SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Het was vroeger wat spartaanser.quote:Op maandag 3 november 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er ook uit alsof het sinds de early 2000's geen layout update meer heeft gehad
Zo. Zie mij niet pauper zijn postquote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Scheelde bij mij wel dat ik meestal toch wel 3/4 keer per jaar op vakantie ging dat ik die beperkte hoeveelheid schoolreisjes niet echt miste
1x moeten doen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moesten jullie ook vaker strafregels schrijven?
Wij gingen naar de Katjeskelder met de familiequote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Scheelde bij mij wel dat ik meestal toch wel 3/4 keer per jaar op vakantie ging dat ik die beperkte hoeveelheid schoolreisjes niet echt miste
Moet ik hem aanpassen?quote:
Nee, wolf in schaapskleren, ik kwam overal mee weg.quote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
allen bij die heks van economiequote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jij kocht iedereen om denk ik.quote:Op maandag 3 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wolf in schaapskleren, ik kwam overal mee weg.
Zegt mevrouw met d'r schoolreisjes naar Japanquote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo. Zie mij niet pauper zijn post
quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij kocht iedereen om denk ik.
Ik zat altijd een paar keer per week bij het afdelingshoofd van het vwo.. die functie had een specfieke naam maar ben de term even kwijtquote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Graagquote:Op maandag 3 november 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik hem aanpassen?
De wattes?quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat altijd een paar keer per week bij het afdelingshoofd van het vwo.. die functie had een specfieke naam maar ben de term even kwijtWas echt een super irritante puber.
Oh? Heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt mevrouw met d'r schoolreisjes naar Japan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wij zijn een paar keer in de herfstvakantie een weekje naar RCN in Dwingeloo geweest. Daar ben ik in het planetarium voor het eerst van mijn leven op internet geweestquote:Op maandag 3 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij gingen naar de Katjeskelder met de familieIn zo'n kleine trailer. M'n broer was te lang voor het bed en het was teringkoud en er lag een dooie eekhoorn in de tuin. Herinneringen
Ik bij verzorgingquote:
Dictator?quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat altijd een paar keer per week bij het afdelingshoofd van het vwo.. die functie had een specfieke naam maar ben de term even kwijtWas echt een super irritante puber.
Ja en nu ben je geen puber meerquote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Decaan?quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bruinhemd?quote:
Oh wacht, dat was kwiewsquote:Op maandag 3 november 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh? Heb ik geen actieve herinnering aan.
Dat ik van mijn ouders naar Noord Italië mocht was ook een godswonder hoor.quote:
Behalve hier danquote:Op maandag 3 november 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige verschil met vroeger is dat ik me niet steeds meer ergens hoef te melden nu.
Ik moet mij nog regelmatig melden op kantoor anders van mijn leidinggevendequote:Op maandag 3 november 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige verschil met vroeger is dat ik me niet steeds meer ergens hoef te melden nu.
Mijn ouders hebben me op m'n 16e alleen naar Miami laten gaan voor een cursus. Dat snap ik nog altijd niet, dat zou ik m'n eigen kinderen nooit laten doen. Misschien was ik wel zo irritant dat ze van me af wildenquote:Op maandag 3 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ik van mijn ouders naar Noord Italië mocht was ook een godswonder hoor.
Italië ben ik nooit echt geweest, vroeger hadden mijn ouders daar wel een paar keer iets geboekt maar telkens ging er iets mis waardoor die reis niet door kon gaan. Dat het reisbureau precies failliet ging, of het vliegtuig niet mocht vliegen of alles sneeuw was gesmolten of weet ik het. Ben er alleen een keertje doorheen gereden omdat dat met de boot vanaf Corsica 6x goedkoper was dan naar Frankrijkquote:Op maandag 3 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ik van mijn ouders naar Noord Italië mocht was ook een godswonder hoor.
'hopelijk blijft ze daar'quote:Op maandag 3 november 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me op m'n 16e alleen naar Miami laten gaan voor een cursus. Dat snap ik nog altijd niet, dat zou ik m'n eigen kinderen nooit laten doen. Misschien was ik wel zo irritant dat ze van me af wilden![]()
De JA21 optie is dan wat minder voor de hand liggend.quote:Op maandag 3 november 2025 20:15 schreef Recce het volgende:
Zo te zien heeft D66 toch geen extra restzetel nu de briefstemmen zijn geteld. @:nattekat De uiteindelijke uitslag kan nog wel een beetje verschillen met de voorlopige (in 2023 kwamen er nog 17.607 stemmen bij uiteindelijk), maar dat kan alleen nog invloed hebben als dat toevallig heel veel D66 stemmen zijn en geen SP stemmen. Niet waarschijnlijk.
M'n ouders vinden het echt akelig wanneer ik in m'n eentje naar Londen ga.quote:Op maandag 3 november 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me op m'n 16e alleen naar Miami laten gaan voor een cursus. Dat snap ik nog altijd niet, dat zou ik m'n eigen kinderen nooit laten doen. Misschien was ik wel zo irritant dat ze van me af wilden![]()
Wij gingen nooit echt ver op vakantie, terwijl anderen wel gingen skiën in de winter en dan in de zomer ook naar het buitenland. Kan niet zeggen dat ik het op dat moment echt gemist heb want onze vakanties waren ook altijd leuk.quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden thuis gewoon geen geld. Zelfs de rekenmachine moest nog op afbetaling en moest ik na het eindexamen ook gelijk doorgeven aan mijn broertje zodat ze geen 2e hoefde te kopen.
Ik moest ook zulke dingen hergebruiken want ik was de jongste, dat was gewoon zuunigheid denk ikquote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden thuis gewoon geen geld. Zelfs de rekenmachine moest nog op afbetaling en moest ik na het eindexamen ook gelijk doorgeven aan mijn broertje zodat ze geen 2e hoefde te kopen.
In Zeeland is dat natuurlijk anders.quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest ook zulke dingen hergebruiken want ik was de jongste, dat was gewoon zuunigheid denk ik
Nu nog?quote:Op maandag 3 november 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders vinden het echt akelig wanneer ik in m'n eentje naar Londen ga.
Denk dat het meer van de niet Zeeuwse kant kwamquote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Zeeland is dat natuurlijk anders.
Gedoogsteun van de SGP.quote:Op maandag 3 november 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De JA21 optie is dan wat minder voor de hand liggend.
Ik was ook de jongste, kreeg alles door van m'n zus. En ondertussen waren de eisen voor de rekenmachines veranderd enzo maar die van mij deed het ook best.quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest ook zulke dingen hergebruiken want ik was de jongste, dat was gewoon zuunigheid denk ik
Wij gingen elke zomer 2 weken kamperen ergens in Nederland. Vrijheid blijheid.quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gingen nooit echt ver op vakantie, terwijl anderen wel gingen skiën in de winter en dan in de zomer ook naar het buitenland. Kan niet zeggen dat ik het op dat moment echt gemist heb want onze vakanties waren ook altijd leuk.
Me dunkt jaquote:Op maandag 3 november 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, 'maar ze kunnen me niet tegenhouden'.
Sturen ze niet stiekem je zus mee om je in de gaten te houden?quote:Op maandag 3 november 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, 'maar ze kunnen me niet tegenhouden'.
Ik heb wel m'n locatievoorzieningen aan zodat ze me een beetje kunnen volgen, maar ze zitten niet de hele tijd te kijken waar ik uithang. Dan appen ze 'zit je al in de trein?' Je ziet toch dat ik niet op St Pancras ben?quote:Op maandag 3 november 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Sturen ze niet stiekem je zus mee om je in de gaten te houden?
Mijn god, daar moet je echt iets aan gaan doen hoor. Mijn vader was ook zo, maar die heb ik beter getraind ondertussen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n locatievoorzieningen aan zodat ze me een beetje kunnen volgen, maar ze zitten niet de hele tijd te kijken waar ik uithang. Dan appen ze 'zit je al in de trein?' Je ziet toch dat ik niet op St Pancras ben?
Mijn zus zou trouwens nooit stiekem in d'r eentje meegaan, die schijt in haar broek, laat staan dat die de metro in gaat in haar eentje.quote:Op maandag 3 november 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Sturen ze niet stiekem je zus mee om je in de gaten te houden?
Lijkt me sowieso een aanslag op je bankrekeningquote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Leek me wel leuk om volgend jaar met Halloween naar New York te gaan maar weet niet hoe veilig dat is in m'n eentje
In New York voel ik me veiliger dan London.quote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Leek me wel leuk om volgend jaar met Halloween naar New York te gaan maar weet niet hoe veilig dat is in m'n eentje
Moet jij dan op je zus letten?quote:Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus zou trouwens nooit stiekem in d'r eentje meegaan, die schijt in haar broek, laat staan dat die de metro in gaan in haar eentje.
Wij hadden toen zo'n beetje de laatste vlucht terug die nog mocht landenquote:In 2005 kreeg Onur Air een verbod om op te stijgen of te landen in Frankrijk, Nederland, Zwitserland en Duitsland omdat de maatschappij niet veilig genoeg zou zijn.
Ligt er wel een beetje aan waar in New York natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In New York voel ik me veiliger dan London.
Centrum van de meeste Amerikaanse steden is meestal vrij veilig jaquote:Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In New York voel ik me veiliger dan London.
Gaat die daar vrijwillig heen?quote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef Recce het volgende:
Mijn zus gaat af en toe naar India of zo en die vertelt het m'n vader nu pas als ze weer terug is.
Ja goed in en om manhatten, waar ik aanneem dat ger naartoe zou gaan danquote:Op maandag 3 november 2025 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan waar in New York natuurlijk.
Behalve Memphis, holy fuck heb me nog nooit zo onveilig gevoeld.quote:Op maandag 3 november 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Centrum van de meeste Amerikaanse steden is meestal vrij veilig jaZijn meer de buitenwijken waar het gespuis zit daar
Iets met yoga en hutjes en volledige verzorging en nietsdoen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me hier totaal geen beeld bij vormen
Het stikt daar dan ook van de boze negers.quote:Op maandag 3 november 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve Memphis, holy fuck heb me nog nooit zo onveilig gevoeld.
Zo'n yurts?quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Iets met yoga en hutjes en volledige verzorging en nietsdoen.
Ja. Boze en gestoorde negers, wat een shithole.quote:Op maandag 3 november 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het stikt daar dan ook van de boze negers.
Komt ze dan ook steeds zwanger terug?quote:Op maandag 3 november 2025 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste keer zat ze aan het strand in een hutje.
Even lekker jezelf 3 weken leegschijten aan voedselvergiftiging?quote:
"Cleansing" retreat heet dat.quote:Op maandag 3 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker jezelf 3 weken leegschijten aan voedselvergiftiging?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ze dan ook steeds zwanger terug?
Ja eigenlijk wel. Ze durfde eerst ook niet met mij mee, maar nu vertrouwt ze me welquote:
Ik had Chicago onveilig verwacht, maar dat viel daar in het centrum alles meequote:Op maandag 3 november 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al Capone is ook al een tijdje niet meer onder ons.quote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had Chicago onveilig verwacht, maar dat viel daar in het centrum alles mee
Toen ik naar Japan en China ging heb ik met m'n grootouders ook niet verteld. Alleen toen met Japan had m'n vader zich versprokenquote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef Recce het volgende:
Mijn zus gaat af en toe naar India of zo en die vertelt het m'n vader nu pas als ze weer terug is.
Ah dat ja, kon niet op de naam komenquote:
Daar had ze geen last van gehad, raar genoeg. Haar vriend was lang geleden ook in India geweest en die had in de Ganges gezwommen. Die had wel alle parasieten en amoebes die er mogelijk zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de negers wonen in Zuid-Chicago.quote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook wel naar Brooklyn willen maar dat is dan overdag. Maar ben er al een keer geweest, maar toen was ik met een vriendin.quote:Op maandag 3 november 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed in en om manhatten, waar ik aanneem dat ger naartoe zou gaan dan
Heeft je zus dan ook haar locatie aanstaan voor je ouders, zodat ze jullie allebei kunnen tracken?quote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ze durfde eerst ook niet met mij mee, maar nu vertrouwt ze me wel
HDPquote:Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar had ze geen last van gehad, raar genoeg. Haar vriend was lang geleden ook in India geweest en die had in de Ganges gezwommen. Die had wel alle parasieten en amoebes die er mogelijk zijn.
Ik ben daar alleen aan Beale Street geweest en nog een of ander museum. Wel een fijne zachtzinnige arrestatie gezienquote:Op maandag 3 november 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand die naar India gaat en geen voedselvergiftiging oploopt? Dat is wel een uniek exemplaarquote:Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar had ze geen last van gehad, raar genoeg. Haar vriend was lang geleden ook in India geweest en die had in de Ganges gezwommen. Die had wel alle parasieten en amoebes die er mogelijk zijn.
Slik je 800 halfverfikte lijken in.quote:Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon detoxen?quote:
Misschien voelde ze het aankomen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik naar Japan en China ging heb ik met m'n grootouders ook niet verteld. Alleen toen met Japan had m'n vader zich versproken
En toen met China overleed m'n oma een maand voor m'n vertrek dus dat heeft ze nooit geweten.
Mijn oom was daar laatst met de marathon en die zei ook dat het daar superveilig wasquote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat ook naar een rondreis Mexico te kijken vor Dias de los Muertos ofzo, kan geen Spaans, maar dan zit ik ook twee weken op de pot.quote:Op maandag 3 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij die retreats alles inclusief water en personeel importeren.quote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iemand die naar India gaat en geen voedselvergiftiging oploopt? Dat is wel een uniek exemplaar
Oh hadden wij geen last van in Mexico.quote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat ook naar een rondreis Mexico te kijken vor Dias de los Muertos ofzo, kan geen Spaans, maar dan zit ik ook twee weken op de pot.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee een van onsquote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft je zus dan ook haar locatie aanstaan voor je ouders, zodat ze jullie allebei kunnen tracken?
Smerig vreten daar wel ja, zwarte bonen en alles wat bedorven is verbergen ze met Tex-Mex kruiden.quote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat ook naar een rondreis Mexico te kijken vor Dias de los Muertos ofzo, kan geen Spaans, maar dan zit ik ook twee weken op de pot.
Jij hebt mijn darmen en zenuwstelsel niet niet.quote:Op maandag 3 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hadden wij geen last van in Mexico.
Ja zeker op de toeristische plekken staan ook overal 'beveiligers' en van die gemeentemannetjes die zorgen dat het allemaal netjes blijftquote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oom was daar laatst met de marathon en die zei ook dat het daar superveilig was
Mierdaquote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Beale street wordt compleet beveiligd door politie, je moet er ook geen andere straat inslaan. Nashville was wel leukquote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben daar alleen aan Beale Street geweest en nog een of ander museum. Wel een fijne zachtzinnige arrestatie gezienEn veel politie.
Geen idee. Hij vertelde dat-ie in Nederland niet beter werd en toen moest-ie poep inleveren bij één of ander lab. Toen hij het af wilde geven net voor sluitingstijd, werden ze daar boos omdat ze het goor vonden.quote:
Die bonen (en mais) overal in is wel het matigste van Mexicaans voerquote:Op maandag 3 november 2025 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerig vreten daar wel ja, zwarte bonen en alles wat bedorven is verbergen ze met Tex-Mex kruiden.
Ja, lijkt me wel een goed idee!quote:Op maandag 3 november 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een van ons
Maar misschien moet zij hem ook eens aanzetten voor het geval we elkaar kwijtraken in de metro.
Die mais komt er ook gewoon weer onverteerd uit, die kun je blijven hergebruiken.quote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bonen (en mais) overal in is wel het matigste van Mexicaans voer
HdPquote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mais komt er ook gewoon weer onverteerd uit, die kun je blijven hergebruiken.
Daarom is maīs ook het beste apocalyps etenquote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mais komt er ook gewoon weer onverteerd uit, die kun je blijven hergebruiken.
Bedankt voor de informatie Gerriequote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Bonen zijn wel supergoed voor je. Ik had vorige week een grote pot op en mijn gerries zijn echt chef's kiss sindsdien.
Spelletje van maken en tellen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zat het ook aan de buitenkant van het potjequote:Op maandag 3 november 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Hij vertelde dat-ie in Nederland niet beter werd en toen moest-ie poep inleveren bij één of ander lab. Toen hij het af wilde geven net voor sluitingstijd, werden ze daar boos omdat ze het goor vonden.Daar zijn ze toch voor, zou je denken.
Misschien hebben sommige mensen er wat aan.quote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie Gerrie
Wat fijn!quote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Bonen zijn wel supergoed voor je. Ik had vorige week een grote pot op en mijn gerries zijn echt chef's kiss sindsdien.
Boston is een leuke stad, vond Albany (hoofdstad van New York state) ook een verrassende stad, beetje alsof je in een 80's futuristische sci-fi film looptquote:Op maandag 3 november 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar als ik dan naar New York zou gaan zou ik ook naar New England willen, en Philadelphia, en Boston
Maar goed.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zat het ook aan de buitenkant van het potje
Gewoon je poep daar naar binnen gooien.quote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed om te weten, nu kunnen we allemaal weer rustig slapen vannachtquote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ja zal best, dan zijn ze nog steeds niet lekkerquote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Door een open raam. "Hoezo goor?! Daar zijn jullie toch voor?!quote:Op maandag 3 november 2025 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je poep daar naar binnen gooien.
Dekseltje vergeten er op te doenquote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bonen of de gerries?quote:Op maandag 3 november 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal best, dan zijn ze nog steeds niet lekker
De bonen, over hoe gerrie d'r gerrie's ervaart kan ik geen uitspraak doenquote:
Ik heb ze niet geproefd maar de ervaring was 10/10quote:Op maandag 3 november 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De bonen, over hoe gerrie d'r gerrie's ervaart kan ik geen uitspraak doen
Amber??quote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Amber en ik waren laatst samen scheetjes aan het laten op de bank. Dat was echter liefde.
Jaquote:
dr vriendinnetjequote:
Ze gaat vreemdquote:
quote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geproefd maar de ervaring was 10/10
Ruftend?quote:Op maandag 3 november 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij vallen zo ook in slaap op de bank.
Pffrrrrrzzzzzz...quote:
Gerrieliciousquote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geproefd maar de ervaring was 10/10
quote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Amber en ik waren laatst samen scheetjes aan het laten op de bank. Dat was echter liefde.
quote:
quote:
Mensen met Bobby Brown in de naam vertrouw ik nietquote:Op maandag 3 november 2025 21:11 schreef UitStraling het volgende:
En de woke gekkies slaan weer eens toe,
"Millie Bobby Brown (21) legt met aanklacht tegen collega-acteur een bom onder de finale van Netflix-hit Stranger things"
Frisjesquote:Op maandag 3 november 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Frisjes buiten.
Het was wel lekker rustig in de winkel.
frisse wind.quote:Op maandag 3 november 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FrisjesHet is al heel de avond warmer aan het worden
Hij woont aan zee hequote:Op maandag 3 november 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FrisjesHet is al heel de avond warmer aan het worden
Die van @Ieniemienie en Amber?quote:
Die is minimuis met d'r rufthont allemaal aan het latenquote:
Daar is het alleen maar warmerquote:
quote:Op maandag 3 november 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is minimuis met d'r rufthont allemaal aan het laten
Ga je er ook inquote:
Ik nietquote:
Ja beetje door de branding banjeren met waterdichte schoenen aanquote:
Ja uhm, ff doorfietsen danquote:Op maandag 3 november 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ik had wel een rare droom vanacht. Ik moest vanuit EHV post bezorgen in VOlendam, want dat was toch maar een uurtje fietsen....![]()
![]()
![]()
Doubtquote:
Woah.quote:
quote:Op maandag 3 november 2025 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doubt
[..]
Woah.
Ga je weer bij Luctor slapen?
Ik weet niet hoe hard jij fietst maar dat red je niet in een uurtjequote:Op maandag 3 november 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ik had wel een rare droom vanacht. Ik moest vanuit EHV post bezorgen in VOlendam, want dat was toch maar een uurtje fietsen....![]()
![]()
![]()
Moet je toch wel een verdomd goed opgevoerde speed pedelec hebbenquote:Op maandag 3 november 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
![]()
![]()
Maar is juist lekker om door dat water te lopen, lekker zachte voetjes daarnaquote:Op maandag 3 november 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beetje door de branding banjeren met waterdichte schoenen aan
quote:Op maandag 3 november 2025 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard jij fietst maar dat red je niet in een uurtje
Weet ik, in dromen gebeuren nu eenmaal rare dingen..quote:Op maandag 3 november 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je toch wel een verdomd goed opgevoerde speed pedelec hebben
Ja, gezelli bij Luctor op de bankquote:Op maandag 3 november 2025 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doubt
[..]
Woah.
Ga je weer bij Luctor slapen?
Ies koud jonguhhquote:Op maandag 3 november 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is juist lekker om door dat water te lopen, lekker zachte voetjes daarna
quote:Op maandag 3 november 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, gezelli bij Luctor op de bank
Ja mag hopen dat het binnen warmer is dan 14 gradenquote:Op maandag 3 november 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch vond ik het binnen warmer.
Gewoon eventjes doorheen bijtenquote:
Maarquote:
quote:Op maandag 3 november 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, gezelli bij Luctor op de bank
Ja, daarom vond ik het dus ook frisjes buiten.quote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mag hopen dat het binnen warmer is dan 14 graden
quote:
quote:
Mijn voetjes zijn al zachtquote:
Net zo zacht als strandvoetjesquote:
Weet ik nietquote:
Moet je volgende week misschien met 1 voet in het water lopen en de ander in die waterdichte schoen zodat je het verschilt kunt testenquote:
Ohja goed ideequote:Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je volgende week misschien met 1 voet in het water lopen en de ander in die waterdichte schoen zodat je het verschilt kunt testen
Ben benieuwd naar de resultatenquote:
Hopelijk morgen geen pijn in mijn oog meer.quote:
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk morgen geen pijn in mijn oog meer.
Was daar enige twijfel over!quote:Op maandag 3 november 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
Goed om te zien dat @:EttovanBelgie er nog is.
Hier is het allemaal koetsjie koetsjiequote:
We duimen!quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk morgen geen pijn in mijn oog meer.
Nou, ik heb m'n best gedaan voor die rechtse coalitie. Bedankt strategische PVV stemmersquote:Op maandag 3 november 2025 20:15 schreef Recce het volgende:
Zo te zien heeft D66 toch geen extra restzetel nu de briefstemmen zijn geteld. @:nattekat De uiteindelijke uitslag kan nog wel een beetje verschillen met de voorlopige (in 2023 kwamen er nog 17.607 stemmen bij uiteindelijk), maar dat kan alleen nog invloed hebben als dat toevallig heel veel D66 stemmen zijn en geen SP stemmen. Niet waarschijnlijk.
Coalitie vormen wordt erg interessant.quote:Op maandag 3 november 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ik heb m'n best gedaan voor die rechtse coalitie. Bedankt strategische PVV stemmers
Als VVD zich aan z'n verkiezingsbeloften houdt gaan ze ook niet over linksquote:Op maandag 3 november 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De JA21 optie is dan wat minder voor de hand liggend.
Top 10 voornamen in Nederland 2040;quote:Op maandag 3 november 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ik heb m'n best gedaan voor die rechtse coalitie. Bedankt strategische PVV stemmers
Er is maar één realistische optie.quote:Op maandag 3 november 2025 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Coalitie vormen wordt erg interessant.
Hahaha Henkquote:Op maandag 3 november 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Top 10 voornamen in Nederland 2040;
1 Mohammed
2 Ibrahim
3 Yusuf
4 Chananya
5 Ali
6 Zayn
7 Omar
8 Salma
9 Henk
10 Fatima
nieuwe verkiezingen?quote:Op maandag 3 november 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één realistische optie.
Had nog wat langer gekund maar okee. Weer een intensieve kantoordag voor de boeg.quote:
Ja, had ook nog wel wat langer willen blijven liggen/slapen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had nog wat langer gekund maar okee. Weer een intensieve kantoordag voor de boeg.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah wat ziet Iris de Graaf er vanochtend goed uit.
Haar strak in een staart, mantelpakje, hmmm
dat doe je zelf, dat doettie niet uit zichzelfquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn wekker ging vandaag een kwartier vroeger dan normaal
Mag ik dan niet van mening zijn dat het te vroeg is?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe je zelf, dat doettie niet uit zichzelf
neequote:Op dinsdag 4 november 2025 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan niet van mening zijn dat het te vroeg is?
Te laat komen op werk is ook weer wat.
quote:Op maandag 3 november 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die wat weten van hartslag zullen zien hoe intens zwaar mijn training vandaag was
Wij zijn ook teleurgesteld, Kat.quote:Op maandag 3 november 2025 23:10 schreef Nattekat het volgende:
We moesten 400m in 5,5 minuut zwemmen. Zie nu dat ons tempo voor de korte stukjes niet eens voldoende was om dat te halen
Coach teleurgesteld dus
Ik heb een boek van Iris de Graaf.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah wat ziet Iris de Graaf er vanochtend goed uit.
Haar strak in een staart, mantelpakje, hmmm
Meestal wel, al lig ik er wel pas wat later in omdat eerder geen zin heeft.quote:
Ik weet nog niet of ik ga. Straks een afspraak. Hopelijk is het oog van Luctor beter, dan kan hij ook gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes , ben net terug . Straks naar de gym denk ik
Tot die tijd maar even doorrollen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:21 schreef dud0r het volgende:
Ik wil ook weer naar de sportschool. Maar dat zal pas vrijdag weer worden
Vandaag nog maar voor een groot gedeelte in bed/op de bank liggen. Morgen dan maar weer aan de arbeid.quote:
Heb je een griepje?quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag nog maar voor een groot gedeelte in bed/op de bank liggen. Morgen dan maar weer aan de arbeid.
He Stigquote:
Dotje schatjequote:
Hoe heb je dat danquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een week te vroeg
Voor niets een uur in de auto gezeten.
Ben je mooi op tijd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een week te vroeg
Voor niets een uur in de auto gezeten.
Ik werd uitgenodigd voor iets dat 'aanstaande dinsdag' is. Nu ik daar ben en het verdacht stil is, heb ik die bevestigingsmail nog even goed gelezenquote:
Dat is balen, hopelijk hoefde je niet te ver te reizen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd uitgenodigd voor iets dat 'aanstaande dinsdag' is. Nu ik daar ben en het verdacht stil is, heb ik die bevestigingsmail nog even goed gelezen
Uur in de auto gezeten op wat een thuiswerkdag is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen, hopelijk hoefde je niet te ver te reizen.
O dat is wel balen dus. Volgende keer maar goed lezen danquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uur in de auto gezeten op wat een thuiswerkdag is.
Zoiets. Halve weekend en gisteren koorts gehad. Vanochtend was het eindelijk weg. Dus nog maar een dagje bijkomen vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd uitgenodigd voor iets dat 'aanstaande dinsdag' is. Nu ik daar ben en het verdacht stil is, heb ik die bevestigingsmail nog even goed gelezen
Whoopsquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn die ook 2e hands?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
Neem gerust een oliebolletje, er zijn er genoeg
[ afbeelding ]
als die mail gistern is verstuurd hebben ze gewoon verkeerde info gegeven.. gewoon niet meer gaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nee dankje, zit net aan mn ontbijtquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachenquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
150-160 graden oven voorverwarmen, dan minuut of 5 erin werkt ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, van gisteren , even opbakken in de koekenpan of 30 seconden in de magnetron
Vrij nemen dan maar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet inloggen bij TeamsElke keer weer genieten.
Heb je die voor jezelf gekocht?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit je waarschijnlijk lekker bij de popcornen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
mis je vast niks aanquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Geweldigquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoogste aantal vrouwen in de kamer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoogste aantal vrouwen in de kamer
Gisterochtend uitgenodigd, en aan het einde van de dag kwam die mail.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als die mail gistern is verstuurd hebben ze gewoon verkeerde info gegeven.. gewoon niet meer gaan
In je nieuwe lease-bak?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisterochtend uitgenodigd, en aan het einde van de dag kwam die mail.
Leuk grapje. Gelukkig kon ik nu terug met 130 naar huis knallen.
CJIB vindt dit leukquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisterochtend uitgenodigd, en aan het einde van de dag kwam die mail.
Leuk grapje. Gelukkig kon ik nu terug met 130 naar huis knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |