Hartpatienten die klaar zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit BLM elftal is gewend aan de temperaturen. Alleen aan Koeman heb je niks.
En aan rondvliegende kogels?quote:Op maandag 17 november 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit BLM elftal is gewend aan de temperaturen. Alleen aan Koeman heb je niks.
Ben je wel snel klaar en dan heb je nog wat aan je zomervakantie.quote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Poulefase kom je wel door, maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander ga je eraf.
3 uur s’nachts Haïti Nederland in een woestijn waar een biertje Bud 28 dollar kostquote:Op maandag 17 november 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poultje kan ook aids worden als ze in Texas/Mexico moeten ballen.
Stond ie op het veld?quote:Op maandag 17 november 2025 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Simons voegt ook echt nooit wat toe, he.
Een hoop irritatie vind ik wel een toevoeging.quote:Op maandag 17 november 2025 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Simons voegt ook echt nooit wat toe, he.
Neequote:Op maandag 17 november 2025 21:34 schreef Mothzor het volgende:
Sorry maar dit is 100% een pingel. Niks arm langs het lichaam, bal had vrij doorgegaan naar timber. Handen op je rug….
Heeft ook nog geen goal gemaakt voor Tottenham. Er zijn spelers die voor minder niet meer opgeroepen worden.quote:Op maandag 17 november 2025 21:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een hoop irritatie vind ik wel een toevoeging.
Koemanned.quote:Op maandag 17 november 2025 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft ook nog geen goal gemaakt voor Tottenham. Er zijn spelers die voor minder niet meer opgeroepen worden.
En hebt wsl ook geen piemel zonder voorhuidquote:Op maandag 17 november 2025 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik zit ook binnen.
Daar heb ik dan weer niet op gelet.quote:
Saneren die handel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |