quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:58 schreef RamboDirk het volgende:
Winst voor Nederland mijn vaderland
[ afbeelding ]
Dit lijkt me niet per se slecht nieuws.quote:Op zondag 16 november 2025 12:16 schreef Starflyer het volgende:
Ach Justin
Opnieuw blessuregeval bij Oranje: Justin Kluivert haakt af voor duel met Litouwen
https://www.ad.nl/voetbal(...)t-litouwen~a341f210/
Komt poep uit. @supernigerquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:58 schreef RamboDirk het volgende:
Winst voor Nederland mijn vaderland
[ afbeelding ]
Weer een nietszeggende persco?quote:Op zondag 16 november 2025 16:34 schreef mitt het volgende:
Koeman is misschien qua trainer nog saaier dan Bert van Marwijk.
Voorzichtig geworden door al dat geprik, en daar waar sommige trainers het met een kwinkslag kunnen oplossen, is Koeman daar nét niet gis genoeg voor, of te bang dat die kwinkslagen verkeerd geïnterpreteerd wordenquote:Op zondag 16 november 2025 16:34 schreef mitt het volgende:
Koeman is misschien qua trainer nog saaier dan Bert van Marwijk.
Ach natuurlijk niet. Naast dat het heel onwaarschijnlijk is dat Polen met 0-13 bij Malta wint, heeft Nederland het vanavond compleet in eigen hand, in tegenstelling tot de EK 84 kwalificatie, want Nederland was al uitgespeeld en daarna moest Spanje nog tegen Malta.quote:Op zondag 16 november 2025 14:50 schreef -Sigaartje het volgende:
Doet me denken aan 1984. Nederland zou geplaatst zijn voor het EK als Spanje zijn laatste wedstrijd tegen Malta niet met minstens 11-0 zou winnen. Het werd 12-1.
Tegen Malta dus. Er waren vermoedens over omkoping. Zou zo weer kunnen gebeuren.
Ik zet in op 2-0 en weer een oervervelende wedstrijd.quote:Op maandag 17 november 2025 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
4-0, kat in 't bakkie. Daarmee wordt je groepshoofd.
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op maandag 17 november 2025 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
3-0.
Ik kijk niet denk ik, geen zin in deze kul
3-1quote:Op maandag 17 november 2025 17:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Lee Touwen | NPO1
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 3-0
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 2-0
@:Immerdebestebob
@:Wotte
4-0quote:Op maandag 17 november 2025 17:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
6-1quote:Op maandag 17 november 2025 17:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op maandag 17 november 2025 17:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-1quote:Op maandag 17 november 2025 17:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Van @Zipportal geloof ik dat niet helemaal, maar ik zal het heroverwegen.quote:Op maandag 17 november 2025 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat vinden @:dombohetolifantje1 , @:zipportal en ik erg jammer.
quote:Op maandag 17 november 2025 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik sluit eigenlijk ook pas bij de tweede helft aan.quote:Op maandag 17 november 2025 18:25 schreef Coco het volgende:
[..]
4-0quote:Op maandag 17 november 2025 17:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Duitsland - Slowakije?quote:Op maandag 17 november 2025 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik probeer nog een excuus te bedenken om niet naar deze wedstrijd te hoeven kijken.
Drie blanken. SAD.quote:Op maandag 17 november 2025 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik probeer nog een excuus te bedenken om niet naar deze wedstrijd te hoeven kijken.
4-1quote:Op maandag 17 november 2025 17:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-0quote:Op maandag 17 november 2025 17:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Hij is z'n mijter vergetenquote:Op maandag 17 november 2025 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Maarten van Rossem rond de ArenA. Fraudeur.
Gewoon kutquote:Op maandag 17 november 2025 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb totaal geen zin in dit wk. Echt alles is kut.
Gelukkig in de buitenlucht. Die vent stinkt erover.quote:Op maandag 17 november 2025 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Maarten van Rossem rond de ArenA. Fraudeur.
Hij is ook buitenlands toch? (lol)quote:Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef michiel_merk het volgende:
Afellay praat als een minister van buitenlandse zaken
Met zijn scheve pisbek.quote:Op maandag 17 november 2025 20:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is ook buitenlands toch? (lol)
Famfare!quote:Op maandag 17 november 2025 20:38 schreef Isane het volgende:
fanfare bij t voetbal
alleen bij t nederlands elftal
Neequote:Op maandag 17 november 2025 20:38 schreef Isane het volgende:
fanfare bij t voetbal
alleen bij t nederlands elftal
Een waardeloos 'optreden' van een artiest voorafgaand aan de wedstrijd.quote:Op maandag 17 november 2025 20:47 schreef Kopiko het volgende:
TV-ontvanger is bezig met software-downloadmis ik iets
Lee Towersquote:Op maandag 17 november 2025 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een waardeloos 'optreden' van een artiest voorafgaand aan de wedstrijd.
Dit stelt sowieso geen reet voor. Als je je had willen laten zien had dat tegen Polen gemoeten. Of dit 1-0 of 6-0 wordt interesseert niemand.quote:Op maandag 17 november 2025 20:50 schreef vaarsuvius het volgende:
dit moet toch wel een easy 5-0 worden om nog een beetje serieus genomen te worden als voetbal land..
quote:
Het zou wel revanche zijn na die loodzware uitoverwinningquote:Op maandag 17 november 2025 20:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit stelt sowieso geen reet voor. Als je je had willen laten zien had dat tegen Polen gemoeten. Of dit 1-0 of 6-0 wordt interesseert niemand.
LEENGODquote:Op maandag 17 november 2025 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Leen is gewoon nog goed bij stem
Dit is overigens GEEN playback
AI?quote:Op maandag 17 november 2025 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Leen is gewoon nog goed bij stem
Dit is overigens GEEN playback
Qua kaarten wel.quote:
En Bolle Jos?quote:Op maandag 17 november 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Jos Brech kijkt deze wedstrijd vanuit de gevangenis.
Voor nog meer leuke feitjes mag je @:dr_flash storen
Dat grapje heb je nog niet eerder gemaaktquote:Op maandag 17 november 2025 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik zag John Metgod
Weten jullie toevallig hoe hij de telefoon opneemt?
We gaan naar de finale, dit kan niet meer mis!quote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het kampioenschap nu binnen?
Ik heb de tattooshop aan de lijnquote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
We gaan naar de finale, dit kan niet meer mis!
WE WORDEN WERELDKAMPIOENquote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
het land waar niemand zich laat gaan behalve als we winnenquote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kennen ze niet in Siera Leonequote:Op maandag 17 november 2025 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is gehaktballen met slagroom aan het bestellen.
Dat dachten we de vorige keer ook.quote:
Wacht maar tot we een minuut of 25 a 30 bezig zijn, dan kakt het weer helemaal in.quote:Op maandag 17 november 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat dachten we de vorige keer ook.
Toen wisselde Koeman uiteindelijk defensief (lol)
TikTok generatiequote:Op maandag 17 november 2025 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wacht maar tot we een minuut of 25 a 30 bezig zijn, dan kakt het weer helemaal in.
Die ligt op de zus van Brubbiequote:
Niet zo negatief. Dat verwacht ik pas in de tweede helftquote:Op maandag 17 november 2025 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wacht maar tot we een minuut of 25 a 30 bezig zijn, dan kakt het weer helemaal in.
Dan zullen ze toch beter hun best moeten doen om over de middellijn heen te komen. houdt tot nu toe niet overquote:Op maandag 17 november 2025 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Slowakije naar het wk ten koste van Duitsland?
Die is goed in bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @Zipportal
Ik kijk nu al uit naar het 1-1 gelijkspel tegen Kaapverdië.quote:Op maandag 17 november 2025 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu gaan ze weer arrogant doen richting het WK. Erg veel zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Net alsof het uberhaupt iemand boeit wat ze tegen elkaar zeggen.quote:Op maandag 17 november 2025 21:13 schreef raptorix het volgende:
Ik erger me echt fucking dood aan die voetballers die met hun handje voor hun mond praten, alsof er een leger aan doventolken in Litouwen klaar zit om door te geven wat ze tegen elkaar zeggen, en alsof er ook maar 1 doventolk in Litouwen is die dat ook in het Nederlands machtig is, wat een domme act.
Oranje mist een type Joey Veermanquote:Op maandag 17 november 2025 21:15 schreef Mothzor het volgende:
Tering waarom blijft Depay vrijetrapprn en hoekschoppen nemen. Geef die bal dan gewoon meteen aan de tegenpartij
Nederlands praten ze toch niet meer. Straattaal Turken zijn het.quote:Op maandag 17 november 2025 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net alsof het uberhaupt iemand boeit wat ze tegen elkaar zeggen.
Statusquote:Op maandag 17 november 2025 21:15 schreef Mothzor het volgende:
Tering waarom blijft Depay vrijetrapprn en hoekschoppen nemen. Geef die bal dan gewoon meteen aan de tegenpartij
Net zoals dat als een arm opsteken bij een corner, ik heb echt niet het idee dat daar echt coordinatie in zit, ik heb zelf op redelijk hoog niveau Honkbal gespeelt, en daar is het qua plays wel belangrijk om je signs af te spreken.quote:Op maandag 17 november 2025 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net alsof het uberhaupt iemand boeit wat ze tegen elkaar zeggen.
Litouwen die Depay een beste schop geeft?quote:Op maandag 17 november 2025 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
vind het best ok lopen tot nu toe, mag wat feller.
Ook alleen al de opmerkingen die ze maken met hun handje voor hun mond, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feite ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op maandag 17 november 2025 21:13 schreef raptorix het volgende:
Ik erger me echt fucking dood aan die voetballers die met hun handje voor hun mond praten, alsof er een leger aan doventolken in Litouwen klaar zit om door te geven wat ze tegen elkaar zeggen, en alsof er ook maar 1 doventolk in Litouwen is die dat ook in het Nederlands machtig is, wat een domme act.
Net zo lang als Cristiano Ronaldo...quote:Op maandag 17 november 2025 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
De vrije trappen worden al twee wedstrijden matig genomen. Hoe lang mag Depay daar nog mee door gaan
Had je Nederlandse les maar op een wat hoger niveau gespeeld.quote:Op maandag 17 november 2025 21:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net zoals dat als een arm opsteken bij een corner, ik heb echt niet het idee dat daar echt coordinatie in zit, ik heb zelf op redelijk hoog niveau Honkbal gespeelt, en daar is het qua plays wel belangrijk om je signs af te spreken.
bedoel die gasten hebben niks te verliezen dus kunnen best een keer rood pakken in ons belang.quote:Op maandag 17 november 2025 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Litouwen die Depay een beste schop geeft?
AKKOORD
Ik spreek wel 20 programmeertalen, en jij?quote:Op maandag 17 november 2025 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je Nederlandse les maar op een wat hoger niveau gespeeld.
Ik laat dat soort mensen gewoon inhuren.quote:Op maandag 17 november 2025 21:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik spreek wel 20 programmeertalen, en jij?
Ook een rechtsbuiten zou helpenquote:Op maandag 17 november 2025 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben echt heel snel een betere spits nodig willen we hoge ogen gooien
Voor communicatie heb ik gewoon een secretarirs.quote:Op maandag 17 november 2025 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik laat dat soort mensen gewoon inhuren.
Ook alleen al de opmerking: "Ik laat dat soort mensen gewoon inhuren.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feite ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op maandag 17 november 2025 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
Ik laat dat soort mensen gewoon inhuren.
Uitovertredingen tellen maar voor de helft.quote:
Neuh.quote:
Ja dat niveau is treurig.quote:Op maandag 17 november 2025 21:22 schreef Caland het volgende:
Timber wordt vol in zijn kuit geraakt
Verslaggever denkt dat wond op knie er iets mee te maken heeft
Gokken is voor proleten/Belgen.quote:Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef raptorix het volgende:
Ik heb trouwens 20 euro ingezet dat van Dijk scoort
al besprokenquote:Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Hing de bal bijna in de Li-touwen
Deze is al gemaakt eerder vandaag, volgende keer beter.quote:Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is geen gokken als je er goed in bent.quote:
quote:Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Wacht eerst maar af wie er in de groep zittenquote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ReplaR het volgende:
Leuk dat we door zijn maar hiermee lig je er in de groepsfase al uit ben ik bang.
@capuchon_jongen ik weet dat ik er niet om mag vragen, maar dit lijkt me MINIMAAL 24 uur afkoelen!quote:
Je moet toch wel erg je best doen om in de groepsfase uitgeschakeld te worden? Gaan er niet 32 door?quote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ReplaR het volgende:
Leuk dat we door zijn maar hiermee lig je er in de groepsfase al uit ben ik bang.
capuchon_jongen is hetquote:Op maandag 17 november 2025 21:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
@:capuchonjongen ik weet dat ik er niet om mag vragen, maar dit lijkt me MINIMAAL 24 uur afkoelen!
Ik zing maar een lied, ouwequote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze is al gemaakt eerder vandaag, volgende keer beter.
Poulefase kom je wel door, maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander ga je eraf.quote:Op maandag 17 november 2025 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet toch wel erg je best doen om in de groepsfase uitgeschakeld te worden? Gaan er niet 32 door?
Die kut met haar lepelcollectie mogen ze ook afvoerenquote:
Ik blijf er niet voor op.quote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Poulefase kom je wel door, maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander ga je eraf.
Wordt nog wel 4-5.quote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsers gewoon al op 4-0 tegen Slowakije. Die snappen tenminste hoe het moet.
Poultje kan ook aids worden als ze in Texas/Mexico moeten ballen.quote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Poulefase kom je wel door, maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander ga je eraf.
Poultje Iran, Tunesië en Haitiquote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit BLM elftal is gewend aan de temperaturen. Alleen aan Koeman heb je niks.quote:Op maandag 17 november 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poultje kan ook aids worden als ze in Texas/Mexico moeten ballen.
Hartpatienten die klaar zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit BLM elftal is gewend aan de temperaturen. Alleen aan Koeman heb je niks.
En aan rondvliegende kogels?quote:Op maandag 17 november 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit BLM elftal is gewend aan de temperaturen. Alleen aan Koeman heb je niks.
Ben je wel snel klaar en dan heb je nog wat aan je zomervakantie.quote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
3 uur s’nachts Haïti Nederland in een woestijn waar een biertje Bud 28 dollar kostquote:Op maandag 17 november 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poultje kan ook aids worden als ze in Texas/Mexico moeten ballen.
Stond ie op het veld?quote:Op maandag 17 november 2025 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Simons voegt ook echt nooit wat toe, he.
Een hoop irritatie vind ik wel een toevoeging.quote:Op maandag 17 november 2025 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Simons voegt ook echt nooit wat toe, he.
Neequote:Op maandag 17 november 2025 21:34 schreef Mothzor het volgende:
Sorry maar dit is 100% een pingel. Niks arm langs het lichaam, bal had vrij doorgegaan naar timber. Handen op je rug….
Heeft ook nog geen goal gemaakt voor Tottenham. Er zijn spelers die voor minder niet meer opgeroepen worden.quote:Op maandag 17 november 2025 21:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een hoop irritatie vind ik wel een toevoeging.
Koemanned.quote:Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft ook nog geen goal gemaakt voor Tottenham. Er zijn spelers die voor minder niet meer opgeroepen worden.
En hebt wsl ook geen piemel zonder voorhuidquote:Op maandag 17 november 2025 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik zit ook binnen.
Daar heb ik dan weer niet op gelet.quote:
Saneren die handel!quote:
Je had voor deze potjes net zo goed eredivisiespelers kunnen meenemen die wel in vorm zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 21:50 schreef TLC het volgende:
Geen wonder dat Malen op de bank zit in Birmingham
Welke rechtsbuiten hebben we danquote:Op maandag 17 november 2025 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je had voor deze potjes net zo goed eredivisiespelers kunnen meenemen die wel in vorm zijn.
Ach hou toch op man, je kon je niet zo lang geleden met dezelfde spelers twee wedstrijden meten met Spanje.quote:Op maandag 17 november 2025 21:51 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit wordt helemaal niets dit WK. Wat en bagger elftal.
Alsof Spanje die potjes alles gaf.quote:Op maandag 17 november 2025 21:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, je kon je niet zo lang geleden met dezelfde spelers twee wedstrijden meten met Spanje.
Ik heb me daar niet specifiek in verdiept.quote:Op maandag 17 november 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke rechtsbuiten hebben we dan
Sliti?
Nietszeggende potjes. Met deze aanval en trainer valt toch geen eer te behalen.quote:Op maandag 17 november 2025 21:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, je kon je niet zo lang geleden met dezelfde spelers twee wedstrijden meten met Spanje.
Oh jij bent er zo eentje. Als Nederland kut speelt is Nederland bagger slecht en als Nederland goed speelt ligt het aan de tegenstander die niet alles geeft.quote:Op maandag 17 november 2025 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alsof Spanje die potjes alles gaf.
Dan hebben ze die blijdschap er goed geacteerd toenquote:Op maandag 17 november 2025 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alsof Spanje die potjes alles gaf.
Op de laatste twee toernooien is het eerste de beste topland direct ons waterloo maar blijf jij maar fijn denken dat we kans maken met deze wereldaanval.quote:Op maandag 17 november 2025 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentje. Als Nederland kut speelt is Nederland bagger slecht en als Nederland goed speelt ligt het aan de tegenstander die niet alles geeft.
Dat is nu niet het enige probleem, zelfs tegen middenmoters als Polen lijkt het al niet meer te lukken.quote:Op maandag 17 november 2025 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de laatste twee toernooien is het eerste de beste topland direct ons waterloo maar blijf jij maar fijn denken dat we kans maken met deze wereldaanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |