Vraag me überhaupt af hoe ze dat doen. Denk gewoon onboards kijken en dan de goede kleur aanklikken? Ach jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar dat er zo vaak gedoe mee is. Ze zou denken dat het elk raceweekend hetzelfde riedeltje is.
Alleen die McLaren moet meer naar achteren staan.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Viaplay staat kennelijk in de brand.
7 en 10.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen die McLaren moet meer naar achteren staan.
Ultraheet?quote:
In de car performance graphicquote:
Ik zag mediums eraf gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
Maaaarrr
Stond Russell nu op medium of hard ?
Zum kotsen?quote:
Sprintquali gebruiken ze ook als mini trainingquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:58 schreef Tijn het volgende:
Je zou denken dat met maar 1 training het hele weekend, die ook nog vertraagd is, ze alle beschikbare tracktijd willen gebruiken. Maar blijkbaar niet.
Mediums en softs toch?quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sprintquali gebruiken ze ook als mini training
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mediums en softs toch?
Misschien omdat ze er nu geen “vrijdagmotoren” in hebben en dus de motor enigszins willen sparen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:58 schreef Tijn het volgende:
Je zou denken dat met maar 1 training het hele weekend, die ook nog vertraagd is, ze alle beschikbare tracktijd willen gebruiken. Maar blijkbaar niet.
Nee reed op hardquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag mediums eraf gaan.
Misschien gaat die ook nog even een rondje doenquote:
Sportiefquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
McLaren klinkt als een fluitketel, hopelijk kookt ie over
Was hij toch alquote:
Waar bleek dat uit?quote:
Alleen winnje geen kampioenschappen mee.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was hij toch al
Is onderdeel van zijn taktiek
Boos zijn op Max
Britse jankerdsquote:
Slaat echt nergens op wat hij daar beweertquote:
Alsof ze Q rijdenquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op wat hij daar beweert
quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik sluit af. Ik ben bijna bij de eindbestemming met de trein.
Echt he. Dit is ook geen klein baantje ofzo. Zeeën van ruimte, het is allemaal nergens voor en dan bij elkaar op de bumper kruipenquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Lekker nutteloos gaan vechten met andere auto's en dan zeuren over de radio.
Als Norris op een push lap zit moet God en de hele wereld aan de kantquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof ze Q rijden
Russell wordt ook altijd wild als die Max ziet rijden volgens mij. Die gaat weer proberen hem een straf aan te naaien.
Waarom denk je dat ze twee weken lang met alle Britten hebben lopen zeurenquote:
Mooi.quote:
Is het weer veranderd? Ik dacht waterballet met sprint race in ieder geval?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag hopen van niet gezien de laatste voorspellingen.
Morgen pas toch.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is het weer veranderd? Ik dacht waterballet met sprint race in ieder geval?
De sprintrace is ook morgenquote:
Ja, sprintrace zeg ik tochquote:
Helemaal gelijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, sprintrace zeg ik toch
Zondag lijkt nu rustig te zijn helaas, maar laatste keer dat ik keek zou de sprint race op zaterdag wel gruwelijk nat zijn.
Vegas is niet een baan die rbr heel lekker lagquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:20 schreef Evenstar het volgende:
Max moet het wel in Brazilië + Vegas doen denk ik als die nog een kans wil maken. Daarna verwacht ik toch dat bij de laatste twee races de McLaren flink beter is, zoals in Mexico.
Ik zie paars paars Albonquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:21 schreef Tijn het volgende:
Wat is Sainz ontzettend veel sneller dan Albon joh, wtf.
Vanwege een kwali simquote:
Max moet alles winnen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:20 schreef Evenstar het volgende:
Max moet het wel in Brazilië + Vegas doen denk ik als die nog een kans wil maken. Daarna verwacht ik toch dat bij de laatste twee races de McLaren flink beter is, zoals in Mexico.
Het is daar wel koud in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vegas is niet een baan die rbr heel lekker lag
Hopelijk pakt McLaren wat punten?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is daar wel koud in ieder gevalHopelijk pakt Ferrari/McLaren daar wat punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |