Het is geen gokken als je er goed in bent.quote:
quote:Op maandag 17 november 2025 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Hing de bal bijna in de Li-touwen
Wacht eerst maar af wie er in de groep zittenquote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ReplaR het volgende:
Leuk dat we door zijn maar hiermee lig je er in de groepsfase al uit ben ik bang.
@capuchon_jongen ik weet dat ik er niet om mag vragen, maar dit lijkt me MINIMAAL 24 uur afkoelen!quote:
Je moet toch wel erg je best doen om in de groepsfase uitgeschakeld te worden? Gaan er niet 32 door?quote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef ReplaR het volgende:
Leuk dat we door zijn maar hiermee lig je er in de groepsfase al uit ben ik bang.
capuchon_jongen is hetquote:Op maandag 17 november 2025 21:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
@:capuchonjongen ik weet dat ik er niet om mag vragen, maar dit lijkt me MINIMAAL 24 uur afkoelen!
Ik zing maar een lied, ouwequote:Op maandag 17 november 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze is al gemaakt eerder vandaag, volgende keer beter.
Poulefase kom je wel door, maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander ga je eraf.quote:Op maandag 17 november 2025 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet toch wel erg je best doen om in de groepsfase uitgeschakeld te worden? Gaan er niet 32 door?
Die kut met haar lepelcollectie mogen ze ook afvoerenquote:
Ik blijf er niet voor op.quote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Poulefase kom je wel door, maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander ga je eraf.
Wordt nog wel 4-5.quote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsers gewoon al op 4-0 tegen Slowakije. Die snappen tenminste hoe het moet.
Poultje kan ook aids worden als ze in Texas/Mexico moeten ballen.quote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Poulefase kom je wel door, maar tegen elke fatsoenlijke tegenstander ga je eraf.
Poultje Iran, Tunesië en Haitiquote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit BLM elftal is gewend aan de temperaturen. Alleen aan Koeman heb je niks.quote:Op maandag 17 november 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poultje kan ook aids worden als ze in Texas/Mexico moeten ballen.
Hartpatienten die klaar zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit BLM elftal is gewend aan de temperaturen. Alleen aan Koeman heb je niks.
En aan rondvliegende kogels?quote:Op maandag 17 november 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit BLM elftal is gewend aan de temperaturen. Alleen aan Koeman heb je niks.
Ben je wel snel klaar en dan heb je nog wat aan je zomervakantie.quote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |