Bedankt voor de informatie Gerriequote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Bonen zijn wel supergoed voor je. Ik had vorige week een grote pot op en mijn gerries zijn echt chef's kiss sindsdien.
Spelletje van maken en tellen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mais komt er ook gewoon weer onverteerd uit, die kun je blijven hergebruiken.
Misschien zat het ook aan de buitenkant van het potjequote:Op maandag 3 november 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Hij vertelde dat-ie in Nederland niet beter werd en toen moest-ie poep inleveren bij één of ander lab. Toen hij het af wilde geven net voor sluitingstijd, werden ze daar boos omdat ze het goor vonden.Daar zijn ze toch voor, zou je denken.
Misschien hebben sommige mensen er wat aan.quote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie Gerrie
Wat fijn!quote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Bonen zijn wel supergoed voor je. Ik had vorige week een grote pot op en mijn gerries zijn echt chef's kiss sindsdien.
Boston is een leuke stad, vond Albany (hoofdstad van New York state) ook een verrassende stad, beetje alsof je in een 80's futuristische sci-fi film looptquote:Op maandag 3 november 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar als ik dan naar New York zou gaan zou ik ook naar New England willen, en Philadelphia, en Boston
Maar goed.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zat het ook aan de buitenkant van het potje
Gewoon je poep daar naar binnen gooien.quote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed om te weten, nu kunnen we allemaal weer rustig slapen vannachtquote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ja zal best, dan zijn ze nog steeds niet lekkerquote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Door een open raam. "Hoezo goor?! Daar zijn jullie toch voor?!quote:Op maandag 3 november 2025 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je poep daar naar binnen gooien.
Dekseltje vergeten er op te doenquote:Op maandag 3 november 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bonen of de gerries?quote:Op maandag 3 november 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal best, dan zijn ze nog steeds niet lekker
De bonen, over hoe gerrie d'r gerrie's ervaart kan ik geen uitspraak doenquote:
Ik heb ze niet geproefd maar de ervaring was 10/10quote:Op maandag 3 november 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De bonen, over hoe gerrie d'r gerrie's ervaart kan ik geen uitspraak doen
Amber??quote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Amber en ik waren laatst samen scheetjes aan het laten op de bank. Dat was echter liefde.
Jaquote:
dr vriendinnetjequote:
Ze gaat vreemdquote:
quote:Op maandag 3 november 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geproefd maar de ervaring was 10/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |