Iets met yoga en hutjes en volledige verzorging en nietsdoen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me hier totaal geen beeld bij vormen
Het stikt daar dan ook van de boze negers.quote:Op maandag 3 november 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve Memphis, holy fuck heb me nog nooit zo onveilig gevoeld.
Zo'n yurts?quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Iets met yoga en hutjes en volledige verzorging en nietsdoen.
Ja. Boze en gestoorde negers, wat een shithole.quote:Op maandag 3 november 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het stikt daar dan ook van de boze negers.
Komt ze dan ook steeds zwanger terug?quote:Op maandag 3 november 2025 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste keer zat ze aan het strand in een hutje.
Even lekker jezelf 3 weken leegschijten aan voedselvergiftiging?quote:
"Cleansing" retreat heet dat.quote:Op maandag 3 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker jezelf 3 weken leegschijten aan voedselvergiftiging?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 3 november 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ze dan ook steeds zwanger terug?
Ja eigenlijk wel. Ze durfde eerst ook niet met mij mee, maar nu vertrouwt ze me welquote:
Ik had Chicago onveilig verwacht, maar dat viel daar in het centrum alles meequote:Op maandag 3 november 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al Capone is ook al een tijdje niet meer onder ons.quote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had Chicago onveilig verwacht, maar dat viel daar in het centrum alles mee
Toen ik naar Japan en China ging heb ik met m'n grootouders ook niet verteld. Alleen toen met Japan had m'n vader zich versprokenquote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef Recce het volgende:
Mijn zus gaat af en toe naar India of zo en die vertelt het m'n vader nu pas als ze weer terug is.
Ah dat ja, kon niet op de naam komenquote:
Daar had ze geen last van gehad, raar genoeg. Haar vriend was lang geleden ook in India geweest en die had in de Ganges gezwommen. Die had wel alle parasieten en amoebes die er mogelijk zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker jezelf 3 weken leegschijten aan voedselvergiftiging?
Ja de negers wonen in Zuid-Chicago.quote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had Chicago onveilig verwacht, maar dat viel daar in het centrum alles mee
Zou ook wel naar Brooklyn willen maar dat is dan overdag. Maar ben er al een keer geweest, maar toen was ik met een vriendin.quote:Op maandag 3 november 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed in en om manhatten, waar ik aanneem dat ger naartoe zou gaan dan
Heeft je zus dan ook haar locatie aanstaan voor je ouders, zodat ze jullie allebei kunnen tracken?quote:Op maandag 3 november 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ze durfde eerst ook niet met mij mee, maar nu vertrouwt ze me wel
HDPquote:Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar had ze geen last van gehad, raar genoeg. Haar vriend was lang geleden ook in India geweest en die had in de Ganges gezwommen. Die had wel alle parasieten en amoebes die er mogelijk zijn.
Ik ben daar alleen aan Beale Street geweest en nog een of ander museum. Wel een fijne zachtzinnige arrestatie gezienquote:Op maandag 3 november 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand die naar India gaat en geen voedselvergiftiging oploopt? Dat is wel een uniek exemplaarquote:Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar had ze geen last van gehad, raar genoeg. Haar vriend was lang geleden ook in India geweest en die had in de Ganges gezwommen. Die had wel alle parasieten en amoebes die er mogelijk zijn.
Slik je 800 halfverfikte lijken in.quote:Op maandag 3 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |