Wtfquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad en dat zal voor eeuwig zo blijven
Ik sta morgen om 0900 in de sportschool, dus ben ook om 0800 m'n bed al uit.quote:
ieuwl -1 in de nachtquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
gewoon de kamer vullen met degene die er in zijn gestemd. En vervelend als partij A B en C niet met elkaar in alles overeen komen, maar ga maar eens doen wat het land wil.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien moeten we politiek gewoon opheffen
Ah, je kent 'm goed?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een extreem domme en naïeve man.
Druk. Ieder weekend nu bezig met telescoop maken. Meer werk. Meer school. Meer moe.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel SpÂmbar je gemist hebt?
Maar hoe is het leven?
quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een extreem domme en naïeve man.
Dit is toch een feitelijk juiste uitspraak?quote:Inmiddels heeft NRC duidelijk gemaakt wat er precies aan de hand is. Wijers heeft zich in een appbericht kritisch uitgelaten over Yesilgöz. Hij noemde haar "die feeks van de VVD".
/dev/null?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Druk. Ieder weekend nu bezig met telescoop maken. Meer werk. Meer school. Meer moe.
Je weet waar je de spambar heen kan sturen.
Jij hebt meer vertrouwen in Buma?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met zulke gezichten zijn niet mijn ding.
Ja, klopt toch gewoon. Ik zie niet wat het probleem nou is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch een feitelijk juiste uitspraak?
Dat is zijn geloof in de Heere!quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Conservatieve pedante kutkop maar daar zie ik nog wel een twinkeling in zijn ogen.
Yesquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weer op je eigen eiland??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |