Ze valt me nu een beetje tegenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
lisa achteraf zichzelf schoonpraten![]()
Tanden hebben een update gehad, nieuwe batterijen voor de ledjesquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:47 schreef TowtjeMar het volgende:
Voor ik eerst nog ga douchen moet ik eerder nog van mijn hart: ik kan echt niet met die tanden van Fadi!!
Hou op met die camera’s
ik denk dat Fa dr garderobe iets meer moet aanpassen naar haar echte kledingmaatquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blauwe jurk kleurt mooier bij Fatima dan die bruine
Vind het allemaal ghetto.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blauwe jurk kleurt mooier bij Fatima dan die bruine
Glow in the darkquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tanden hebben een update gehad, nieuwe batterijen voor de ledjes
Dit. 100% dit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Fa dr garderobe iets meer moet aanpassen naar haar echte kledingmaat
Zijn ondergebit lijkt ook een paar maten te groot, hij praat heel raar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:47 schreef TowtjeMar het volgende:
Voor ik eerst nog ga douchen moet ik eerder nog van mijn hart: ik kan echt niet met die tanden van Fadi!!
Hou op met die camera’s
En Fadi, please— hou op met die lach![]()
Is Fadi die tattoomocroquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ondergebit lijkt ook een paar maten te groot, hij praat heel raar.
quote:
was mij ook niet duidelijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:54 schreef Soury het volgende:
Over wie had Mercedes het in de slaapkamer?
Over Floris toch? Die er voor zorgde dat gaar familiebezoek niet doorgaat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:54 schreef Soury het volgende:
Over wie had Mercedes het in de slaapkamer?
Meer Indisch was die als ik af ga op de foto met zijn moederquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
zal geen mocro zijn met die naam
die zat er bijquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over Floris toch? Die er voor zorgde dat gaar familiebezoek niet doorgaat.
Denk overigens ook dat Floris wordt omgelegd door mercedes-familie-kampers.
Nee die ligt op dezelfde kamer, één van de ratten iig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over Floris toch? Die er voor zorgde dat gaar familiebezoek niet doorgaat.
Denk overigens ook dat Floris wordt omgelegd door mercedes-familie-kampers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |