Hoort dat bij die grote lul?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zak kruisnoten alweer bijna op.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoort dat bij die grote lul?
ik sla even over karzaiquote:Op woensdag 12 november 2025 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je verkopen in je horecazaak gegarandeerd succes
Vertel 👀quote:Op woensdag 12 november 2025 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Zo, even de NSB'er uitgehangen. Nu kan ik weer slapen
slaap lekker karzaiquote:Op woensdag 12 november 2025 22:49 schreef Karzai het volgende:
zou jullie wel willen verwennen met ontzettend veel snacks
maja de overgebleven chocolade gaan naar mijn collega's morgen, wellicht een andere keer en tot later lieve mensen
Trustequote:Op woensdag 12 november 2025 22:49 schreef Karzai het volgende:
zou jullie wel willen verwennen met ontzettend veel snacks
maja de overgebleven chocolade gaan naar mijn collega's morgen, wellicht een andere keer en tot later lieve mensen
Er staat weleens een auto achter die van mij geparkeerd. Zijn van die zeikmensen. "We wonen hier al zeventien jaar." Ja dus? Lekker belangrijk. Weg met die auto's.quote:
Heel irritant dat.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat weleens een auto achter die van mij geparkeerd. Zijn van die zeikmensen. "We wonen hier al zeventien jaar." Ja dus? Lekker belangrijk. Weg met die auto's.
Maar die man van dat gezin heeft een eigen koeriersbedrijf en zet er sinds een tijdje soms zo'n verhuiswagen neer. Dat is echt zo kut. Hij staat grandioos in de weg. Een tijdje geleden stond hij en z'n tokkiefamilie erbij toen ik weg wilde en vroeg ik of die bak weg kon want hij stond enorm in de weg. Deed ie ook en toen ik eruit was gereden zette ie hem weer terug
En vanavond ook, toen ik wegging stond die wagen halverwege het terrein maar toen ik terugkwam had hij hem weer achter mijn plek gezet. Geen idee waarom hij nou per se daar moet staan. Flikker eens een eind op met jullie wagenpark.
Dus ik heb de vve gemaild. Ik weet niet of die er wat aan kan doen. Maar ik word echt pisnijdig van die mensen en durf m'n bek niet open te trekken want het zijn echt tokkies.
O en daarnaast zijn er problemen met het terrein en zijn er verzakkingen en mogen er daarom sowieso geen grote bussen meer staan. Dus dat is dubbel kut.
Hij staat niet eens op een plekquote:Op woensdag 12 november 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel irritant dat.
Onze buren hebben vier auto's en nemen iets van zes plekken in beslag.
Oh lekker dan.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vbgautoverhuu(...)/600x600/image12.jpg
Zoiets is het.
En wat is dat? Is dat zoiets als het Brabants kwartiertje?quote:Op woensdag 12 november 2025 23:22 schreef bitterbal het volgende:
Misschien vertrekt de boot ook op Thaise tijd
quote:Op woensdag 12 november 2025 23:28 schreef bitterbal het volgende:
Oké boot gemist. Haar scooter was dood
quote:Op woensdag 12 november 2025 23:36 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben ons er nog net opgelaten
Kon ze jou dan niet bellen of je daar op kon halen?quote:Op woensdag 12 november 2025 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Oké we zitten op de boot. Ze heeft gelift.
Probeerde ze maar verbinding kwam niet doorquote:Op woensdag 12 november 2025 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon ze jou dan niet bellen of je daar op kon halen?
Nou ja, gelukkig heeft ze het gered.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde ze maar verbinding kwam niet door
Pepernootpakketquote:Op donderdag 13 november 2025 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Sinterklaasjournaal, "kinderen zorg dat je een noodpakket hebt hoor"
Wat een eng land is dit toch geworden
Pepernootpakketquote:Op donderdag 13 november 2025 00:22 schreef UitStraling het volgende:
Sinterklaasjournaal, "kinderen zorg dat je een noodpakket hebt hoor"
Wat een eng land is dit toch geworden
Lekker varenquote:Op woensdag 12 november 2025 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Oké we zitten op de boot. Ze heeft gelift.
Jij geen trekquote:Op donderdag 13 november 2025 07:04 schreef bitterbal het volgende:
ben weer terug in het hotel. vriendin is eten met vrienden maar had geen trek en moet echt slapen zo
Waar blijft de foto?quote:Op donderdag 13 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
heb de thaise outfit, ben voor wat moderner gegaan en niet heel traditioneel en een jurk voor het diner. Beide zijn huur en ze sturen het naar het hotel waar de bruiloft plaats vindt
Leuk cursusje uitzoeken op Veluwe. Vriendin van mij zat zes dagen in een hotel met zwembad.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dan moet je me niet op mijn 53e aan komen zeiken met "continue verbeteren" "persoonlijk ontwikkelplan" "doelen rennen in de hamstermolen"
Leer maar eens leven met het concept "goed genoeg".
Maar nee. DAT kan niet.
Pics willen we balliequote:Op donderdag 13 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
heb de thaise outfit, ben voor wat moderner gegaan en niet heel traditioneel en een jurk voor het diner. Beide zijn huur en ze sturen het naar het hotel waar de bruiloft plaats vindt
Hoi vriendjequote:
Heb je gister toch al kunnen doen? Je bent nog een jonge god.quote:Op donderdag 13 november 2025 07:27 schreef Nattekat het volgende:
Oja, vanavond een feestje. Zeesterren zit er ook niet in
Zonder foto slecht te beoordelenquote:Op donderdag 13 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
Dan doe je het altijd nog beter dan mequote:Op donderdag 13 november 2025 07:04 schreef Nattekat het volgende:
Weer 5 uur slaap
Verder gaat alles goed hoor, mijn god.
Op zo weinig slaap blijft daar niet veel van overquote:Op donderdag 13 november 2025 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gister toch al kunnen doen? Je bent nog een jonge god.
quote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
Jezus wat voel ik me ellendig. Gisteravond nog even lelijk gevallen, nu overal pijn. Knie verdraaid, kan nauwelijks meer lopen.
Jemig Flash, hoe komt dat dan. Even na laten kijken voor de zekerheid als je je er zo ellendig bij voeltquote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
Jezus wat voel ik me ellendig. Gisteravond nog even lelijk gevallen, nu overal pijn. Knie verdraaid, kan nauwelijks meer lopen.
quote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
Dotje schatjequote:
Ben onderweg, 5 minuten.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je mij even een lift geven? Sta vast op de A12.
Morguhquote:
quote:
Botsing gehad?quote:Op donderdag 13 november 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zojuist een waardevolle les geleerd over afstand houden en opletten
Nee. Ik hield afstand en lette toevallig opquote:
Pfff.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Ik hield afstand en lette toevallig op
Nog steeds bijna een busje ge-Baku-2017'd
hoe dat danquote:Op donderdag 13 november 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh.
zitten er geen groentjes bij?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb 2 porties crispy pork op
[ afbeelding ]
Ik dacht even "dat ziet er niet als twee porties uit", maar toen zag ik het lege bord.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb 2 porties crispy pork op
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 13 november 2025 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht even "dat ziet er niet als twee porties uit", maar toen zag ik het lege bord.
quote:Op donderdag 13 november 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
was zo lekker. omg
en zo goedkoop. voor 3 keer crispy pork , 1 keer iets met garnalen en 1 keer iets met zeebaars en een ice koffie 219 baht
dat betaal ik op koh phangan gemakkelijk voor 1 gerecht
echt bizarquote:Op donderdag 13 november 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
God dat is nog geen zes euro. Daar heb je hier een ijsje voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |