Ben je wel een beetje aardig geweest tegen ze?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien ben ik ze al tegengekomen
Ging die niet een avondje zeesterren?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wachten tot Nattekat thuis is voor de kers op de taart
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wachten tot Nattekat thuis is voor de kers op de taart
Ook op gehaktdag dient men zich te gedragen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewone woensdagavond. Even stoom afblazen op de helft van de werkweek.
Dat is toch geen excuus om te verzaken?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging die niet een avondje zeesterren?
Is @Luctor.et.Emergo ook zo?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt door de Zeeuwse lucht denk ik
Het is woensdag ...quote:
Dit hoef ik niet te wetenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging die niet een avondje zeesterren?
Ik ben tegen iedereen aardigquote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje aardig geweest tegen ze?
Darts kijken?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even mijn bloeddruk verhogen
What happens in Zeeland..quote:
Wild!quote:
Dan heb je wel een ijsje verdiendquote:Op woensdag 12 november 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedereen aardig
Dus ook tegen je ouders
* springt in de houding.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Leuk liedje even delen met m'n mattie @:uitstraling
Bekijk deze YouTube-video
Zo stil zijn die wateren hier vaak nietquote:
quote:
Zo beetje saai worden hier dan.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo stil zijn die wateren hier vaak niet
Ook, maar ik neem een glas frisdrankquote:
There, therequote:Op woensdag 12 november 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga dit weekend even uitoeken hoe ik me moet verwijderen van Discord.
Want ik moet daar weg. Ik heb daar helemaal niets te zoeken.
Een schaaldier of een penis?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ooit zei een FOK!ster dat ze de menselijke penis op een schaaldier vond lijken.
Ik denk daar nog regelmatig aan wanneer ik er eentje zie.
Ik zie niet zo vaak schaaldieren.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een schaaldier of een penis?
Is niet goed hoor als je piel er als een krab uitzietquote:Op woensdag 12 november 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een schaaldier of een penis?
Maar bijvoorbeeld als een gepelde garnaal?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is niet goed hoor als je piel er als een krab uitziet
Zou naar de dokter gaan als het er zo uitzietquote:Op woensdag 12 november 2025 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld als een gepelde garnaal?
Niet echt de reuzegarnaal die je zou verwachten.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou naar de dokter gaan als het er zo uitziet
[ afbeelding ]
Teentjes knoflook en wat platte peterselie gaan altijd prima bij de piel.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou naar de dokter gaan als het er zo uitziet
[ afbeelding ]
We hebben niet allemaal een witpootgarnaalquote:Op woensdag 12 november 2025 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt de reuzegarnaal die je zou verwachten.
Hoe vroeg is het daarquote:
Wat doe je dan al wakkerquote:
om half 6 moet ik de ferrie hebben en mijn wekker stond om 4 uur maar je kent het wel. het is niet alsof je kan slapen omdat je natuurlijk bang bent dat je die klote wekker mistquote:
Even lekker onder de douche en dan 10x kijken of je al je spulletjes bij je hebt.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om half 6 moet ik de ferrie hebben en mijn wekker stond om 4 uur maar je kent het wel. het is niet alsof je kan slapen omdat je natuurlijk bang bent dat je die klote wekker mist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja douche heb ik al gedaan. nu sappig theetjequote:Op woensdag 12 november 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even lekker onder de douche en dan 10x kijken of je al je spulletjes bij je hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |