Im verhouding tot Erik en zoquote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
in de 30, dacht 34 of 36, weet niet meer wat hij zei
vind hem heel ouwelijk overkomenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Im verhouding tot Erik en zo
Ja die hadden dus een hele maand lekker in de mediakamer kunnen noiken en vervolgens ook nog lekker finale kunnen doen.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
julia en peter balen als een stekker nu
Oh ach niet zo op geletquote:Op donderdag 13 november 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind hem heel ouwelijk overkomen
Boze erik weer, ik gun hem dat. Ik moet hem echt niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
*wrijft in handjes*
Dit wordt leuk
Eens!quote:Op donderdag 13 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boze erik weer, ik gun hem dat. Ik moet hem echt niet.
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach Erik haalde vaak bedden al uit elkaar als iemand nog niet weg wasquote:Op donderdag 13 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omdat het standaard eigenlijk kapotsaai isquote:Op donderdag 13 november 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen fan vd rattentwist. Waarom moet het weer 'beter' gemaakt worden.
Ja echt he, dus ik gun hem alle ellende waar hij niet tegen kan.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach Erik haalde vaak bedden al uit elkaar als iemand nog niet weg was![]()
@Dottekequote:Op donderdag 13 november 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dus:
[ afbeelding ]
Vossen: Fatima, Erik, Daisy, Thomas
Haaien: Julia, Peter, Marlijn, Roland
Slangen: Mercedes, Floris, Chess, Angelo
Gieren: Roma, Jesse, lisa, Therèse
Ratten: Diégo, Fadi
Kan jij die op even erin plakkenquote:
Ja dat kan wel leuk worden. En als het faalt doen ze het gewoon volgende maand weer anders.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Vind de Ratten opzet beter dan dat Zwarte Schapen gedoe
Eens. Wat "compacter" en duidelijker.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Vind de Ratten opzet beter dan dat Zwarte Schapen gedoe
ow dat zou zo top zijnquote:Op donderdag 13 november 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat uitsluiten gaat wel weer een schreeuwende Julia opleveren als het hun overkomt. Dat is dan wel weer leuk.
Z'n worstenkast?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
erik heeft weer zo'n zelf gefrabriceerd kastje![]()
Nice kan ik weer naar namen zoekenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Prachtig die twee kerels die alles aan het bekijken zijn en van commentaar voorzien
nou laat dit nu net een stukje zijn wat wel echt gescript isquote:Op donderdag 13 november 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
Floris die aandachtig ket tjess meekijkt, alsof hij nog NOOIT een metslieps kaartje in die loods heeft gezien
Ga je koffer maar vast pakken. Ik heb je vakantie ticket aangevraagdquote:Op donderdag 13 november 2025 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laat maar weer @:dotteke ! Ses heeft het al gedaan!
Luie kutmods
Waldorf and Statlerquote:Op donderdag 13 november 2025 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Prachtig die twee kerels die alles aan het bekijken zijn en van commentaar voorzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |