SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer? Je werkt daar toch al een paar jaar?
Bij mij is het meestal geen vrijwillige keuzequote:Op woensdag 12 november 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
Voor sommige mensen is het nemen van een nieuwe baan net zoiets als het nemen van een nieuwe relatie. Een kroketje uit de muur.
Voor sommige mensen, niet.
Jaaa heerlijkquote:Op woensdag 12 november 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel het perfecte weer uitgekozen
quote:Op woensdag 12 november 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Heb een allergie en ze weten niet waarvoor, misschien is het wel voor schaaldieren bedenk ik nu
Hadden ze in Zierikzee nog wat lekkers?quote:
Of voor Duitsers?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Heb een allergie en ze weten niet waarvoor, misschien is het wel voor schaaldieren bedenk ik nu
Ik probreerdesubtielover tekomen,maar mijn tetsenbord begafhetquote:Op woensdag 12 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal geen vrijwillige keuze
Tetsen? Is dat een variant op tetten?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probreerdesubtielover tekomen,maar mijn tetsenbord begafhet
zou je wel willen hequote:Op woensdag 12 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tetsen? Is dat een variant op tetten?
Ik heb nog even uitstel van executie gekregen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal geen vrijwillige keuze
Tetters tetsenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een baantje bij de overheidquote:Op woensdag 12 november 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even uitstel van executie gekregen.
Even via Buda regelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een baantje bij de overheid
Jij mag gewoon je handjes heel erg hard dichtknijpen mt Cali anders was je net zo verloren geweest als wijquote:Op woensdag 12 november 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even uitstel van executie gekregen.
Jij kan ook maar aan 1 ding denken he. Naughty essiequote:Op woensdag 12 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon niet werken en vanuit de voortuin kut gaan roepen naar alle buurvrouwen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een baantje bij de overheid
Moet ik dan ook bier gaan drinken uit blikken?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon niet werken en vanuit de voortuin kut gaan roepen naar alle buurvrouwen.
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan ook bier gaan drinken uit blikken?
Immerquote:Op woensdag 12 november 2025 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij kan ook maar aan 1 ding denken he. Naughty essie
Dat wil ik nietquote:
Maar blikjes zitten niet in een kratjequote:
Nou ja zeg. Je bent een weekje weg en gaat helemaal losquote:
Komt omdat ze nu op een betere breedtegraad zitquote:Op woensdag 12 november 2025 20:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je bent een weekje weg en gaat helemaal los
Komt door de Zeeuwse lucht denk ikquote:Op woensdag 12 november 2025 20:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je bent een weekje weg en gaat helemaal los
Is dat hetquote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat ze nu op een betere breedtegraad zit
Maar je leeft er toch comfortabel van? Eigen huis, tripjes, biljetjes?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weer het ook niet hoor. Ik hoef niet echt heel hard te werken of zo maar toch.
Breng je 30 jaar werkervaring en een Drs-titel mee. verdien je schaal 8 op je 53e .
Ja we zitten nu op gelijke hoogtequote:
ja, dat is het wel. "goed genoeg"quote:Op woensdag 12 november 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je leeft er toch comfortabel van? Eigen huis, tripjes, biljetjes?
Stilstand is achteruitgang jongeman.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dan moet je me niet op mijn 53e aan komen zeiken met "continue verbeteren" "persoonlijk ontwikkelplan" "doelen rennen in de hamstermolen"
Leer maar eens leven met het concept "goed genoeg".
Maar nee. DAT kan niet.
En jij bent hier ook wel eens geweestquote:
Deine Mutterin.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang jongeman.
Gewoon omdraaien dan, dan loop je weer de goede kant opquote:Op woensdag 12 november 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang jongeman.
Misschien kom je mijn ouders wel tegenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
En jij bent hier ook wel eens geweest
Komt wel dichtbij zo
Gewone woensdagavond. Even stoom afblazen op de helft van de werkweek.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hier ook al gezeik?![]()
Laat Flash lekker met rust. Ga maar schelden tegen me via PM.
Misschien ben ik ze al tegengekomenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kom je mijn ouders wel tegen
Nog even wachten tot Nattekat thuis is voor de kers op de taartquote:Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewone woensdagavond. Even stoom afblazen op de helft van de werkweek.
Ben je wel een beetje aardig geweest tegen ze?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien ben ik ze al tegengekomen
Ging die niet een avondje zeesterren?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wachten tot Nattekat thuis is voor de kers op de taart
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wachten tot Nattekat thuis is voor de kers op de taart
Ook op gehaktdag dient men zich te gedragen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewone woensdagavond. Even stoom afblazen op de helft van de werkweek.
Dat is toch geen excuus om te verzaken?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging die niet een avondje zeesterren?
Is @Luctor.et.Emergo ook zo?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt door de Zeeuwse lucht denk ik
Het is woensdag ...quote:
Dit hoef ik niet te wetenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging die niet een avondje zeesterren?
Ik ben tegen iedereen aardigquote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje aardig geweest tegen ze?
Darts kijken?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even mijn bloeddruk verhogen
What happens in Zeeland..quote:
Wild!quote:
Dan heb je wel een ijsje verdiendquote:Op woensdag 12 november 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedereen aardig
Dus ook tegen je ouders
* springt in de houding.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Leuk liedje even delen met m'n mattie @:uitstraling
Bekijk deze YouTube-video
Zo stil zijn die wateren hier vaak nietquote:
quote:
Zo beetje saai worden hier dan.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo stil zijn die wateren hier vaak niet
Ook, maar ik neem een glas frisdrankquote:
There, therequote:Op woensdag 12 november 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga dit weekend even uitoeken hoe ik me moet verwijderen van Discord.
Want ik moet daar weg. Ik heb daar helemaal niets te zoeken.
Een schaaldier of een penis?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ooit zei een FOK!ster dat ze de menselijke penis op een schaaldier vond lijken.
Ik denk daar nog regelmatig aan wanneer ik er eentje zie.
Ik zie niet zo vaak schaaldieren.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een schaaldier of een penis?
Is niet goed hoor als je piel er als een krab uitzietquote:Op woensdag 12 november 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een schaaldier of een penis?
Maar bijvoorbeeld als een gepelde garnaal?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is niet goed hoor als je piel er als een krab uitziet
Zou naar de dokter gaan als het er zo uitzietquote:Op woensdag 12 november 2025 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld als een gepelde garnaal?
Niet echt de reuzegarnaal die je zou verwachten.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou naar de dokter gaan als het er zo uitziet
[ afbeelding ]
Teentjes knoflook en wat platte peterselie gaan altijd prima bij de piel.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou naar de dokter gaan als het er zo uitziet
[ afbeelding ]
We hebben niet allemaal een witpootgarnaalquote:Op woensdag 12 november 2025 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt de reuzegarnaal die je zou verwachten.
Hoe vroeg is het daarquote:
Wat doe je dan al wakkerquote:
om half 6 moet ik de ferrie hebben en mijn wekker stond om 4 uur maar je kent het wel. het is niet alsof je kan slapen omdat je natuurlijk bang bent dat je die klote wekker mistquote:
Even lekker onder de douche en dan 10x kijken of je al je spulletjes bij je hebt.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om half 6 moet ik de ferrie hebben en mijn wekker stond om 4 uur maar je kent het wel. het is niet alsof je kan slapen omdat je natuurlijk bang bent dat je die klote wekker mist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja douche heb ik al gedaan. nu sappig theetjequote:Op woensdag 12 november 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even lekker onder de douche en dan 10x kijken of je al je spulletjes bij je hebt.
Kan ook wel een sappig theetje gebruiken voor mijn keel.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja douche heb ik al gedaan. nu sappig theetje
Wekkerstressquote:Op woensdag 12 november 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om half 6 moet ik de ferrie hebben en mijn wekker stond om 4 uur maar je kent het wel. het is niet alsof je kan slapen omdat je natuurlijk bang bent dat je die klote wekker mist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk moet ze wel zo'n raar torentje op haar hoofd.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
En niet vergeten foto's van je trouwoutfit te maken.
Nog 2 uur en dan moet je de ferry hebben.quote:
hoop dat dat torentje alleen voor de bruid isquote:Op woensdag 12 november 2025 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk moet ze wel zo'n raar torentje op haar hoofd.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 12 november 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeps dus moet haastenquote:Op woensdag 12 november 2025 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 2 uur en dan moet je de ferry hebben.
ja misschien wel. lange tijd geleden dat ik deze boot had. Dus ben beetje de indeling vergeten. Dit is de auto ferryquote:
Je kan ook een soort theepot op je hoofd doen:quote:Op woensdag 12 november 2025 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat dat torentje alleen voor de bruid is
hoe lang duurt die tocht?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel. lange tijd geleden dat ik deze boot had. Dus ben beetje de indeling vergeten. Dit is de auto ferry
ohhh die wil ik wel. Heb ik altijd sappige thee bij mequote:Op woensdag 12 november 2025 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kan ook een soort theepot op je hoofd doen:
[ afbeelding ]
met de ferry 2.5 uurquote:Op woensdag 12 november 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe lang duurt die tocht?
Ik had een chicken burger met een frietje en lemonade en een soort funko van friendsquote:
Als je dan je glas leeg hebt, moet je je hoofd even voorover buigen.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die wil ik wel. Heb ik altijd sappige thee bij me
Ja anders ben je er niet een uur te vroegquote:
Ik zie dit voor me.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je dan je glas leeg hebt, moet je je hoofd even voorover buigen.
Wie heb jequote:Op woensdag 12 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een chicken burger met een frietje en lemonade en een soort funko van friends
Ik weet niet hoe groot een friends-menu is.quote:
Als je alleen bent best groot.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot een friends-menu is.
Ross. Met Marcel op z'n hoofd. M'n zus had Phoebe maar die vond ze niet zo leuk, mocht ze ruilen. Nu had ze Joey.quote:
Volgens mij gaat het over de serie Friends, niet een menu waar je vrienden voor moet hebben om het op te kunnenquote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot een friends-menu is.
en fritessausquote:Op woensdag 12 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een chicken burger met een frietje en lemonade en een soort funko van friends
Oh.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over de serie Friends, niet een menu waar je vrienden voor moet hebben om het op te kunnen
Ik vind Ross wel bij jou passen.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ross. Met Marcel op z'n hoofd. M'n zus had Phoebe maar die vond ze niet zo leuk, mocht ze ruilen. Nu had ze Joey.
Correctquote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over de serie Friends, niet een menu waar je vrienden voor moet hebben om het op te kunnen
Ja ditquote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
hm weet niet of die vriendin daar zo graag naar toe gaatquote:Op woensdag 12 november 2025 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen kun je vast ook weer Maccie eten toch?
heel goedquote:Op woensdag 12 november 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe het eigenlijk vooral omdat ik het lekker vind.
Ohw.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik ook alleen maar omdat ze het er van de week ook al over hadquote:
Een kerel die luistertquote:Op woensdag 12 november 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik ook alleen maar omdat ze het er van de week ook al over had
Tussendoor als snack.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm weet niet of die vriendin daar zo graag naar toe gaatmisschien kan ik ontsnappen
Jij zit niet in ienie en ballies haatclubje?quote:
Ik ben er op vakantie nog geweest, best lekkere ijskoffiequote:Op woensdag 12 november 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
Ik begin er niet aan want ik kom überhaupt bijna nooit bij de McDonald's en ik ken eigenlijk ook niemand die daar komt.
quote:Op woensdag 12 november 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit niet in ienie en ballies haatclubje?
en dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:59 schreef Karzai het volgende:
da fuck ik werk mij maar kapot in die kringloop omdat mensen teveel rotzooi kopen en dood gaan
dit houd ik niet lang meer vol
kreeg ook een tegenvaller met de hypotheek vandaag dus misschien verkoop ik de hele rotzooi wel dit jaar
freedom
Hopelijk heeft die boot vertragingquote:Op woensdag 12 november 2025 22:00 schreef bitterbal het volgende:
*roept met de vuist omhoog ; dood aan alle mannen!!
Neequote:Op woensdag 12 november 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit niet in ienie en ballies haatclubje?
En daarna?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan misschien jouw huisje huren voor half jaar
benieuwd wat ze te eten hebben. Ga eerst maar even langs de 7/11quote:Op woensdag 12 november 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die boot vertraging
ik ben dan dakloosquote:Op woensdag 12 november 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan misschien jouw huisje huren voor half jaar
dat is ook gewoon een goede reden om iets te drinken.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe het eigenlijk vooral omdat ik het lekker vind.
hmm hier in thailand?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je nieuwe huisje die voor de verhuur is natuurlijk.
Dat is toch ook veel te boem vroegquote:
Waar gaat de ferry heenquote:Op woensdag 12 november 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar het vaste land en dan gaan we naar de provincie hoofdstad Surat Thani. Ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 12 november 2025 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch ook veel te boem vroeg
[..]
Waar gaat de ferry heen
nou das zeker zoquote:Op woensdag 12 november 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Even weg van de stress van Nederland. Beetje zon doet iedereen goed.
Ik zat naar dat FIRE te kijken maar word er al moe van.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog een pensioendingetje regelen. Dat vergeet ik ook telkens.
Daar zit ik zover vanaf omdat ik teveel geld uitgeef.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat naar dat FIRE te kijken maar word er al moe van.
ja als je een goede baan en opleiding hebt, old boys networkquote:Op woensdag 12 november 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zit ik zover vanaf omdat ik teveel geld uitgeef.
Dan zou ik niet meer op vakantie moeten gaan.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je oud genoeg dat je je centjes op mag maken en dan kun je niet meer. HDP.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik niet meer op vakantie moeten gaan.
Boksquote:Op woensdag 12 november 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorg inkopen.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je oud genoeg dat je je centjes op mag maken en dan kun je niet meer. HDP.
M'n chocolade jonge.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik niet meer op vakantie moeten gaan.
Geen vakantie en geen eten, dan heeft het leven toch ook geen zin meerquote:
Dat zeg ik, niks voor mij.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Die mensen die dat fire doen zijn ook wel extreem zuinig toch?
Soms wel. Soms verdienen ze ook gewoon dik en hebben weinig lasten.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Die mensen die dat fire doen zijn ook wel extreem zuinig toch?
Hoort dat bij die grote lul?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zak kruisnoten alweer bijna op.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoort dat bij die grote lul?
ik sla even over karzaiquote:Op woensdag 12 november 2025 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je verkopen in je horecazaak gegarandeerd succes
Vertel 👀quote:Op woensdag 12 november 2025 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Zo, even de NSB'er uitgehangen. Nu kan ik weer slapen
slaap lekker karzaiquote:Op woensdag 12 november 2025 22:49 schreef Karzai het volgende:
zou jullie wel willen verwennen met ontzettend veel snacks
maja de overgebleven chocolade gaan naar mijn collega's morgen, wellicht een andere keer en tot later lieve mensen
Trustequote:Op woensdag 12 november 2025 22:49 schreef Karzai het volgende:
zou jullie wel willen verwennen met ontzettend veel snacks
maja de overgebleven chocolade gaan naar mijn collega's morgen, wellicht een andere keer en tot later lieve mensen
Er staat weleens een auto achter die van mij geparkeerd. Zijn van die zeikmensen. "We wonen hier al zeventien jaar." Ja dus? Lekker belangrijk. Weg met die auto's.quote:
Heel irritant dat.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat weleens een auto achter die van mij geparkeerd. Zijn van die zeikmensen. "We wonen hier al zeventien jaar." Ja dus? Lekker belangrijk. Weg met die auto's.
Maar die man van dat gezin heeft een eigen koeriersbedrijf en zet er sinds een tijdje soms zo'n verhuiswagen neer. Dat is echt zo kut. Hij staat grandioos in de weg. Een tijdje geleden stond hij en z'n tokkiefamilie erbij toen ik weg wilde en vroeg ik of die bak weg kon want hij stond enorm in de weg. Deed ie ook en toen ik eruit was gereden zette ie hem weer terug
En vanavond ook, toen ik wegging stond die wagen halverwege het terrein maar toen ik terugkwam had hij hem weer achter mijn plek gezet. Geen idee waarom hij nou per se daar moet staan. Flikker eens een eind op met jullie wagenpark.
Dus ik heb de vve gemaild. Ik weet niet of die er wat aan kan doen. Maar ik word echt pisnijdig van die mensen en durf m'n bek niet open te trekken want het zijn echt tokkies.
O en daarnaast zijn er problemen met het terrein en zijn er verzakkingen en mogen er daarom sowieso geen grote bussen meer staan. Dus dat is dubbel kut.
Hij staat niet eens op een plekquote:Op woensdag 12 november 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel irritant dat.
Onze buren hebben vier auto's en nemen iets van zes plekken in beslag.
Oh lekker dan.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vbgautoverhuu(...)/600x600/image12.jpg
Zoiets is het.
En wat is dat? Is dat zoiets als het Brabants kwartiertje?quote:Op woensdag 12 november 2025 23:22 schreef bitterbal het volgende:
Misschien vertrekt de boot ook op Thaise tijd
quote:Op woensdag 12 november 2025 23:28 schreef bitterbal het volgende:
Oké boot gemist. Haar scooter was dood
quote:Op woensdag 12 november 2025 23:36 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben ons er nog net opgelaten
Kon ze jou dan niet bellen of je daar op kon halen?quote:Op woensdag 12 november 2025 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Oké we zitten op de boot. Ze heeft gelift.
Probeerde ze maar verbinding kwam niet doorquote:Op woensdag 12 november 2025 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon ze jou dan niet bellen of je daar op kon halen?
Nou ja, gelukkig heeft ze het gered.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde ze maar verbinding kwam niet door
Pepernootpakketquote:Op donderdag 13 november 2025 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Sinterklaasjournaal, "kinderen zorg dat je een noodpakket hebt hoor"
Wat een eng land is dit toch geworden
Pepernootpakketquote:Op donderdag 13 november 2025 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Sinterklaasjournaal, "kinderen zorg dat je een noodpakket hebt hoor"
Wat een eng land is dit toch geworden
Lekker varenquote:Op woensdag 12 november 2025 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Oké we zitten op de boot. Ze heeft gelift.
Jij geen trekquote:Op donderdag 13 november 2025 07:04 schreef bitterbal het volgende:
ben weer terug in het hotel. vriendin is eten met vrienden maar had geen trek en moet echt slapen zo
Waar blijft de foto?quote:Op donderdag 13 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
heb de thaise outfit, ben voor wat moderner gegaan en niet heel traditioneel en een jurk voor het diner. Beide zijn huur en ze sturen het naar het hotel waar de bruiloft plaats vindt
Leuk cursusje uitzoeken op Veluwe. Vriendin van mij zat zes dagen in een hotel met zwembad.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dan moet je me niet op mijn 53e aan komen zeiken met "continue verbeteren" "persoonlijk ontwikkelplan" "doelen rennen in de hamstermolen"
Leer maar eens leven met het concept "goed genoeg".
Maar nee. DAT kan niet.
Pics willen we balliequote:Op donderdag 13 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
heb de thaise outfit, ben voor wat moderner gegaan en niet heel traditioneel en een jurk voor het diner. Beide zijn huur en ze sturen het naar het hotel waar de bruiloft plaats vindt
Hoi vriendjequote:
Heb je gister toch al kunnen doen? Je bent nog een jonge god.quote:Op donderdag 13 november 2025 07:27 schreef Nattekat het volgende:
Oja, vanavond een feestje. Zeesterren zit er ook niet in
Zonder foto slecht te beoordelenquote:Op donderdag 13 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
Dan doe je het altijd nog beter dan mequote:Op donderdag 13 november 2025 07:04 schreef Nattekat het volgende:
Weer 5 uur slaap
Verder gaat alles goed hoor, mijn god.
Op zo weinig slaap blijft daar niet veel van overquote:Op donderdag 13 november 2025 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gister toch al kunnen doen? Je bent nog een jonge god.
quote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
Jezus wat voel ik me ellendig. Gisteravond nog even lelijk gevallen, nu overal pijn. Knie verdraaid, kan nauwelijks meer lopen.
Jemig Flash, hoe komt dat dan. Even na laten kijken voor de zekerheid als je je er zo ellendig bij voeltquote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
Jezus wat voel ik me ellendig. Gisteravond nog even lelijk gevallen, nu overal pijn. Knie verdraaid, kan nauwelijks meer lopen.
quote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
Dotje schatjequote:
Ben onderweg, 5 minuten.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je mij even een lift geven? Sta vast op de A12.
Morguhquote:
quote:
Botsing gehad?quote:Op donderdag 13 november 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist een waardevolle les geleerd over afstand houden en opletten
Nee. Ik hield afstand en lette toevallig opquote:
Pfff.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Ik hield afstand en lette toevallig op
Nog steeds bijna een busje ge-Baku-2017'd
hoe dat danquote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
zitten er geen groentjes bij?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb 2 porties crispy pork op
[ afbeelding ]
Ik dacht even "dat ziet er niet als twee porties uit", maar toen zag ik het lege bord.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb 2 porties crispy pork op
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 13 november 2025 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht even "dat ziet er niet als twee porties uit", maar toen zag ik het lege bord.
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
was zo lekker. omg
en zo goedkoop. voor 3 keer crispy pork , 1 keer iets met garnalen en 1 keer iets met zeebaars en een ice koffie 219 baht
dat betaal ik op koh phangan gemakkelijk voor 1 gerecht
echt bizarquote:Op donderdag 13 november 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
God dat is nog geen zes euro. Daar heb je hier een ijsje voor.
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was nog een ander die had crispy pork. ik had er netjes 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |