Kan ook wel een sappig theetje gebruiken voor mijn keel.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja douche heb ik al gedaan. nu sappig theetje
Wekkerstressquote:Op woensdag 12 november 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om half 6 moet ik de ferrie hebben en mijn wekker stond om 4 uur maar je kent het wel. het is niet alsof je kan slapen omdat je natuurlijk bang bent dat je die klote wekker mist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk moet ze wel zo'n raar torentje op haar hoofd.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
En niet vergeten foto's van je trouwoutfit te maken.
Nog 2 uur en dan moet je de ferry hebben.quote:
hoop dat dat torentje alleen voor de bruid isquote:Op woensdag 12 november 2025 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk moet ze wel zo'n raar torentje op haar hoofd.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 12 november 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om half 6 moet ik de ferrie hebben en mijn wekker stond om 4 uur maar je kent het wel. het is niet alsof je kan slapen omdat je natuurlijk bang bent dat je die klote wekker mist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeps dus moet haastenquote:Op woensdag 12 november 2025 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 2 uur en dan moet je de ferry hebben.
ja misschien wel. lange tijd geleden dat ik deze boot had. Dus ben beetje de indeling vergeten. Dit is de auto ferryquote:
Je kan ook een soort theepot op je hoofd doen:quote:Op woensdag 12 november 2025 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat dat torentje alleen voor de bruid is
hoe lang duurt die tocht?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel. lange tijd geleden dat ik deze boot had. Dus ben beetje de indeling vergeten. Dit is de auto ferry
ohhh die wil ik wel. Heb ik altijd sappige thee bij mequote:Op woensdag 12 november 2025 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kan ook een soort theepot op je hoofd doen:
[ afbeelding ]
met de ferry 2.5 uurquote:Op woensdag 12 november 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe lang duurt die tocht?
Ik had een chicken burger met een frietje en lemonade en een soort funko van friendsquote:
Als je dan je glas leeg hebt, moet je je hoofd even voorover buigen.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die wil ik wel. Heb ik altijd sappige thee bij me
Ja anders ben je er niet een uur te vroegquote:
Ik zie dit voor me.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je dan je glas leeg hebt, moet je je hoofd even voorover buigen.
Wie heb jequote:Op woensdag 12 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een chicken burger met een frietje en lemonade en een soort funko van friends
Ik weet niet hoe groot een friends-menu is.quote:
Als je alleen bent best groot.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot een friends-menu is.
Ross. Met Marcel op z'n hoofd. M'n zus had Phoebe maar die vond ze niet zo leuk, mocht ze ruilen. Nu had ze Joey.quote:
Volgens mij gaat het over de serie Friends, niet een menu waar je vrienden voor moet hebben om het op te kunnenquote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot een friends-menu is.
en fritessausquote:Op woensdag 12 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een chicken burger met een frietje en lemonade en een soort funko van friends
Oh.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over de serie Friends, niet een menu waar je vrienden voor moet hebben om het op te kunnen
Ik vind Ross wel bij jou passen.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ross. Met Marcel op z'n hoofd. M'n zus had Phoebe maar die vond ze niet zo leuk, mocht ze ruilen. Nu had ze Joey.
Correctquote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over de serie Friends, niet een menu waar je vrienden voor moet hebben om het op te kunnen
Ja ditquote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
hm weet niet of die vriendin daar zo graag naar toe gaatquote:Op woensdag 12 november 2025 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen kun je vast ook weer Maccie eten toch?
heel goedquote:Op woensdag 12 november 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe het eigenlijk vooral omdat ik het lekker vind.
Ohw.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik ook alleen maar omdat ze het er van de week ook al over hadquote:
Een kerel die luistertquote:Op woensdag 12 november 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik ook alleen maar omdat ze het er van de week ook al over had
Tussendoor als snack.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm weet niet of die vriendin daar zo graag naar toe gaatmisschien kan ik ontsnappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |