Pepernootpakketquote:Op donderdag 13 november 2025 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Sinterklaasjournaal, "kinderen zorg dat je een noodpakket hebt hoor"
Wat een eng land is dit toch geworden
Pepernootpakketquote:Op donderdag 13 november 2025 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Sinterklaasjournaal, "kinderen zorg dat je een noodpakket hebt hoor"
Wat een eng land is dit toch geworden
Lekker varenquote:Op woensdag 12 november 2025 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Oké we zitten op de boot. Ze heeft gelift.
Jij geen trekquote:Op donderdag 13 november 2025 07:04 schreef bitterbal het volgende:
ben weer terug in het hotel. vriendin is eten met vrienden maar had geen trek en moet echt slapen zo
Waar blijft de foto?quote:Op donderdag 13 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
heb de thaise outfit, ben voor wat moderner gegaan en niet heel traditioneel en een jurk voor het diner. Beide zijn huur en ze sturen het naar het hotel waar de bruiloft plaats vindt
Leuk cursusje uitzoeken op Veluwe. Vriendin van mij zat zes dagen in een hotel met zwembad.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dan moet je me niet op mijn 53e aan komen zeiken met "continue verbeteren" "persoonlijk ontwikkelplan" "doelen rennen in de hamstermolen"
Leer maar eens leven met het concept "goed genoeg".
Maar nee. DAT kan niet.
Pics willen we balliequote:Op donderdag 13 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
heb de thaise outfit, ben voor wat moderner gegaan en niet heel traditioneel en een jurk voor het diner. Beide zijn huur en ze sturen het naar het hotel waar de bruiloft plaats vindt
Hoi vriendjequote:
Heb je gister toch al kunnen doen? Je bent nog een jonge god.quote:Op donderdag 13 november 2025 07:27 schreef Nattekat het volgende:
Oja, vanavond een feestje. Zeesterren zit er ook niet in
Zonder foto slecht te beoordelenquote:Op donderdag 13 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
Dan doe je het altijd nog beter dan mequote:Op donderdag 13 november 2025 07:04 schreef Nattekat het volgende:
Weer 5 uur slaap
Verder gaat alles goed hoor, mijn god.
Op zo weinig slaap blijft daar niet veel van overquote:Op donderdag 13 november 2025 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gister toch al kunnen doen? Je bent nog een jonge god.
quote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
Jezus wat voel ik me ellendig. Gisteravond nog even lelijk gevallen, nu overal pijn. Knie verdraaid, kan nauwelijks meer lopen.
Jemig Flash, hoe komt dat dan. Even na laten kijken voor de zekerheid als je je er zo ellendig bij voeltquote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
Jezus wat voel ik me ellendig. Gisteravond nog even lelijk gevallen, nu overal pijn. Knie verdraaid, kan nauwelijks meer lopen.
quote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |