Hoort dat bij die grote lul?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zak kruisnoten alweer bijna op.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoort dat bij die grote lul?
ik sla even over karzaiquote:Op woensdag 12 november 2025 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je verkopen in je horecazaak gegarandeerd succes
Vertel 👀quote:Op woensdag 12 november 2025 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Zo, even de NSB'er uitgehangen. Nu kan ik weer slapen
slaap lekker karzaiquote:Op woensdag 12 november 2025 22:49 schreef Karzai het volgende:
zou jullie wel willen verwennen met ontzettend veel snacks
maja de overgebleven chocolade gaan naar mijn collega's morgen, wellicht een andere keer en tot later lieve mensen
Trustequote:Op woensdag 12 november 2025 22:49 schreef Karzai het volgende:
zou jullie wel willen verwennen met ontzettend veel snacks
maja de overgebleven chocolade gaan naar mijn collega's morgen, wellicht een andere keer en tot later lieve mensen
Er staat weleens een auto achter die van mij geparkeerd. Zijn van die zeikmensen. "We wonen hier al zeventien jaar." Ja dus? Lekker belangrijk. Weg met die auto's.quote:
Heel irritant dat.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat weleens een auto achter die van mij geparkeerd. Zijn van die zeikmensen. "We wonen hier al zeventien jaar." Ja dus? Lekker belangrijk. Weg met die auto's.
Maar die man van dat gezin heeft een eigen koeriersbedrijf en zet er sinds een tijdje soms zo'n verhuiswagen neer. Dat is echt zo kut. Hij staat grandioos in de weg. Een tijdje geleden stond hij en z'n tokkiefamilie erbij toen ik weg wilde en vroeg ik of die bak weg kon want hij stond enorm in de weg. Deed ie ook en toen ik eruit was gereden zette ie hem weer terug
En vanavond ook, toen ik wegging stond die wagen halverwege het terrein maar toen ik terugkwam had hij hem weer achter mijn plek gezet. Geen idee waarom hij nou per se daar moet staan. Flikker eens een eind op met jullie wagenpark.
Dus ik heb de vve gemaild. Ik weet niet of die er wat aan kan doen. Maar ik word echt pisnijdig van die mensen en durf m'n bek niet open te trekken want het zijn echt tokkies.
O en daarnaast zijn er problemen met het terrein en zijn er verzakkingen en mogen er daarom sowieso geen grote bussen meer staan. Dus dat is dubbel kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |