerd. Welke betaling?quote:
Uuuuuuuh wtf.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu heb ik PP daar weggehaald en krijg ik dus een mail dat m'n betaling is geannuleerd. Welke betaling?
*is diep teleurgesteld*quote:
Story of my life.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*is diep teleurgesteld*
FB heeft wel zo'n marktplaats gedeelte.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist überhaupt niet dat je iets kon kopen via FB of IG.
Dit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist überhaupt niet dat je iets kon kopen via FB of IG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |