Jij zit niet in ienie en ballies haatclubje?quote:
Ik ben er op vakantie nog geweest, best lekkere ijskoffiequote:Op woensdag 12 november 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
Ik begin er niet aan want ik kom überhaupt bijna nooit bij de McDonald's en ik ken eigenlijk ook niemand die daar komt.
quote:Op woensdag 12 november 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit niet in ienie en ballies haatclubje?
en dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 21:59 schreef Karzai het volgende:
da fuck ik werk mij maar kapot in die kringloop omdat mensen teveel rotzooi kopen en dood gaan
dit houd ik niet lang meer vol
kreeg ook een tegenvaller met de hypotheek vandaag dus misschien verkoop ik de hele rotzooi wel dit jaar
freedom
Hopelijk heeft die boot vertragingquote:Op woensdag 12 november 2025 22:00 schreef bitterbal het volgende:
*roept met de vuist omhoog ; dood aan alle mannen!!
Neequote:Op woensdag 12 november 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit niet in ienie en ballies haatclubje?
En daarna?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan misschien jouw huisje huren voor half jaar
benieuwd wat ze te eten hebben. Ga eerst maar even langs de 7/11quote:Op woensdag 12 november 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die boot vertraging
ik ben dan dakloosquote:Op woensdag 12 november 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan misschien jouw huisje huren voor half jaar
dat is ook gewoon een goede reden om iets te drinken.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe het eigenlijk vooral omdat ik het lekker vind.
hmm hier in thailand?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je nieuwe huisje die voor de verhuur is natuurlijk.
Dat is toch ook veel te boem vroegquote:
Waar gaat de ferry heenquote:Op woensdag 12 november 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om half 6 moet ik de ferrie hebben en mijn wekker stond om 4 uur maar je kent het wel. het is niet alsof je kan slapen omdat je natuurlijk bang bent dat je die klote wekker mist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |