Die zei toch gewoon naam van dorpje erbij (Best).quote:Op donderdag 13 november 2025 19:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die mevrouw uit het dorpje naast Eindhoven ook al
Vlak onder de kin?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van amputeren met een bot aardappelmesje
Of juist Erik met die docent Duits als tweetal. Dat zou interessant wordenquote:Op donderdag 13 november 2025 20:00 schreef spapaars het volgende:
Zijn de ratten allemaal Brabanders?
nou die leraar duitsquote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
En waarom maar 2 ratten, oftewel waarom maar 18 mensen, toestand weer hoor.
Lol. Ik ben toch wel benieuwd nu, als die hysterie maar even minder is zo.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou die leraar duits
die wil niemand in zijn bondje
een soort Peter x 1000
en dan die tandenfee
Djengo heeft wel een adresje in Turkijequote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou die leraar duits
een soort Peter x 1000
en dan die tandenfee
Dat is bijzonder jaquote:Op donderdag 13 november 2025 20:05 schreef Soury het volgende:
Erik graait gelijk die armbandjes weg
En als leraar de tijd hebben om voor maanden gewoon even van de wereld te zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou die leraar duits
een soort Peter x 1000
en dan die tandenfee
floquote:Op donderdag 13 november 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Angelo zit dus in een bondje met 3 vrouwen? Nou ja. Blij dat hij ze als huisdieren ziet dan.
wtf? Dit was dus die andere angelo? Die met Roma?quote:
Peter gaat gewoon op zijn knieën naar zijn ex-vriendin, om haar weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
huh dacht eerst dat Peter en Julia alleen wilden blijven en de gok namen
huh wat?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wtf? Dit was dus die andere angelo? Die met Roma?
Volgens mij is hij niet echt blij, de sukkelquote:Op donderdag 13 november 2025 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Thomas durft niet tegen erik in te gaan en in een ander bondje te gaan.
Ik lijk Jesse en Angelo door elkaar te halen. Zoals ik zei. Saai kutvolk. Allemaal hetzelfde.quote:
jonge knul???quote:Op donderdag 13 november 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat die ene jonge knul bij de vossen wil
Weet zijn naam nietquote:
die duitse leraar??quote:
Hij kreeg ook geen kans om te weigeren, Erik duwde gelijk dat bandje in zijn handen.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet echt blij, de sukkel
die is toch niet zo jongquote:
Die is echt niet blij, Thomas, eigen schuld.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
kijk hoever thomas van erik af zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |