serieus??quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet echt spectaculair van Max vond? Snap dit gejuich niet.
Maand geleden nog eens teruggekeken, en ja, Max haalde een paar man in. Daarna had je een rode vlag die voor Max uitstekend uitkwam, en bij de herstart hoefde hij alleen Ocon in te halen.
Vergeef me als ik dit niet denderend vind hoor. Vond 2016 dan toch spectaculairder.
Yes.quote:
dat hij buiten bleef en iedereen en zijn moeder naar binnen ging omdat ze het niet meer aankonden noem jij mazzel?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:16 schreef Twieki het volgende:
[..]
Yes.
De eerste 12 rondjes reed Max iedereen de moeder. Daarna gingen de toppers als eerste naar binnen voor nieuwe inters, en Max bleef buiten, net zoals de Alpines. Daarna reed Colapinto zich in ronde 32 verrot met een rode vlag tot gevolg.
Rode vlag = Gratis nieuwe bandjes.
Herstart: 1) Ocon 2) Verstappen 3) Gasly, en daarachter Norris, Russell, Tsunoda, Piastri.
Paar hectische rondjes. O.a. Sainz reed in de muur met SC tot gevolg.
Daarna pakte Verstappen Ocon in lap 43 en was het klaar. Rustig rijden naar de finish. En dat deed Max, op respectievelijk 19 en 23 seconden van Ocon en Gasly, de nr2 en nr3 trouwens.
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Geen sprintrace voor mij op zaterdag
Juist omdat Max mazzel had met die rode vlag en dus gratis bandjes kon wisselen, vind ik Brazilië 2024 niet echt spectaculair. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook Max-fan.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij buiten bleef en iedereen en zijn moeder naar binnen ging omdat ze het niet meer aankonden noem jij mazzel?
dat kun je ons niet aandoenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Geen sprintrace voor mij op zaterdag
Bij de start al vanaf 15 naar 11, prachtig buitenom.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:25 schreef Twieki het volgende:
[..]
Juist omdat Max mazzel had met die rode vlag en dus gratis bandjes kon wisselen, vind ik Brazilië 2024 niet echt spectaculair. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook Max-fan.
Misschien heb ik een ander beeld van iets wat spectaculair is. De race in zijn totaliteit was absoluut spectaculair, maar de race van Max was dat niet. Leuk om in de eerste rondes wat auto's uit de achterhoede in te halen, maar de Mclarens, Mercedessen of Ferrari's heeft hij toen niet in hoeven halen. Dat ging via de rode vlag.
Dit heb ik eerder gehoord.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij de start al vanaf 15 naar 11, prachtig buitenom.
Daarna op pure snelheid Lewis (Mercedes), Gasly, Alonso, Piastri (McLaren), Lawson gepakt. Leclerc was toen de volgende, maar ging net voor de aanval van Max naar binnen.
Terwijl iedereen en zijn moeder de auto niet meer onder controle kon houden en naar binnen moest voor nieuwe banden kon Max dat wel en hij heeft daar de race gewonnen. Ja, geluk dat de SC kwam, maar hij was wel één van de weinige die en de snelheid erin kon houden en de banden niet naar de klote reed .....
Sainz reed in de muur, Norris schoot er van af etc. etc. Max niet.
Als je dat dan afdoet als "geluk" dan tsja ....
Gaan we weer over oude koeien hebben.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gehoord.
Ik hou al op. Moet het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan we weer over oude koeien hebben.
Waarom ben ik weer ontvolgd in deze topicreeks???quote:Op donderdag 6 november 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet @:TheStigsDutchCousin
Geen idee. Bij anderen gaat het wel goed.quote:Op vrijdag 7 november 2025 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waarom ben ik weer ontvolgd in deze topicreeks???
Groovy.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
bij droog weer hogere bandenslijtage door meer grooving?
Veel slijtage staat gelijk aan veel grip. Je hoeft je banden niet perse te verslijten. Moet je alleen wat kalmer aan doen in de bochten en bij het accellereren. Maar die eigenwijze F1 coureurs willen allemaal zo hard als ze maar kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Niet eens mee in discussie gaan joh. Ik vermoed trol.quote:
Wel oppervlakkige slijtage, dat zou het voordeel van McLaren teniet doen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Gek...?quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Veel slijtage staat gelijk aan veel grip. Je hoeft je banden niet perse te verslijten. Moet je alleen wat kalmer aan doen in de bochten en bij het accellereren. Maar die eigenwijze F1 coureurs willen allemaal zo hard als ze maar kunnen.
Da's verdulleme nog wel eventjes wachtenquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eerst de VT eens afwachten.
Iemand die niet dezelfde mening deelt hoeft geen troll te zijn. Deze user komt ook netjes met argumenten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet eens mee in discussie gaan joh. Ik vermoed trol.
Euh. Nee.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet eens mee in discussie gaan joh. Ik vermoed trol.
'hij haalde een paar man in'quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet echt spectaculair van Max vond? Snap dit gejuich niet.
Maand geleden nog eens teruggekeken, en ja, Max haalde een paar man in. Daarna had je een rode vlag die voor Max uitstekend uitkwam, en bij de herstart hoefde hij alleen Ocon in te halen.
Vergeef me als ik dit niet denderend vind hoor. Vond 2016 dan toch spectaculairder.
Normaal is toch meer van de motorcross?quote:
Doe Maar Normaalquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Normaal is toch meer van de motorcross?
Leuk interview - die Bortoleto is ook een leuke gast en volgens mij ook stiekem een erg goede coureur!quote:Op vrijdag 7 november 2025 06:31 schreef Tarado het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Pelas Pistas Podcast entrevista Max Verstappen e Gabriel Bortoleto #PelasPistasPodcast
Wel een leuk interview met Bortoleto en Verstappen, is in het Engels.
Ik weet het niet. Zelfs zonder rood had Max absoluut die race gewonnen, hij gaf iedereen een lesje racen in de regen. 16 ronden achter elkaar de FL.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:02 schreef Jane het volgende:
Ik vond 2016 ook spectaculairder en ik ben zeker geen troll.
Dat Max die dag de snelste was ontkent niemand hier denk ik. Maar stel Max had inderdaad die race gewonnen als er geen rood was geweest, dat maakt het alleen maar jammer dat er wel rood was. Nu kreeg hij een gratis bandenwissel en was de spanning er al een beetje af.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zelfs zonder rood had Max absoluut die race gewonnen, hij gaf iedereen een lesje racen in de regen. 16 ronden achter elkaar de FL.
Wat ook hielp is de achtergrond van de pech in de kwalificatie en achteraan moeten starten. Ultimate revenge. Dat maakt het natuurlijk ook meer episch.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zelfs zonder rood had Max absoluut die race gewonnen, hij gaf iedereen een lesje racen in de regen. 16 ronden achter elkaar de FL.
quote:
Wel zonder geluid.quote:
Heb altijd een setje bluetooth oordoppen bij me daarvoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |