Nou, van wat wij kunnen zien.quote:
Een Toyota Starlet uit 1993quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Denk dat je er een nieuwe auto van kan kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je bril eens af.quote:
Ja ik zit ook al te kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:44 schreef Monolith het volgende:
Verstappen op de softs? Lekker bezig weer met de graphics.
De safe van 2016 is mooier.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wordt nog wat in de regen komend weekend
[ afbeelding ]
Zo heurt het
Toen ik dat schreef stond die erbovenquote:
FIA heeft bugs.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
Ik zie toch echt een witte streep op de banden van Max
Volgens mij is de bedoeling dat je er niet dwars door de bocht gaatquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wordt nog wat in de regen komend weekend
[ afbeelding ]
Zo heurt het
De FIA regelt die graphics niet. Dat doet de FOM.quote:
Klein moment.quote:
Toch blijft het bizar dat er zo vaak gedoe mee is. Ze zou denken dat het elk raceweekend hetzelfde riedeltje is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De FIA regelt die graphics niet. Dat doet de FOM.
In een sport waar miljoenen om gaan zou dit soort zaken gewoon geregeld moeten zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar dat er zo vaak gedoe mee is. Ze zou denken dat het elk raceweekend hetzelfde riedeltje is.
Lekker de baan inrubbetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |