Naar het vaste land en dan gaan we naar de provincie hoofdstad Surat Thani. Ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 12 november 2025 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch ook veel te boem vroeg
[..]
Waar gaat de ferry heen
nou das zeker zoquote:Op woensdag 12 november 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Even weg van de stress van Nederland. Beetje zon doet iedereen goed.
Ik zat naar dat FIRE te kijken maar word er al moe van.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog een pensioendingetje regelen. Dat vergeet ik ook telkens.
Daar zit ik zover vanaf omdat ik teveel geld uitgeef.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat naar dat FIRE te kijken maar word er al moe van.
ja als je een goede baan en opleiding hebt, old boys networkquote:Op woensdag 12 november 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zit ik zover vanaf omdat ik teveel geld uitgeef.
Dan zou ik niet meer op vakantie moeten gaan.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je oud genoeg dat je je centjes op mag maken en dan kun je niet meer. HDP.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik niet meer op vakantie moeten gaan.
Boksquote:Op woensdag 12 november 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorg inkopen.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je oud genoeg dat je je centjes op mag maken en dan kun je niet meer. HDP.
M'n chocolade jonge.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik niet meer op vakantie moeten gaan.
Geen vakantie en geen eten, dan heeft het leven toch ook geen zin meerquote:
Dat zeg ik, niks voor mij.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Die mensen die dat fire doen zijn ook wel extreem zuinig toch?
Soms wel. Soms verdienen ze ook gewoon dik en hebben weinig lasten.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Die mensen die dat fire doen zijn ook wel extreem zuinig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |