Moet ik dan ook bier gaan drinken uit blikken?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon niet werken en vanuit de voortuin kut gaan roepen naar alle buurvrouwen.
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan ook bier gaan drinken uit blikken?
Immerquote:Op woensdag 12 november 2025 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij kan ook maar aan 1 ding denken he. Naughty essie
Dat wil ik nietquote:
Maar blikjes zitten niet in een kratjequote:
Nou ja zeg. Je bent een weekje weg en gaat helemaal losquote:
Komt omdat ze nu op een betere breedtegraad zitquote:Op woensdag 12 november 2025 20:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je bent een weekje weg en gaat helemaal los
Komt door de Zeeuwse lucht denk ikquote:Op woensdag 12 november 2025 20:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je bent een weekje weg en gaat helemaal los
Is dat hetquote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat ze nu op een betere breedtegraad zit
Maar je leeft er toch comfortabel van? Eigen huis, tripjes, biljetjes?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weer het ook niet hoor. Ik hoef niet echt heel hard te werken of zo maar toch.
Breng je 30 jaar werkervaring en een Drs-titel mee. verdien je schaal 8 op je 53e .
Ja we zitten nu op gelijke hoogtequote:
ja, dat is het wel. "goed genoeg"quote:Op woensdag 12 november 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je leeft er toch comfortabel van? Eigen huis, tripjes, biljetjes?
Stilstand is achteruitgang jongeman.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dan moet je me niet op mijn 53e aan komen zeiken met "continue verbeteren" "persoonlijk ontwikkelplan" "doelen rennen in de hamstermolen"
Leer maar eens leven met het concept "goed genoeg".
Maar nee. DAT kan niet.
En jij bent hier ook wel eens geweestquote:
Deine Mutterin.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang jongeman.
Gewoon omdraaien dan, dan loop je weer de goede kant opquote:Op woensdag 12 november 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang jongeman.
Misschien kom je mijn ouders wel tegenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
En jij bent hier ook wel eens geweest
Komt wel dichtbij zo
Gewone woensdagavond. Even stoom afblazen op de helft van de werkweek.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Hier ook al gezeik?![]()
Laat Flash lekker met rust. Ga maar schelden tegen me via PM.
Misschien ben ik ze al tegengekomenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kom je mijn ouders wel tegen
Nog even wachten tot Nattekat thuis is voor de kers op de taartquote:Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewone woensdagavond. Even stoom afblazen op de helft van de werkweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |