Op zaterdag dan met namequote:Op donderdag 6 november 2025 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
Regen! Dat wordt dus eindeloos kijken naar een natte baan omdat het te gevaarlijk is om te racen
quote:Op donderdag 6 november 2025 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben er bij vt1 er niet bij. @:nattekat en stig.
Dat spelletje spelen ze vooral op Spa vaakquote:Op donderdag 6 november 2025 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
Regen! Dat wordt dus eindeloos kijken naar een natte baan omdat het te gevaarlijk is om te racen
Ik ook niet @TheStigsDutchCousinquote:Op donderdag 6 november 2025 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben er bij vt1 er niet bij. @:nattekat en stig.
quote:Op donderdag 6 november 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet @:TheStigsDutchCousin
Dat blijktquote:Op donderdag 6 november 2025 09:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het hebben
Cursus van werkquote:
Top, dank je!quote:Op donderdag 6 november 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, roep me morgen wel eventjes voor de zekerheid!
Daar kun je niet omheenquote:
Ik welquote:Op donderdag 6 november 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk überhaupt nooit door werk...
Ik werk niet op vrijdag #ambtenarenlevenquote:Op donderdag 6 november 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk überhaupt nooit door werk...
quote:Op donderdag 6 november 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werk niet op vrijdag #ambtenarenleven
quote:
Luie donder.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werk niet op vrijdag #ambtenarenleven
Hopelijk het hele weekend nat maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Sprintaids maar kans op gruwelijk nat.
Klopt, ik ben al lang getrouwd.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk het hele weekend nat maar dat zal wel niet.
Dat is het leuke aan sprints. Meer kans op nat racing.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Sprintaids maar kans op gruwelijk nat.
Tuurlijk is dit achter een muurquote:Op donderdag 6 november 2025 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op bezoek bij het F1-weerstation: 'Soms krijg ik mail om 1 graad verschil'
Leuk artikeltje over de F1 weervoorspellers
Ik kan het (gratis) lezen als ik ingelogd ben met mijn DPG-media-account.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit achter een muur
Ja, eind van de maand in Qatar weer. Superveel kans op regen.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan sprints. Meer kans op nat racing.
Daar niet nee. Maar op genoeg andere sprintcircuits is er wel regen geweest.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, eind van de maand in Qatar weer. Superveel kans op regen.
Vorig jaar lieten ze het toch vrij lang doorgaan in Brazilië, dus hopelijk dit jaar weer.quote:Op donderdag 6 november 2025 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
Joh, loopt wel los,....allemaal goed volk hier..................toch?quote:
Back-up is altijd handigquote:Op donderdag 6 november 2025 17:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Joh, loopt wel los,....allemaal goed volk hier..................toch?
Ik help je ook wel weer mee hoor. Zo ben ikquote:
Jij bent geen mod.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik help je ook wel weer mee hoor. Zo ben ik
quote:
Nee maar ik kan goed de-escalalerenquote:Op donderdag 6 november 2025 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent geen mod.
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee maar ik kan goed de-escalaleren
Zolang ie maar kan racen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
Sainz ziekjes
en niet bij de media dag
er staat verder niks bijquote:Op donderdag 6 november 2025 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ie maar kan racen.
Oh, plankenkoorts.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staat verder niks bij
dus geen idee
Ben ik de enige die dit niet echt spectaculair van Max vond? Snap dit gejuich niet.quote:
Niet spectaculair van Max?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet echt spectaculair van Max vond? Snap dit gejuich niet.
Maand geleden nog eens teruggekeken, en ja, Max haalde een paar man in. Daarna had je een rode vlag die voor Max uitstekend uitkwam, en bij de herstart hoefde hij alleen Ocon in te halen.
Vergeef me als ik dit niet denderend vind hoor. Vond 2016 dan toch spectaculairder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |