Op zaterdag dan met namequote:Op donderdag 6 november 2025 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
Regen! Dat wordt dus eindeloos kijken naar een natte baan omdat het te gevaarlijk is om te racen
quote:Op donderdag 6 november 2025 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben er bij vt1 er niet bij. @:nattekat en stig.
Dat spelletje spelen ze vooral op Spa vaakquote:Op donderdag 6 november 2025 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
Regen! Dat wordt dus eindeloos kijken naar een natte baan omdat het te gevaarlijk is om te racen
Ik ook niet @TheStigsDutchCousinquote:Op donderdag 6 november 2025 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben er bij vt1 er niet bij. @:nattekat en stig.
quote:Op donderdag 6 november 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet @:TheStigsDutchCousin
Dat blijktquote:Op donderdag 6 november 2025 09:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het hebben
Cursus van werkquote:
Top, dank je!quote:Op donderdag 6 november 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, roep me morgen wel eventjes voor de zekerheid!
Daar kun je niet omheenquote:
Ik welquote:Op donderdag 6 november 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk überhaupt nooit door werk...
Ik werk niet op vrijdag #ambtenarenlevenquote:Op donderdag 6 november 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk überhaupt nooit door werk...
quote:Op donderdag 6 november 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werk niet op vrijdag #ambtenarenleven
quote:
Luie donder.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werk niet op vrijdag #ambtenarenleven
Hopelijk het hele weekend nat maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Sprintaids maar kans op gruwelijk nat.
Klopt, ik ben al lang getrouwd.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk het hele weekend nat maar dat zal wel niet.
Dat is het leuke aan sprints. Meer kans op nat racing.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Sprintaids maar kans op gruwelijk nat.
Tuurlijk is dit achter een muurquote:Op donderdag 6 november 2025 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op bezoek bij het F1-weerstation: 'Soms krijg ik mail om 1 graad verschil'
Leuk artikeltje over de F1 weervoorspellers
Ik kan het (gratis) lezen als ik ingelogd ben met mijn DPG-media-account.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit achter een muur
Ja, eind van de maand in Qatar weer. Superveel kans op regen.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan sprints. Meer kans op nat racing.
Daar niet nee. Maar op genoeg andere sprintcircuits is er wel regen geweest.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, eind van de maand in Qatar weer. Superveel kans op regen.
Vorig jaar lieten ze het toch vrij lang doorgaan in Brazilië, dus hopelijk dit jaar weer.quote:Op donderdag 6 november 2025 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
Joh, loopt wel los,....allemaal goed volk hier..................toch?quote:
Back-up is altijd handigquote:Op donderdag 6 november 2025 17:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Joh, loopt wel los,....allemaal goed volk hier..................toch?
Ik help je ook wel weer mee hoor. Zo ben ikquote:
Jij bent geen mod.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik help je ook wel weer mee hoor. Zo ben ik
quote:
Nee maar ik kan goed de-escalalerenquote:Op donderdag 6 november 2025 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent geen mod.
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee maar ik kan goed de-escalaleren
Zolang ie maar kan racen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
Sainz ziekjes
en niet bij de media dag
er staat verder niks bijquote:Op donderdag 6 november 2025 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ie maar kan racen.
Oh, plankenkoorts.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staat verder niks bij
dus geen idee
Ben ik de enige die dit niet echt spectaculair van Max vond? Snap dit gejuich niet.quote:
Niet spectaculair van Max?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet echt spectaculair van Max vond? Snap dit gejuich niet.
Maand geleden nog eens teruggekeken, en ja, Max haalde een paar man in. Daarna had je een rode vlag die voor Max uitstekend uitkwam, en bij de herstart hoefde hij alleen Ocon in te halen.
Vergeef me als ik dit niet denderend vind hoor. Vond 2016 dan toch spectaculairder.
serieus??quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet echt spectaculair van Max vond? Snap dit gejuich niet.
Maand geleden nog eens teruggekeken, en ja, Max haalde een paar man in. Daarna had je een rode vlag die voor Max uitstekend uitkwam, en bij de herstart hoefde hij alleen Ocon in te halen.
Vergeef me als ik dit niet denderend vind hoor. Vond 2016 dan toch spectaculairder.
Yes.quote:
dat hij buiten bleef en iedereen en zijn moeder naar binnen ging omdat ze het niet meer aankonden noem jij mazzel?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:16 schreef Twieki het volgende:
[..]
Yes.
De eerste 12 rondjes reed Max iedereen de moeder. Daarna gingen de toppers als eerste naar binnen voor nieuwe inters, en Max bleef buiten, net zoals de Alpines. Daarna reed Colapinto zich in ronde 32 verrot met een rode vlag tot gevolg.
Rode vlag = Gratis nieuwe bandjes.
Herstart: 1) Ocon 2) Verstappen 3) Gasly, en daarachter Norris, Russell, Tsunoda, Piastri.
Paar hectische rondjes. O.a. Sainz reed in de muur met SC tot gevolg.
Daarna pakte Verstappen Ocon in lap 43 en was het klaar. Rustig rijden naar de finish. En dat deed Max, op respectievelijk 19 en 23 seconden van Ocon en Gasly, de nr2 en nr3 trouwens.
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Geen sprintrace voor mij op zaterdag
Juist omdat Max mazzel had met die rode vlag en dus gratis bandjes kon wisselen, vind ik Brazilië 2024 niet echt spectaculair. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook Max-fan.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij buiten bleef en iedereen en zijn moeder naar binnen ging omdat ze het niet meer aankonden noem jij mazzel?
dat kun je ons niet aandoenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Geen sprintrace voor mij op zaterdag
Bij de start al vanaf 15 naar 11, prachtig buitenom.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:25 schreef Twieki het volgende:
[..]
Juist omdat Max mazzel had met die rode vlag en dus gratis bandjes kon wisselen, vind ik Brazilië 2024 niet echt spectaculair. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook Max-fan.
Misschien heb ik een ander beeld van iets wat spectaculair is. De race in zijn totaliteit was absoluut spectaculair, maar de race van Max was dat niet. Leuk om in de eerste rondes wat auto's uit de achterhoede in te halen, maar de Mclarens, Mercedessen of Ferrari's heeft hij toen niet in hoeven halen. Dat ging via de rode vlag.
Dit heb ik eerder gehoord.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij de start al vanaf 15 naar 11, prachtig buitenom.
Daarna op pure snelheid Lewis (Mercedes), Gasly, Alonso, Piastri (McLaren), Lawson gepakt. Leclerc was toen de volgende, maar ging net voor de aanval van Max naar binnen.
Terwijl iedereen en zijn moeder de auto niet meer onder controle kon houden en naar binnen moest voor nieuwe banden kon Max dat wel en hij heeft daar de race gewonnen. Ja, geluk dat de SC kwam, maar hij was wel één van de weinige die en de snelheid erin kon houden en de banden niet naar de klote reed .....
Sainz reed in de muur, Norris schoot er van af etc. etc. Max niet.
Als je dat dan afdoet als "geluk" dan tsja ....
Gaan we weer over oude koeien hebben.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gehoord.
Ik hou al op. Moet het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan we weer over oude koeien hebben.
Waarom ben ik weer ontvolgd in deze topicreeks???quote:Op donderdag 6 november 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet @:TheStigsDutchCousin
Geen idee. Bij anderen gaat het wel goed.quote:Op vrijdag 7 november 2025 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waarom ben ik weer ontvolgd in deze topicreeks???
Groovy.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
bij droog weer hogere bandenslijtage door meer grooving?
Veel slijtage staat gelijk aan veel grip. Je hoeft je banden niet perse te verslijten. Moet je alleen wat kalmer aan doen in de bochten en bij het accellereren. Maar die eigenwijze F1 coureurs willen allemaal zo hard als ze maar kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Niet eens mee in discussie gaan joh. Ik vermoed trol.quote:
Wel oppervlakkige slijtage, dat zou het voordeel van McLaren teniet doen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Gek...?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Veel slijtage staat gelijk aan veel grip. Je hoeft je banden niet perse te verslijten. Moet je alleen wat kalmer aan doen in de bochten en bij het accellereren. Maar die eigenwijze F1 coureurs willen allemaal zo hard als ze maar kunnen.
Da's verdulleme nog wel eventjes wachtenquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eerst de VT eens afwachten.
Iemand die niet dezelfde mening deelt hoeft geen troll te zijn. Deze user komt ook netjes met argumenten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet eens mee in discussie gaan joh. Ik vermoed trol.
Euh. Nee.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet eens mee in discussie gaan joh. Ik vermoed trol.
'hij haalde een paar man in'quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Twieki het volgende:
[..]
Normaal is toch meer van de motorcross?quote:
Doe Maar Normaalquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Normaal is toch meer van de motorcross?
Leuk interview - die Bortoleto is ook een leuke gast en volgens mij ook stiekem een erg goede coureur!quote:Op vrijdag 7 november 2025 06:31 schreef Tarado het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Pelas Pistas Podcast entrevista Max Verstappen e Gabriel Bortoleto #PelasPistasPodcast
Wel een leuk interview met Bortoleto en Verstappen, is in het Engels.
Ik weet het niet. Zelfs zonder rood had Max absoluut die race gewonnen, hij gaf iedereen een lesje racen in de regen. 16 ronden achter elkaar de FL.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:02 schreef Jane het volgende:
Ik vond 2016 ook spectaculairder en ik ben zeker geen troll.
Dat Max die dag de snelste was ontkent niemand hier denk ik. Maar stel Max had inderdaad die race gewonnen als er geen rood was geweest, dat maakt het alleen maar jammer dat er wel rood was. Nu kreeg hij een gratis bandenwissel en was de spanning er al een beetje af.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zelfs zonder rood had Max absoluut die race gewonnen, hij gaf iedereen een lesje racen in de regen. 16 ronden achter elkaar de FL.
Wat ook hielp is de achtergrond van de pech in de kwalificatie en achteraan moeten starten. Ultimate revenge. Dat maakt het natuurlijk ook meer episch.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zelfs zonder rood had Max absoluut die race gewonnen, hij gaf iedereen een lesje racen in de regen. 16 ronden achter elkaar de FL.
quote:
Wel zonder geluid.quote:
Heb altijd een setje bluetooth oordoppen bij me daarvoor.quote:
BSM zit nog te poepenquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom wordt de start uitgesteld. Het is droog.
Rommel op de baan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom wordt de start uitgesteld. Het is droog.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:30 schreef Tijn het volgende:
Heb ik mooi tijd m'n broodje kaas nog even op te eten
quote:
Ja. Lang.quote:
Je loopt achterquote:
Bij mij was ie al 50 secondenquote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
Loopt mijn TV nu achter of begint het gewoon later?
Tv loopt achterquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
Loopt mijn F1TV nu achter of begint het gewoon later?
Beiden kunnen waar zijn. Sessie begon 5 minuten later.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
Loopt mijn F1TV nu achter of begint het gewoon later?
Dacht al, das wel erg achterlopen danquote:
Donnaquote:
Nog?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tv loopt achter![]()
5 minuten delay jonguh
Ik zit nu bij 57 minutenquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tv loopt achter![]()
5 minuten delay jonguh
Ik heb het net veranderd naar live.quote:
En Max.quote:
Zag hetquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het net veranderd naar live.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaan ze weer teveel focussen op de partners?
quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:39 schreef greysbones het volgende:
Gut
De regie denkt echt een punt te hebben met sfeerbeelden
feijoadaquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:40 schreef Tijn het volgende:
Wat is eigenlijk Braziliaans eten? We proberen meestal een keer wat te maken dat bij de race past, maar ik zou niet weten wat ze daar eigenlijk eten.
Kheb wel een fles pina colada, misschien is dat wat?
Feijoada. Feijoada. ...quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:40 schreef Tijn het volgende:
Wat is eigenlijk Braziliaans eten? We proberen meestal een keer wat te maken dat bij de race past, maar ik zou niet weten wat ze daar eigenlijk eten.
Kheb wel een fles pina colada, misschien is dat wat?
Nou, van wat wij kunnen zien.quote:
Een Toyota Starlet uit 1993quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Denk dat je er een nieuwe auto van kan kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je bril eens af.quote:
Ja ik zit ook al te kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:44 schreef Monolith het volgende:
Verstappen op de softs? Lekker bezig weer met de graphics.
De safe van 2016 is mooier.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wordt nog wat in de regen komend weekend
[ afbeelding ]
Zo heurt het
Toen ik dat schreef stond die erbovenquote:
Ja die stond niet op tenorquote:
FIA heeft bugs.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
Ik zie toch echt een witte streep op de banden van Max
Volgens mij is de bedoeling dat je er niet dwars door de bocht gaatquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wordt nog wat in de regen komend weekend
[ afbeelding ]
Zo heurt het
De FIA regelt die graphics niet. Dat doet de FOM.quote:
Klein moment.quote:
Toch blijft het bizar dat er zo vaak gedoe mee is. Ze zou denken dat het elk raceweekend hetzelfde riedeltje is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De FIA regelt die graphics niet. Dat doet de FOM.
In een sport waar miljoenen om gaan zou dit soort zaken gewoon geregeld moeten zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar dat er zo vaak gedoe mee is. Ze zou denken dat het elk raceweekend hetzelfde riedeltje is.
Lekker de baan inrubbetenquote:
Vraag me überhaupt af hoe ze dat doen. Denk gewoon onboards kijken en dan de goede kleur aanklikken? Ach jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar dat er zo vaak gedoe mee is. Ze zou denken dat het elk raceweekend hetzelfde riedeltje is.
Alleen die McLaren moet meer naar achteren staan.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Viaplay staat kennelijk in de brand.
7 en 10.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen die McLaren moet meer naar achteren staan.
Ultraheet?quote:
In de car performance graphicquote:
Ik zag mediums eraf gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
Maaaarrr
Stond Russell nu op medium of hard ?
Zum kotsen?quote:
Sprintquali gebruiken ze ook als mini trainingquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:58 schreef Tijn het volgende:
Je zou denken dat met maar 1 training het hele weekend, die ook nog vertraagd is, ze alle beschikbare tracktijd willen gebruiken. Maar blijkbaar niet.
Mediums en softs toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sprintquali gebruiken ze ook als mini training
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mediums en softs toch?
Misschien omdat ze er nu geen “vrijdagmotoren” in hebben en dus de motor enigszins willen sparen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:58 schreef Tijn het volgende:
Je zou denken dat met maar 1 training het hele weekend, die ook nog vertraagd is, ze alle beschikbare tracktijd willen gebruiken. Maar blijkbaar niet.
Nee reed op hardquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag mediums eraf gaan.
Misschien gaat die ook nog even een rondje doenquote:
Sportiefquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
McLaren klinkt als een fluitketel, hopelijk kookt ie over
Was hij toch alquote:
Waar bleek dat uit?quote:
Alleen winnje geen kampioenschappen mee.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was hij toch al
Is onderdeel van zijn taktiek
Boos zijn op Max
Britse jankerdsquote:
Slaat echt nergens op wat hij daar beweertquote:
Alsof ze Q rijdenquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op wat hij daar beweert
quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik sluit af. Ik ben bijna bij de eindbestemming met de trein.
Echt he. Dit is ook geen klein baantje ofzo. Zeeën van ruimte, het is allemaal nergens voor en dan bij elkaar op de bumper kruipenquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Lekker nutteloos gaan vechten met andere auto's en dan zeuren over de radio.
Als Norris op een push lap zit moet God en de hele wereld aan de kantquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof ze Q rijden
Russell wordt ook altijd wild als die Max ziet rijden volgens mij. Die gaat weer proberen hem een straf aan te naaien.
Waarom denk je dat ze twee weken lang met alle Britten hebben lopen zeurenquote:
Mooi.quote:
Is het weer veranderd? Ik dacht waterballet met sprint race in ieder geval?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag hopen van niet gezien de laatste voorspellingen.
Morgen pas toch.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is het weer veranderd? Ik dacht waterballet met sprint race in ieder geval?
De sprintrace is ook morgenquote:
Ja, sprintrace zeg ik tochquote:
Helemaal gelijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, sprintrace zeg ik toch
Zondag lijkt nu rustig te zijn helaas, maar laatste keer dat ik keek zou de sprint race op zaterdag wel gruwelijk nat zijn.
Vegas is niet een baan die rbr heel lekker lagquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:20 schreef Evenstar het volgende:
Max moet het wel in Brazilië + Vegas doen denk ik als die nog een kans wil maken. Daarna verwacht ik toch dat bij de laatste twee races de McLaren flink beter is, zoals in Mexico.
Ik zie paars paars Albonquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:21 schreef Tijn het volgende:
Wat is Sainz ontzettend veel sneller dan Albon joh, wtf.
Vanwege een kwali simquote:
Max moet alles winnen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:20 schreef Evenstar het volgende:
Max moet het wel in Brazilië + Vegas doen denk ik als die nog een kans wil maken. Daarna verwacht ik toch dat bij de laatste twee races de McLaren flink beter is, zoals in Mexico.
Het is daar wel koud in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vegas is niet een baan die rbr heel lekker lag
Hopelijk pakt McLaren wat punten?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is daar wel koud in ieder gevalHopelijk pakt Ferrari/McLaren daar wat punten.
Max moet nog op de geelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |