Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Moa. Voor de loods vind ik dat al wel 8/10 moeilijk hoor.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
In welke wereld is Therèse een moeilijke naam?
ik vind haar redelijk gewoonquote:Op donderdag 13 november 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een knappe meid zegecht wauw
Leuk gezichtje alleen te grote kleding aan. Ook al schijnt dat tegenwoordig weer mode te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een knappe meid zegecht wauw
Dit. Weinig spannends aan.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar redelijk gewoon
Zeg maar gewoon Tè hoorquote:Op donderdag 13 november 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
In welke wereld is Therèse een moeilijke naam?
Ach ik ben een simpele ziel maarquote:Op donderdag 13 november 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar redelijk gewoon
Foeiquote:Op donderdag 13 november 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
Gast zat thuis. Hoop dat iemand anders zijn uitkering heeft afgekeurd
Die mevrouw uit het dorpje naast Eindhoven ook alquote:Op donderdag 13 november 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
fabi komt uit een dorpje naast arnhem
kerol schaam je je zo dat je maar zegt een dorpje naast arnhem
Team Flo gelijk blijquote:Op donderdag 13 november 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Al 2 die zeggen te kunnen koken en het leuk vinden.
Is een stel toch? Wat boeit dat dan?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die hand op dr bil bij die foto... zo ordinair
Echt he, gristus wat een hysterie.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
hebben ze allemaal wat uppers gehad voor ze binnen kwamen?
Duurt meestal even voordat we het ware persoon te zien krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:54 schreef schetterklep het volgende:
Ik vind ze allemaal niet leuk eigenlijk. We zijn verpest door dat toxische duo
Zulke dingen vind ik persoonlijk voor prive.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is een stel toch? Wat boeit dat dan?
Daar heb ik toch ook een vriendin voor? Dat ik gewoon lekker d'r kont kan aanraken wanneer ik wil zonder dat dat meteen ordinair is en zonder dat ik meteen weer bij HR zit
Ze wil implantaten (led-lichtjes) zodat ze duidelijk te zien is op het podium zoals Geerquote:Op donderdag 13 november 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is er mis met haar tanden dan?
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
hebben ze allemaal wat uppers gehad voor ze binnen kwamen?
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze wil implantaten (led-lichtjes) zodat ze duidelijk te zien is op het podium zoals Geer
Het was ook in prive, alleen is er een foto van genomen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke dingen vind ik persoonlijk voor prive.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Yay, nog een kookert.
Oh, ze heeft implantaten nodig. Tja. Al die meth is de pest voor je gebit. Verklaart wel dat debiele hyper gedrag.
Touchequote:Op donderdag 13 november 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het was ook in prive, alleen is er een foto van genomen.
Die ze nu helaas met ons delen. DAT is wel ordinair. Niet die hand op de kont.
Als half FoK hier een dickpic maakt is dat niet ordinair. Pas wanneer die allemaal in jouw DM's belanden... DAN is het ordinair
Die zei toch gewoon naam van dorpje erbij (Best).quote:Op donderdag 13 november 2025 19:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die mevrouw uit het dorpje naast Eindhoven ook al
Vlak onder de kin?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van amputeren met een bot aardappelmesje
Of juist Erik met die docent Duits als tweetal. Dat zou interessant wordenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:00 schreef spapaars het volgende:
Zijn de ratten allemaal Brabanders?
nou die leraar duitsquote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
En waarom maar 2 ratten, oftewel waarom maar 18 mensen, toestand weer hoor.
Lol. Ik ben toch wel benieuwd nu, als die hysterie maar even minder is zo.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou die leraar duits
die wil niemand in zijn bondje
een soort Peter x 1000
en dan die tandenfee
Djengo heeft wel een adresje in Turkijequote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou die leraar duits
een soort Peter x 1000
en dan die tandenfee
Dat is bijzonder jaquote:Op donderdag 13 november 2025 20:05 schreef Soury het volgende:
Erik graait gelijk die armbandjes weg
En als leraar de tijd hebben om voor maanden gewoon even van de wereld te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou die leraar duits
een soort Peter x 1000
en dan die tandenfee
floquote:Op donderdag 13 november 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Angelo zit dus in een bondje met 3 vrouwen? Nou ja. Blij dat hij ze als huisdieren ziet dan.
wtf? Dit was dus die andere angelo? Die met Roma?quote:
Peter gaat gewoon op zijn knieën naar zijn ex-vriendin, om haar weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
huh dacht eerst dat Peter en Julia alleen wilden blijven en de gok namen
huh wat?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wtf? Dit was dus die andere angelo? Die met Roma?
Volgens mij is hij niet echt blij, de sukkelquote:Op donderdag 13 november 2025 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Thomas durft niet tegen erik in te gaan en in een ander bondje te gaan.
Ik lijk Jesse en Angelo door elkaar te halen. Zoals ik zei. Saai kutvolk. Allemaal hetzelfde.quote:
jonge knul???quote:Op donderdag 13 november 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat die ene jonge knul bij de vossen wil
Weet zijn naam nietquote:
die duitse leraar??quote:
Hij kreeg ook geen kans om te weigeren, Erik duwde gelijk dat bandje in zijn handen.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet echt blij, de sukkel
die is toch niet zo jongquote:
Die is echt niet blij, Thomas, eigen schuld.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
kijk hoever thomas van erik af zit
Im verhouding tot Erik en zoquote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
in de 30, dacht 34 of 36, weet niet meer wat hij zei
vind hem heel ouwelijk overkomenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Im verhouding tot Erik en zo
Ja die hadden dus een hele maand lekker in de mediakamer kunnen noiken en vervolgens ook nog lekker finale kunnen doen.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
julia en peter balen als een stekker nu
Oh ach niet zo op geletquote:Op donderdag 13 november 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind hem heel ouwelijk overkomen
Boze erik weer, ik gun hem dat. Ik moet hem echt niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
*wrijft in handjes*
Dit wordt leuk
Eens!quote:Op donderdag 13 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boze erik weer, ik gun hem dat. Ik moet hem echt niet.
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach Erik haalde vaak bedden al uit elkaar als iemand nog niet weg wasquote:Op donderdag 13 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omdat het standaard eigenlijk kapotsaai isquote:Op donderdag 13 november 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen fan vd rattentwist. Waarom moet het weer 'beter' gemaakt worden.
Ja echt he, dus ik gun hem alle ellende waar hij niet tegen kan.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach Erik haalde vaak bedden al uit elkaar als iemand nog niet weg was![]()
@Dottekequote:Op donderdag 13 november 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dus:
[ afbeelding ]
Vossen: Fatima, Erik, Daisy, Thomas
Haaien: Julia, Peter, Marlijn, Roland
Slangen: Mercedes, Floris, Chess, Angelo
Gieren: Roma, Jesse, lisa, Therèse
Ratten: Diégo, Fadi
Kan jij die op even erin plakkenquote:
Ja dat kan wel leuk worden. En als het faalt doen ze het gewoon volgende maand weer anders.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Vind de Ratten opzet beter dan dat Zwarte Schapen gedoe
Eens. Wat "compacter" en duidelijker.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Vind de Ratten opzet beter dan dat Zwarte Schapen gedoe
ow dat zou zo top zijnquote:Op donderdag 13 november 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat uitsluiten gaat wel weer een schreeuwende Julia opleveren als het hun overkomt. Dat is dan wel weer leuk.
Z'n worstenkast?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
erik heeft weer zo'n zelf gefrabriceerd kastje![]()
Nice kan ik weer naar namen zoekenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Prachtig die twee kerels die alles aan het bekijken zijn en van commentaar voorzien
nou laat dit nu net een stukje zijn wat wel echt gescript isquote:Op donderdag 13 november 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Floris die aandachtig ket tjess meekijkt, alsof hij nog NOOIT een metslieps kaartje in die loods heeft gezien
Ga je koffer maar vast pakken. Ik heb je vakantie ticket aangevraagdquote:Op donderdag 13 november 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laat maar weer @:dotteke ! Ses heeft het al gedaan!
Luie kutmods
Waldorf and Statlerquote:Op donderdag 13 november 2025 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Prachtig die twee kerels die alles aan het bekijken zijn en van commentaar voorzien
Valentijne, die werd weggestuurdquote:Op donderdag 13 november 2025 21:38 schreef praadje het volgende:
Er zijn er dus 4 vertrokken. Joey, Geert, Demi en ? Die laatste kan ik niet opkomen en ik heb de laatste dagen maar met een half oog gekeken. Wie vult het voor me aan?
Ahh ja natuurlijk. Super bedanktquote:Op donderdag 13 november 2025 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valentijne, die werd weggestuurd
Haha no problem! Niks frustrerender dan ergens niet op kunnen komen en daar 's nachts van wakker liggen. Truste!quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh ja natuurlijk. Super bedanktKan ik rustig gaan slapen
videoquote:Op donderdag 13 november 2025 23:09 schreef praadje het volgende:
Zometeen Geert en Demi bij Shownieuws.
Na de reclame, toen Geert iets te leuk had gelachen naar de productiedamequote:Op vrijdag 14 november 2025 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://streamable.com/q6yqc3
[ afbeelding ]
Haha ja, Erik in full Cornholio-modus, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
De illusie van Fatima uitsluiten levert dus ook al genoeg drama op. (Voorstukje insta)
Angeren? Huissen?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
fabi komt uit een dorpje naast arnhem
kerol schaam je je zo dat je maar zegt een dorpje naast arnhem
Die zei in elk geval nog Best.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die mevrouw uit het dorpje naast Eindhoven ook al
Zei Roland niet dat hij moeite heeft met taalspelletjes? Misschien geboren Duitser? Tja, dan kun je wel Duitse woordjes verwachten, vrees ik.quote:Op vrijdag 14 november 2025 00:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Roland nog geen mening over, behalve dat hij niet steeds stukjes Duits moet gaan praten tijdens een gesprek in het Nederlands.
Woehahahaha🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Na de reclame, toen Geert iets te leuk had gelachen naar de productiedame
[ afbeelding ]
wie weet zit het echt wel goed tussen hen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En maar krampachtig doen dat het echt wel goed zit tussen hun.
@greysbones en ondergetekende aan de buis gekluisterd houdenquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:53 schreef Cirilico het volgende:
Floris die zegt dat het hem niet om het geld gaat.De gast die daar bijna een jaar verbleef omdat ie de ton nog niet had gewonnen. De gast na twee weken eruit te zijn weer overeenkwam terug te komen. De gast die er nu alweer maanden zit. De gast die zijn vriendin en familie ontzettend mist. De gast die geërgerd keek omdat iedereen mee mocht doen aan de finale. De gast die steeds de finale opeist.
Ja nee, het gaat je niet om het geld. Maar puur om de ervaring (die je al gehad hebt, dus wat doe je weer terug?).
Heeft gewoon zijn snipperdagen opgenomen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:53 schreef Cirilico het volgende:
Floris die zegt dat het hem niet om het geld gaat.De gast die daar bijna een jaar verbleef omdat ie de ton nog niet had gewonnen. De gast na twee weken eruit te zijn weer overeenkwam terug te komen. De gast die er nu alweer maanden zit. De gast die zijn vriendin en familie ontzettend mist. De gast die geërgerd keek omdat iedereen mee mocht doen aan de finale. De gast die steeds de finale opeist.
Ja nee, het gaat je niet om het geld. Maar puur om de ervaring (die je al gehad hebt, dus wat doe je weer terug?).
Erik is zich al een tijdje aan het ontpoppen als de Heisenberg van de loods. Nu alleen nog hetzelfde baardje laten groeien als Walter White.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Erik gaat full Karen op Fatima vanavond...komt dat zien!
@Cirilico and friends irriterenquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
@:Greysbones en ondergetekende aan de buis gekluisterd houden
Hear hear, en gisteren zich ook al druk liep te maken over de rattentwist. "Stel dat je wordt uitgesloten van een jureerbare opdracht? Wel oefenen, niet mogen spelen!"quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:53 schreef Cirilico het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Cirilico and friends irriteren![]()
Hopelijk sturen ze hem vanavond lekker naar huisje toe! Dat zijn de plottwisten!quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Hear hear, en gisteren zich ook al druk liep te maken over de rattentwist. "Stel dat je wordt uitgesloten van een jureerbare opdracht? Wel oefenen, niet mogen spelen!"
Lachen toch.
Kom op Ratten, fuck de Slangen.
Aan het voorstukje te zien lijkt Erik in grote problemen te zitten dan Floris, hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze hem vanavond lekker naar huisje toe! Dat zijn de plottwisten!
omg, heb je al een Floris bodypillow besteld, ofwa?quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
Floris is helemaal geen verkeerde jongen, hij weet best veel ,zit er wel allang maar hij maakt blijkbaar goede tv.
Ik gun deze gast een ton, benieuwd naar de nieuwe spelers. Kijken of er wat gaat gebeuren.
Wie niet!?quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, heb je al een Floris bodypillow besteld, ofwa?
Sterkte.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:34 schreef spapaars het volgende:
Godverdomme, kibbeling gebakken in oud vet boert op, heb ik weer.
We zijn begonnen.
niks mis met een extra kussenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
omg, heb je al een Floris bodypillow besteld, ofwa?
Ik had die deur knetterhard open gepleurd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat geluister aan de deur altijd...
de ergste die je kunt krijgenquote:
Stop met proberen, wij gaan niet kussen!quote:
Omdat mijn smaak hier altijd raar is; die kale vind ik knapperquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind de ratten wel leuk, vooral de donkere
hmm die dm zei wat andersquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stop met proberen, wij gaan niet kussen!
Alle aandacht is aandacht.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat janken met een kring eromheen...
Hele bondje, degene die deze maand aan de beurt was. Mercedes.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
Heeft nou het hele bondje van floris hun bezoek verloren of alleen floris?
blijkbaar is het nodigquote:
De algemene regels en sinds wanneer doen ze dat zo of heeft Erik dat weer verzonnen.quote:
die ander is komischerquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat mijn smaak hier altijd raar is; die kale vind ik knapper
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De algemene regels en sinds wanneer doen ze dat zo of heeft Erik dat weer verzonnen.
Ik ben er niet helemaal bij geloof ik.
Ik ook of ik zou hem kapot negeren. Kan 2 kanten op bij mij.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou daar zo ruzie met Erik krijgen
we zien dit soort dingen niet zo vaakquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De algemene regels en sinds wanneer doen ze dat zo of heeft Erik dat weer verzonnen.
Ik ben er niet helemaal bij geloof ik.
Vallen op allebei nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die ander is komischer
qua type zou ik ook op de ander vallen denk ik
jepquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Roland is 35 las ik vandaag.... Hij lijkt 50 qua gedrag
Ik kan het mij helemaal niet herinneren iig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zien dit soort dingen niet zo vaak
Ik zeg wel stoer ruziequote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook of ik zou hem kapot negeren. Kan 2 kanten op bij mij.
ik welquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan het mij helemaal niet herinneren iig.
Dat kan ook nog inderdaad. Ik kies meestal voor de negeer optie.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zeg wel stoer ruzie
Niemand zou mijn irritaties merken
Oooohh, geinig, nog nooit opgevallen, misschien schakel ik dan wel uit als hij praat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
omdat Floris vaak degene is die het voorleest
en er dan commentaar op komt
nopequote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Dan Roma straks weer janken in slachtofferrol natuurlijk ....
Speciaal voor Erik.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
dat dansen van Fa kan echt niet meer
ziet er niet uit
prachtig verwoordquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Fatima
Volgens mij gedijt zij op dramatique
hij loopt buitenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat Erik nu weer buiten basketballen zeker.
ff d'r Feromonen verspreiden met dat schuddenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
ziet er niet uit
Apen gedragquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
ziet er niet uit
Echt ... altijd weer dat geluister aan de deuren en dan iets opvangen en dat dat dan net op de camera is ...quote:
Ik ben af en toe ook wat afgeleid. Dus weet even niet waar het aan ligt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... altijd weer dat geluister aan de deuren en dan iets opvangen en dat dat dan net op de camera is ...
Mijne schijnbaar ook niet in combinatie met afleiding.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn brein kan dit niet verwerken
Geen volle focus is slimmer denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijne schijnbaar ook niet in combinatie met afleiding.![]()
Ff mijn concentratie zoeken.
Ze valt me nu een beetje tegenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
lisa achteraf zichzelf schoonpraten![]()
Tanden hebben een update gehad, nieuwe batterijen voor de ledjesquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:47 schreef TowtjeMar het volgende:
Voor ik eerst nog ga douchen moet ik eerder nog van mijn hart: ik kan echt niet met die tanden van Fadi!!
Hou op met die camera’s
ik denk dat Fa dr garderobe iets meer moet aanpassen naar haar echte kledingmaatquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blauwe jurk kleurt mooier bij Fatima dan die bruine
Vind het allemaal ghetto.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blauwe jurk kleurt mooier bij Fatima dan die bruine
Glow in the darkquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tanden hebben een update gehad, nieuwe batterijen voor de ledjes
Dit. 100% dit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Fa dr garderobe iets meer moet aanpassen naar haar echte kledingmaat
Zijn ondergebit lijkt ook een paar maten te groot, hij praat heel raar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:47 schreef TowtjeMar het volgende:
Voor ik eerst nog ga douchen moet ik eerder nog van mijn hart: ik kan echt niet met die tanden van Fadi!!
Hou op met die camera’s
En Fadi, please— hou op met die lach![]()
Is Fadi die tattoomocroquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ondergebit lijkt ook een paar maten te groot, hij praat heel raar.
quote:
was mij ook niet duidelijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:54 schreef Soury het volgende:
Over wie had Mercedes het in de slaapkamer?
Over Floris toch? Die er voor zorgde dat gaar familiebezoek niet doorgaat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:54 schreef Soury het volgende:
Over wie had Mercedes het in de slaapkamer?
Meer Indisch was die als ik af ga op de foto met zijn moederquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
zal geen mocro zijn met die naam
die zat er bijquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over Floris toch? Die er voor zorgde dat gaar familiebezoek niet doorgaat.
Denk overigens ook dat Floris wordt omgelegd door mercedes-familie-kampers.
Nee die ligt op dezelfde kamer, één van de ratten iig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over Floris toch? Die er voor zorgde dat gaar familiebezoek niet doorgaat.
Denk overigens ook dat Floris wordt omgelegd door mercedes-familie-kampers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |