Qua kaarten wel.quote:
En Bolle Jos?quote:Op maandag 17 november 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Jos Brech kijkt deze wedstrijd vanuit de gevangenis.
Voor nog meer leuke feitjes mag je @:dr_flash storen
Dat grapje heb je nog niet eerder gemaaktquote:Op maandag 17 november 2025 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik zag John Metgod
Weten jullie toevallig hoe hij de telefoon opneemt?
We gaan naar de finale, dit kan niet meer mis!quote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het kampioenschap nu binnen?
Ik heb de tattooshop aan de lijnquote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
We gaan naar de finale, dit kan niet meer mis!
WE WORDEN WERELDKAMPIOENquote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
het land waar niemand zich laat gaan behalve als we winnenquote:Op maandag 17 november 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kennen ze niet in Siera Leonequote:Op maandag 17 november 2025 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is gehaktballen met slagroom aan het bestellen.
Dat dachten we de vorige keer ook.quote:
Wacht maar tot we een minuut of 25 a 30 bezig zijn, dan kakt het weer helemaal in.quote:Op maandag 17 november 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat dachten we de vorige keer ook.
Toen wisselde Koeman uiteindelijk defensief (lol)
TikTok generatiequote:Op maandag 17 november 2025 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wacht maar tot we een minuut of 25 a 30 bezig zijn, dan kakt het weer helemaal in.
Die ligt op de zus van Brubbiequote:
Niet zo negatief. Dat verwacht ik pas in de tweede helftquote:Op maandag 17 november 2025 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wacht maar tot we een minuut of 25 a 30 bezig zijn, dan kakt het weer helemaal in.
Dan zullen ze toch beter hun best moeten doen om over de middellijn heen te komen. houdt tot nu toe niet overquote:Op maandag 17 november 2025 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Slowakije naar het wk ten koste van Duitsland?
Die is goed in bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @Zipportal
Ik kijk nu al uit naar het 1-1 gelijkspel tegen Kaapverdië.quote:Op maandag 17 november 2025 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu gaan ze weer arrogant doen richting het WK. Erg veel zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Net alsof het uberhaupt iemand boeit wat ze tegen elkaar zeggen.quote:Op maandag 17 november 2025 21:13 schreef raptorix het volgende:
Ik erger me echt fucking dood aan die voetballers die met hun handje voor hun mond praten, alsof er een leger aan doventolken in Litouwen klaar zit om door te geven wat ze tegen elkaar zeggen, en alsof er ook maar 1 doventolk in Litouwen is die dat ook in het Nederlands machtig is, wat een domme act.
Oranje mist een type Joey Veermanquote:Op maandag 17 november 2025 21:15 schreef Mothzor het volgende:
Tering waarom blijft Depay vrijetrapprn en hoekschoppen nemen. Geef die bal dan gewoon meteen aan de tegenpartij
Nederlands praten ze toch niet meer. Straattaal Turken zijn het.quote:Op maandag 17 november 2025 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net alsof het uberhaupt iemand boeit wat ze tegen elkaar zeggen.
Statusquote:Op maandag 17 november 2025 21:15 schreef Mothzor het volgende:
Tering waarom blijft Depay vrijetrapprn en hoekschoppen nemen. Geef die bal dan gewoon meteen aan de tegenpartij
Net zoals dat als een arm opsteken bij een corner, ik heb echt niet het idee dat daar echt coordinatie in zit, ik heb zelf op redelijk hoog niveau Honkbal gespeelt, en daar is het qua plays wel belangrijk om je signs af te spreken.quote:Op maandag 17 november 2025 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net alsof het uberhaupt iemand boeit wat ze tegen elkaar zeggen.
Litouwen die Depay een beste schop geeft?quote:Op maandag 17 november 2025 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
vind het best ok lopen tot nu toe, mag wat feller.
Ook alleen al de opmerkingen die ze maken met hun handje voor hun mond, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feite ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op maandag 17 november 2025 21:13 schreef raptorix het volgende:
Ik erger me echt fucking dood aan die voetballers die met hun handje voor hun mond praten, alsof er een leger aan doventolken in Litouwen klaar zit om door te geven wat ze tegen elkaar zeggen, en alsof er ook maar 1 doventolk in Litouwen is die dat ook in het Nederlands machtig is, wat een domme act.
Net zo lang als Cristiano Ronaldo...quote:Op maandag 17 november 2025 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
De vrije trappen worden al twee wedstrijden matig genomen. Hoe lang mag Depay daar nog mee door gaan
Had je Nederlandse les maar op een wat hoger niveau gespeeld.quote:Op maandag 17 november 2025 21:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net zoals dat als een arm opsteken bij een corner, ik heb echt niet het idee dat daar echt coordinatie in zit, ik heb zelf op redelijk hoog niveau Honkbal gespeelt, en daar is het qua plays wel belangrijk om je signs af te spreken.
bedoel die gasten hebben niks te verliezen dus kunnen best een keer rood pakken in ons belang.quote:Op maandag 17 november 2025 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Litouwen die Depay een beste schop geeft?
AKKOORD
Ik spreek wel 20 programmeertalen, en jij?quote:Op maandag 17 november 2025 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je Nederlandse les maar op een wat hoger niveau gespeeld.
Ik laat dat soort mensen gewoon inhuren.quote:Op maandag 17 november 2025 21:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik spreek wel 20 programmeertalen, en jij?
Ook een rechtsbuiten zou helpenquote:Op maandag 17 november 2025 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben echt heel snel een betere spits nodig willen we hoge ogen gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |