Speciaal voor Erik.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
dat dansen van Fa kan echt niet meer
ziet er niet uit
prachtig verwoordquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Fatima
Volgens mij gedijt zij op dramatique
hij loopt buitenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat Erik nu weer buiten basketballen zeker.
ff d'r Feromonen verspreiden met dat schuddenquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
ziet er niet uit
Apen gedragquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
ziet er niet uit
Echt ... altijd weer dat geluister aan de deuren en dan iets opvangen en dat dat dan net op de camera is ...quote:
Ik ben af en toe ook wat afgeleid. Dus weet even niet waar het aan ligt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... altijd weer dat geluister aan de deuren en dan iets opvangen en dat dat dan net op de camera is ...
Mijne schijnbaar ook niet in combinatie met afleiding.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn brein kan dit niet verwerken
Geen volle focus is slimmer denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijne schijnbaar ook niet in combinatie met afleiding.![]()
Ff mijn concentratie zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |