Is dat niet gewoon detoxen?quote:
Misschien voelde ze het aankomen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik naar Japan en China ging heb ik met m'n grootouders ook niet verteld. Alleen toen met Japan had m'n vader zich versproken
En toen met China overleed m'n oma een maand voor m'n vertrek dus dat heeft ze nooit geweten.
Mijn oom was daar laatst met de marathon en die zei ook dat het daar superveilig wasquote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had Chicago onveilig verwacht, maar dat viel daar in het centrum alles mee
Ik zat ook naar een rondreis Mexico te kijken vor Dias de los Muertos ofzo, kan geen Spaans, maar dan zit ik ook twee weken op de pot.quote:Op maandag 3 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker jezelf 3 weken leegschijten aan voedselvergiftiging?
Ik denk dat ze bij die retreats alles inclusief water en personeel importeren.quote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iemand die naar India gaat en geen voedselvergiftiging oploopt? Dat is wel een uniek exemplaar
Oh hadden wij geen last van in Mexico.quote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat ook naar een rondreis Mexico te kijken vor Dias de los Muertos ofzo, kan geen Spaans, maar dan zit ik ook twee weken op de pot.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar had ze geen last van gehad, raar genoeg. Haar vriend was lang geleden ook in India geweest en die had in de Ganges gezwommen. Die had wel alle parasieten en amoebes die er mogelijk zijn.
Nee een van onsquote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft je zus dan ook haar locatie aanstaan voor je ouders, zodat ze jullie allebei kunnen tracken?
Smerig vreten daar wel ja, zwarte bonen en alles wat bedorven is verbergen ze met Tex-Mex kruiden.quote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat ook naar een rondreis Mexico te kijken vor Dias de los Muertos ofzo, kan geen Spaans, maar dan zit ik ook twee weken op de pot.
Jij hebt mijn darmen en zenuwstelsel niet niet.quote:Op maandag 3 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hadden wij geen last van in Mexico.
Ja zeker op de toeristische plekken staan ook overal 'beveiligers' en van die gemeentemannetjes die zorgen dat het allemaal netjes blijftquote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oom was daar laatst met de marathon en die zei ook dat het daar superveilig was
Mierdaquote:Op maandag 3 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Beale street wordt compleet beveiligd door politie, je moet er ook geen andere straat inslaan. Nashville was wel leukquote:Op maandag 3 november 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben daar alleen aan Beale Street geweest en nog een of ander museum. Wel een fijne zachtzinnige arrestatie gezienEn veel politie.
Geen idee. Hij vertelde dat-ie in Nederland niet beter werd en toen moest-ie poep inleveren bij één of ander lab. Toen hij het af wilde geven net voor sluitingstijd, werden ze daar boos omdat ze het goor vonden.quote:
Die bonen (en mais) overal in is wel het matigste van Mexicaans voerquote:Op maandag 3 november 2025 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerig vreten daar wel ja, zwarte bonen en alles wat bedorven is verbergen ze met Tex-Mex kruiden.
Ja, lijkt me wel een goed idee!quote:Op maandag 3 november 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een van ons
Maar misschien moet zij hem ook eens aanzetten voor het geval we elkaar kwijtraken in de metro.
Die mais komt er ook gewoon weer onverteerd uit, die kun je blijven hergebruiken.quote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bonen (en mais) overal in is wel het matigste van Mexicaans voer
HdPquote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mais komt er ook gewoon weer onverteerd uit, die kun je blijven hergebruiken.
Daarom is maïs ook het beste apocalyps etenquote:Op maandag 3 november 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mais komt er ook gewoon weer onverteerd uit, die kun je blijven hergebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |