Team Flo gelijk blijquote:Op donderdag 13 november 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Al 2 die zeggen te kunnen koken en het leuk vinden.
Is een stel toch? Wat boeit dat dan?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die hand op dr bil bij die foto... zo ordinair
Echt he, gristus wat een hysterie.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
hebben ze allemaal wat uppers gehad voor ze binnen kwamen?
Duurt meestal even voordat we het ware persoon te zien krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:54 schreef schetterklep het volgende:
Ik vind ze allemaal niet leuk eigenlijk. We zijn verpest door dat toxische duo
Zulke dingen vind ik persoonlijk voor prive.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is een stel toch? Wat boeit dat dan?
Daar heb ik toch ook een vriendin voor? Dat ik gewoon lekker d'r kont kan aanraken wanneer ik wil zonder dat dat meteen ordinair is en zonder dat ik meteen weer bij HR zit
Ze wil implantaten (led-lichtjes) zodat ze duidelijk te zien is op het podium zoals Geerquote:Op donderdag 13 november 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is er mis met haar tanden dan?
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
hebben ze allemaal wat uppers gehad voor ze binnen kwamen?
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze wil implantaten (led-lichtjes) zodat ze duidelijk te zien is op het podium zoals Geer
Het was ook in prive, alleen is er een foto van genomen.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke dingen vind ik persoonlijk voor prive.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Yay, nog een kookert.
Oh, ze heeft implantaten nodig. Tja. Al die meth is de pest voor je gebit. Verklaart wel dat debiele hyper gedrag.
Touchequote:Op donderdag 13 november 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het was ook in prive, alleen is er een foto van genomen.
Die ze nu helaas met ons delen. DAT is wel ordinair. Niet die hand op de kont.
Als half FoK hier een dickpic maakt is dat niet ordinair. Pas wanneer die allemaal in jouw DM's belanden... DAN is het ordinair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |