Ik had die deur knetterhard open gepleurd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat geluister aan de deur altijd...
de ergste die je kunt krijgenquote:
Stop met proberen, wij gaan niet kussen!quote:
Omdat mijn smaak hier altijd raar is; die kale vind ik knapperquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind de ratten wel leuk, vooral de donkere
hmm die dm zei wat andersquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stop met proberen, wij gaan niet kussen!
Alle aandacht is aandacht.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat janken met een kring eromheen...
Hele bondje, degene die deze maand aan de beurt was. Mercedes.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
Heeft nou het hele bondje van floris hun bezoek verloren of alleen floris?
blijkbaar is het nodigquote:
De algemene regels en sinds wanneer doen ze dat zo of heeft Erik dat weer verzonnen.quote:
die ander is komischerquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat mijn smaak hier altijd raar is; die kale vind ik knapper
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De algemene regels en sinds wanneer doen ze dat zo of heeft Erik dat weer verzonnen.
Ik ben er niet helemaal bij geloof ik.
Ik ook of ik zou hem kapot negeren. Kan 2 kanten op bij mij.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou daar zo ruzie met Erik krijgen
we zien dit soort dingen niet zo vaakquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De algemene regels en sinds wanneer doen ze dat zo of heeft Erik dat weer verzonnen.
Ik ben er niet helemaal bij geloof ik.
Vallen op allebei nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die ander is komischer
qua type zou ik ook op de ander vallen denk ik
jepquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Roland is 35 las ik vandaag.... Hij lijkt 50 qua gedrag
Ik kan het mij helemaal niet herinneren iig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zien dit soort dingen niet zo vaak
Ik zeg wel stoer ruziequote:Op vrijdag 14 november 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook of ik zou hem kapot negeren. Kan 2 kanten op bij mij.
ik welquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan het mij helemaal niet herinneren iig.
Dat kan ook nog inderdaad. Ik kies meestal voor de negeer optie.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zeg wel stoer ruzie
Niemand zou mijn irritaties merken
Oooohh, geinig, nog nooit opgevallen, misschien schakel ik dan wel uit als hij praat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
omdat Floris vaak degene is die het voorleest
en er dan commentaar op komt
nopequote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Dan Roma straks weer janken in slachtofferrol natuurlijk ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |