SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer? Je werkt daar toch al een paar jaar?
Bij mij is het meestal geen vrijwillige keuzequote:Op woensdag 12 november 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
Voor sommige mensen is het nemen van een nieuwe baan net zoiets als het nemen van een nieuwe relatie. Een kroketje uit de muur.
Voor sommige mensen, niet.
Jaaa heerlijkquote:Op woensdag 12 november 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel het perfecte weer uitgekozen
quote:Op woensdag 12 november 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Heb een allergie en ze weten niet waarvoor, misschien is het wel voor schaaldieren bedenk ik nu
Hadden ze in Zierikzee nog wat lekkers?quote:
Of voor Duitsers?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Heb een allergie en ze weten niet waarvoor, misschien is het wel voor schaaldieren bedenk ik nu
Ik probreerdesubtielover tekomen,maar mijn tetsenbord begafhetquote:Op woensdag 12 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal geen vrijwillige keuze
Tetsen? Is dat een variant op tetten?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probreerdesubtielover tekomen,maar mijn tetsenbord begafhet
zou je wel willen hequote:Op woensdag 12 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tetsen? Is dat een variant op tetten?
Ik heb nog even uitstel van executie gekregen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal geen vrijwillige keuze
Tetters tetsenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een baantje bij de overheidquote:Op woensdag 12 november 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even uitstel van executie gekregen.
Even via Buda regelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een baantje bij de overheid
Jij mag gewoon je handjes heel erg hard dichtknijpen mt Cali anders was je net zo verloren geweest als wijquote:Op woensdag 12 november 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even uitstel van executie gekregen.
Jij kan ook maar aan 1 ding denken he. Naughty essiequote:Op woensdag 12 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon niet werken en vanuit de voortuin kut gaan roepen naar alle buurvrouwen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een baantje bij de overheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |