Ben je wel een beetje aardig geweest tegen ze?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien ben ik ze al tegengekomen
Ging die niet een avondje zeesterren?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wachten tot Nattekat thuis is voor de kers op de taart
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wachten tot Nattekat thuis is voor de kers op de taart
Ook op gehaktdag dient men zich te gedragen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewone woensdagavond. Even stoom afblazen op de helft van de werkweek.
Dat is toch geen excuus om te verzaken?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging die niet een avondje zeesterren?
Is @Luctor.et.Emergo ook zo?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt door de Zeeuwse lucht denk ik
Het is woensdag ...quote:
Dit hoef ik niet te wetenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging die niet een avondje zeesterren?
Ik ben tegen iedereen aardigquote:Op woensdag 12 november 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje aardig geweest tegen ze?
Darts kijken?quote:Op woensdag 12 november 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even mijn bloeddruk verhogen
What happens in Zeeland..quote:
Wild!quote:
Dan heb je wel een ijsje verdiendquote:Op woensdag 12 november 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedereen aardig
Dus ook tegen je ouders
* springt in de houding.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Leuk liedje even delen met m'n mattie @:uitstraling
Bekijk deze YouTube-video
Zo stil zijn die wateren hier vaak nietquote:
quote:
Zo beetje saai worden hier dan.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo stil zijn die wateren hier vaak niet
Ook, maar ik neem een glas frisdrankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |