Speciaal voor Erik.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
dat dansen van Fa kan echt niet meer
ziet er niet uit
prachtig verwoordquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Fatima
Volgens mij gedijt zij op dramatique
Geen idee, geroddel iig.quote:
hij loopt buitenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat Erik nu weer buiten basketballen zeker.
ff d'r Feromonen verspreiden met dat schuddenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
ziet er niet uit
Apen gedragquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
ziet er niet uit
Echt ... altijd weer dat geluister aan de deuren en dan iets opvangen en dat dat dan net op de camera is ...quote:
Ik ben af en toe ook wat afgeleid. Dus weet even niet waar het aan ligt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... altijd weer dat geluister aan de deuren en dan iets opvangen en dat dat dan net op de camera is ...
Mijne schijnbaar ook niet in combinatie met afleiding.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn brein kan dit niet verwerken
Geen volle focus is slimmer denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijne schijnbaar ook niet in combinatie met afleiding.![]()
Ff mijn concentratie zoeken.
Ze valt me nu een beetje tegenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
lisa achteraf zichzelf schoonpraten![]()
Echt he, als er geen camera's waren had ze de halve loods al gedaan.quote:
Tanden hebben een update gehad, nieuwe batterijen voor de ledjesquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:47 schreef TowtjeMar het volgende:
Voor ik eerst nog ga douchen moet ik eerder nog van mijn hart: ik kan echt niet met die tanden van Fadi!!
Hou op met die camera’s
ik denk dat Fa dr garderobe iets meer moet aanpassen naar haar echte kledingmaatquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blauwe jurk kleurt mooier bij Fatima dan die bruine
Vind het allemaal ghetto.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blauwe jurk kleurt mooier bij Fatima dan die bruine
Glow in the darkquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tanden hebben een update gehad, nieuwe batterijen voor de ledjes
Dit. 100% dit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Fa dr garderobe iets meer moet aanpassen naar haar echte kledingmaat
Zijn ondergebit lijkt ook een paar maten te groot, hij praat heel raar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:47 schreef TowtjeMar het volgende:
Voor ik eerst nog ga douchen moet ik eerder nog van mijn hart: ik kan echt niet met die tanden van Fadi!!
Hou op met die camera’s
En Fadi, please— hou op met die lach![]()
Is Fadi die tattoomocroquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ondergebit lijkt ook een paar maten te groot, hij praat heel raar.
quote:
was mij ook niet duidelijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:54 schreef Soury het volgende:
Over wie had Mercedes het in de slaapkamer?
Over Floris toch? Die er voor zorgde dat gaar familiebezoek niet doorgaat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:54 schreef Soury het volgende:
Over wie had Mercedes het in de slaapkamer?
Meer Indisch was die als ik af ga op de foto met zijn moederquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
zal geen mocro zijn met die naam
die zat er bijquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over Floris toch? Die er voor zorgde dat gaar familiebezoek niet doorgaat.
Denk overigens ook dat Floris wordt omgelegd door mercedes-familie-kampers.
Nee die ligt op dezelfde kamer, één van de ratten iig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over Floris toch? Die er voor zorgde dat gaar familiebezoek niet doorgaat.
Denk overigens ook dat Floris wordt omgelegd door mercedes-familie-kampers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |