quote:Op maandag 17 november 2025 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog altijd de mooiste groepsfoto.
quote:
Wereldvoetballer die Auschwitz.quote:Daarna zei Jetro dat hij Auschwitz 'echt wel een legende' vond.
Blik tonijnquote:Op maandag 17 november 2025 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Zit er nog tandpasta in jouw noodpakket? @:3rr0r
2 goeie potten tegen Spanje zullen we dan maar vergeten.quote:Op maandag 17 november 2025 23:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Richting het WK maar proberen te oefenen tegen een paar echte tegenstanders want aan wedstrijden tegen Polen, Litouwen, Finland en Malta heb je dus echt geen reet om te kijken waar je staat.
Oefenen tegen Suriname en Curacao.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:47 schreef TLC het volgende:
Ik hoop datman met die Zuid-Amerikaanse tegenstander Brazilië bedoeld
Ik hoop dat jij met bedoeld bedoelt bedoelt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:47 schreef TLC het volgende:
Ik hoop datman met die Zuid-Amerikaanse tegenstander Brazilië bedoeld
quote:Op maandag 17 november 2025 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
4-0, kat in 't bakkie. Daarmee wordt je groepshoofd.
Belangrijk verschil is dat Nederland toen met het duo Geert/Frimpong op rechts (eigenlijk als noodgreep) speelde. Feitelijk in de buurt van een 3-5-2 dus. Die tactiek werkte ideaal tegen toplanden omdat er veel meer voetbal in de ploeg kwam. Nu kan Timber die rol wel invullen voor Geert, maar Frimpong is eigenlijk onvervangbaar in die rol. En nog belangrijker: dan is er geen plek voor Dumfries, die als eerste op het formulier staat.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:05 schreef Montagui het volgende:
[..]
2 goeie potten tegen Spanje zullen we dan maar vergeten.
Ik had hem ook goed, dus alsnog bedankt voor de felicitatiequote:Op dinsdag 18 november 2025 12:13 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:fetx @:GGMM en @:dombohetolifantje1 met de juiste voorspelling
quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:13 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:fetx @:GGMM en @:dombohetolifantje1 met de juiste voorspelling
Wtfquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:21 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk dat ik samen met een goede vriend heb gewonnen (en fetX)
Het is voorin sowieso niet optimaal met een Depay die veel te veel zwerft en Gakpo die inderdaad soms een fraaie goal maakt, maar ook wat voorspelbaar wordt met dat elke keer naar binnen komen en dan schieten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Belangrijk verschil is dat Nederland toen met het duo Geert/Frimpong op rechts (eigenlijk als noodgreep) speelde. Feitelijk in de buurt van een 3-5-2 dus. Die tactiek werkte ideaal tegen toplanden omdat er veel meer voetbal in de ploeg kwam. Nu kan Timber die rol wel invullen voor Geert, maar Frimpong is eigenlijk onvervangbaar in die rol. En nog belangrijker: dan is er geen plek voor Dumfries, die als eerste op het formulier staat.
Koeman zal dus altijd een andere tactiek forceren tegen toplanden die wél ruimte laat voor Dumfries en meer keuzes geeft voor rechtsbuitens, ook al is dat tactisch niet optimaal.
IJskoud, die @Cocoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |