SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Het was vroeger wat spartaanser.quote:Op maandag 3 november 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er ook uit alsof het sinds de early 2000's geen layout update meer heeft gehad
Zo. Zie mij niet pauper zijn postquote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Scheelde bij mij wel dat ik meestal toch wel 3/4 keer per jaar op vakantie ging dat ik die beperkte hoeveelheid schoolreisjes niet echt miste
1x moeten doen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moesten jullie ook vaker strafregels schrijven?
Wij gingen naar de Katjeskelder met de familiequote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Scheelde bij mij wel dat ik meestal toch wel 3/4 keer per jaar op vakantie ging dat ik die beperkte hoeveelheid schoolreisjes niet echt miste
Moet ik hem aanpassen?quote:
Nee, wolf in schaapskleren, ik kwam overal mee weg.quote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
allen bij die heks van economiequote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jij kocht iedereen om denk ik.quote:Op maandag 3 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wolf in schaapskleren, ik kwam overal mee weg.
Zegt mevrouw met d'r schoolreisjes naar Japanquote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo. Zie mij niet pauper zijn post
quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij kocht iedereen om denk ik.
Ik zat altijd een paar keer per week bij het afdelingshoofd van het vwo.. die functie had een specfieke naam maar ben de term even kwijtquote:Op maandag 3 november 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Graagquote:Op maandag 3 november 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik hem aanpassen?
De wattes?quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat altijd een paar keer per week bij het afdelingshoofd van het vwo.. die functie had een specfieke naam maar ben de term even kwijtWas echt een super irritante puber.
Oh? Heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt mevrouw met d'r schoolreisjes naar Japan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wij zijn een paar keer in de herfstvakantie een weekje naar RCN in Dwingeloo geweest. Daar ben ik in het planetarium voor het eerst van mijn leven op internet geweestquote:Op maandag 3 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij gingen naar de Katjeskelder met de familieIn zo'n kleine trailer. M'n broer was te lang voor het bed en het was teringkoud en er lag een dooie eekhoorn in de tuin. Herinneringen
Ik bij verzorgingquote:
Dictator?quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat altijd een paar keer per week bij het afdelingshoofd van het vwo.. die functie had een specfieke naam maar ben de term even kwijtWas echt een super irritante puber.
Ja en nu ben je geen puber meerquote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Decaan?quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |